IVF/ICSI juni/juli/aug

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Tess27, 29 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Spannend ! Ben benieuwd hoe het verlopen is.

Ik vond juist de pregnyl de fijnste prik haha! Voelde me er ook goed van.

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Vandaag weer een echo. Nu rechts 1 follikel van 15 mm en een paar (ik zag er 4 a 5) kleintjes. Links 1 follikel van 14.5 mm en ook een paar( ik zag er 3) kleintjes. Nog niet helemaal zo als we het willen.. nu donderdag weer heen en hopen dat het dan meer is. Hij kon donderdag een betere indicatie geven van de groei. Want de kleintjes telde hij nu niet echt mee..

Ik hoop maar dat het nog goed komt, duim duim..

3. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    @Bubblez: nog gefeliciteerd met je verjaardag! 10 kilo in 4 maanden... poeh, hier 'slechts' 3 kilo aangekomen en dan met name door mijn chocoladetroost-eten ben ik bang :(
    Voor jou nu weer opnieuw geduld dus. Hopelijk komt er meer bij! Hoe lang ben je komende donderdag al aan het stimuleren dan? Bijna 2 weken toch inmiddels?

@maaike: hopelijk is je punctie mee gevallen! Ben benieuwd naar je verhaal!

Fijn dat je de pregnyl-opmerking al even weer nuanceert Tess... Ik begon er al bang voor te worden, hoewel het hier nog niet zover is natuurlijk. Momenteel ben ik vooral nog in een soort punctie-negeerstand. Lijkt me reuze spannend, maar wil nu eerst ongeschonden de eerste echo maar eens door komen. Daarna kijken we wel weer verder.

4. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ja donderdag 2 weken idd. Vandaag spuit 12. Heb nu een spuit meegekregen voor 2 dagen..

Herkent iemand dit? Komt het nog goed? :)

Wanneer heb jij echo? Dreamer29? Ik hoop dat het bij jou iets sneller gaat..

5. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Donderdag 14 dagen al... Wat ik er van weet is dat tussen de 10-14 gebruikelijk is volgens mij. Maar ze zullen je niet door laten spuiten als ze denken dat het geen zin heeft lijkt me. Dus ik duim voor je!
    Ik heb komende donderdag de eerste echo op dag 7... Super spannend hoor. Dat was het punt waarop we de vorige keer moesten stoppen, dus hoop nu van harte wel een stapje verder richting punctie te komen!

6. guppymaaike

guppymaaike Actief lid

19 aug 2014
    499
    0
    16
    Vrouw
    militair
    Alblasserdam
    De punctie zit er op! En wat het meest tegenviel? Het infuus prikken! Pas de zesde poging zat het infuus goed. Op de één of andere manier knijpen m'n aders samen. De eerste twee pogingen was ik nog erg gespannen maar daarna stukken minder. Het infuus is de laatste poging door de anesthesioloog gezet. Nu zie ik er uit als een junk vol pleisters en met een dikke pijnlijke hand (zo snel de naald er uit ging, begon het bloeden natuurlijk wel).
    De punctie zelf viel in verhouding mee. Het was pijnlijk, maar steeds maar even.
    Alleen de rechter eierstok is aangeprikt, ongeveer 6 blaasjes.
    De oogst: 4 eicellen. Niet veel, maar ik ben toch wel tevreden. En gelukkig ook genoeg zaadcellen.
    Donderdag krijgen we te horen of er bevruchting zijn. Ik ben erg benieuwd!
    Nu lekker uitrusten en me laten verwennen.

7. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

De dokter maakte zich nog niet druk. Dus ik dan ook maar even niet hahaha

Fijn guppymaaike!! Ik duim zo hard! En vier is niet veel maar hopelijk wel 1 plakker!!

Dreamer29, dan is de eerste follikel meting toch? Waarom werd het dr vorige keer afgebroken? Deed het niks?

8. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    @maaike: wat een gedoe met dat infuus zeg! maar fijn dat het je verder wel een beetje mee gevallen is. 4 is niet heel veel, maar hopelijk levert het mooie bevruchtingen en daarna een mooie terugplaatsing. Ga voor je duimen! Donderdag hoor je dus meer, dan ook de tp gelijk?

@bubblez: donderdag eerste fm ja. Vorige keer deed het té veel. Op de 1e echo werden toen zo'n 30 follikels al geteld en moesten we dus stoppen. Daarom ditmaal dus extra spannend. Heb nu minder eenheden gekregen, dus heel spannend of het alsnog teveel, juist te weinig, of genoeg zullen zijn.... Ben een beetje wantrouwend na de vorige keer. Eerst zien, dan geloven!

9. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Spannend Maaike!! Ik hoop het zo.

Ben benieuwd Bubbelz , hoop dat ze lekker mee komen.

En voor jou hoop ik dat het ditmaal ook door mag gaan Dreamer..

10. guppymaaike

guppymaaike Actief lid

19 aug 2014
    499
    0
    16
    Vrouw
    militair
    Alblasserdam
    We worden tussen 0830 en 1030 gebeld en eind van de ochtend of begin middag is evt de terugplaatsing. Duimen dus!

11. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Spannend Maaike! Mijn duimen draaien!

Hier gevoel alsof ik ongesteld moet worden. Zou dat de puregon zijn die zijn werk