IVF/ICSI juni/juli/aug

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Tess27, 29 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Tess super spannend zo! Ik hoop het zo!

Ik zit zeker niet bij de pakken neer, het is voor een goed doel! Alleen het spuiten en de daarbij komende ellende us af en toe flink overweldigend..
    Veel last van bijwerkingen idd.
    Veel leuke dingen doen, we hebben pups liggen van 2 weken oud dus dag zijn gelukkig grote afleiders haha. Vanmiddag hopelijk naar ikea met mn mam.

En.. ik heb mezelf vanmorgen voor het eerst geprikt.. vond het dood eng maar toch gedaan!!

Fijn dreamer29! Ik hoop dat het nu wel goed gaat!

Lekker gaan genieten Guppymaaike!

Pinkflower, hopelijk werkt het deze poging. Ik ken menopur niet dus kan dr niks van zeggen.

Fijn weekend meiden! En allemaal op naar goed nieuws!!

2. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Spannend Tess! :)

3. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Tess wat super zeg!! Al begijp ik wel dat je heel onzeker bent en graag de tijd zijn ding laat doen... Ik duim!!!

Ook aan alle andere dames nog steeds heel veel succes!!!!

4. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Hier is t voorbij.. Rode stolsels..

5. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Dat meen je niet! Wat vreselijk :(
    Heel veel sterkte

6. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Ooooh Tess nee! Wat ontzettend rot meis! Heb zo hard voor je geduimd.. Veel sterkte!

7. guppymaaike

guppymaaike Actief lid

19 aug 2014
    499
    0
    16
    Vrouw
    militair
    Alblasserdam

Heel veel sterkte Tess

8. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Oh nee.. :( sterkte..

9. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    He nee toch :(

10. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Ooh tess :( hele hele dikke knuffel :(

11. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Tess; ach nee toch! Wat ontzettend rot! Veel sterkte en een knuffel!

Maaike; we hebben nu 3 vergoede pogingen gehad. Alleen de 3e is afgebroken, dus de volgende poging wordt weer vergoed.
    Toevallig zitten er in deze groep een aantal die (tot nu toe) geen goede ervaringen hebben met Menopur. Vandaar de negativiteit ;)
    Wat goed dat je voortaan zonder ijsklontje prikt! Hoe was het in Helmond?

Dreamer; fijn dat je weer bent begonnen. Op naar een mooie stimulatie!
    Ik zet de eerste spuit over 2 weken weer.

Bubblez; super zeg dat je zelf hebt gespoten! Nu blijven volhouden hè. Leuk dat jullie pups hebben, inderdaad een mooie afleiding.

Toekan; hoe gaat het met je zwangerschap?

Ik ben even een paar weken offline vanwege vakantie. Iedereen veel succes!

12. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    @Bubblez: wat knap dat je jezelf voor het eerst gespoten hebt! Ga je het vaker doen of toch liever niet? Fijn dat je lekker wat afleiding hebt, dat is wel nodig in dit traject vind ik. Sinds donderdag gonal-f toch? Wanneer heb je nu je eerste echo dan?

@Tess: hè verdorie... Wat naar meid! Sterkte!

@pinkflower: fijne vakantie! Over 2 weekjes ook weer voor jou dus... Fijn! En tot die tijd maar heerlijk genieten van je vakantie!

Het spuiten gaat hier tot nu toe redelijk. Zie er wel steeds wat tegen op doordat het van het weekend 1 keer echt even goed pijn deed. Merk ook al weer het effect van de hormonen geloof ik... Wat sneller emotioneel, wat somberder. Dit grijze grauwe weer buiten helpt me ook absoluut niet! Maar ja, alles voor het goede doel. Mijn ongi zou vandaag of morgen moeten komen volgens het zkh, dus daar wacht ik op. Weer het volgende stapje in de goede richting...

13. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Pinkflower. Heel veel plezier op vakantie!!

Dreamer29, ik heb mezelf sinds vrijdag elke dag zelf gespoten. Vandaag ook gewoon weer. Mijn man is morgen ook weg dus daarom wou ik mezelf leren prikken haha. Sinds donderdag idd. Eerste echo is komende donderdag. .ij wil alleen even bellen. Want ik voel mn eisprong normaal al heel goed en heb daar pijn van. En ik heb sinds gisteren ook echt pijn. En bij pijn in je onderbuik moest ik contact op nemen. Maarja. Waar ligt nu de grens? En sinds gisteren zijn mn banden weer aan het verweken.. met bekken en rug doen pijn.. voel me echt zo'n zeurrzak..

Dat je bang ben snap ik ook. Het spuiten is ook tegen je natuur in natuurlijk. En die emoties.. oh ik snap je.. Helaas..
    Wanneer mafff jij weer op echo?

14. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Bellen kan altijd toch?! Beter een keer te vaak, dan te weinig... Ik had vorige ronde vanaf dag 5 dat ik het begon te voelen in mijn buik. Alleen nog niet echt pijn, maar wel heel gevoelig. Er is natuurlijk iets veel groters aan het groeien dan normaal, dus dat vond ik wel logisch. Als je echt pijn er aan hebt... Gewoon even bellen!

Ik weet nog niet wanneer ik weer een echo heb. In principe was mijn uitgangsecho goed, nu afwachten op ongi en dan bellen met het zkh. Dan mag ik als het goed is weer beginnen met stimuleren en op dag 7 dan weer echo.

15. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Oh, en goed van het spuiten trouwens!

16. guppymaaike

guppymaaike Actief lid

19 aug 2014
    499
    0
    16
    Vrouw
    militair
    Alblasserdam
    Fijne vakantie!

Het prikken gaat nu bijna als vanzelf, heb er geen moeite meer mee. De enige stap die ik nog wil zetten is het spuitje erin zetten als een dartpijltje, ik duw nu heel rustig en volgens mij is snel en krachtig toch fijner.

Morgen heb ik een vootgangsecho. Ik ben erg benieuwd! Mijn buik rommelt alsof ik ongesteld moet worden/eisprong er aan komt (beetje buikkramp), maar dat was vorige ronde ook. Ookal had ik toen maar 1 groot follikel, ik denk dat de eierstokken toch geprikkeld waren.
    Mijn vriend denkt dat deze ronde beter gaat en dat er gewoon een punctie komt, morgen zullen we zien of hij gelijk heeft!

17. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Hcg waarde 136 maar ja, maandag herhalen of t goed verminderd is

18. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Oh nog even geduld.. dan hoop ik dat het gauw komt. Kun je weer beginnen..

Ik heb gebeld. Zij vond het niet erg en ik mag gewoon pijnstillers nemen. Nog 3 nachten en dan de eerste echo.. ik hoop zo dat ik goed reageer..

Tess, klinkt dom maar is dat hoog? En wat zou het anders kunnen zijn?

19. Cheyenne1234

Cheyenne1234 Actief lid

9 apr 2014
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tess vind zo rot voor je!!!!

Ik mocht eigenlijk alweer beginnen maar wij gaan op vakantie en precies op vakantie wordt ik ongesteld:/

Dus het zal begin oktober worden maar hoop wel dat ik gewoon met jullie mag blijven meekletsen;)

Groetjes

20. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Van mij wel!! .

Ik vraag me trouwens iets af he.. op het internet lees ik steeds over follikels van 18 mm en hoger.. maar ligt het aan mij of kan dat niet kloppen? Dat er ergens een punt mist? 1.8 ofzo?
    Want 18 mm is bijna 2 cm.. en dat lijkt me echt enorm. Niet alleen om dr dan 14 ofzo te hebben maar ook een naald waar het eitje door moet.

Of zeg ik nu iets raars? Help! Ik zit dr al weken mee in mn maag haha

Deel Deze Pagina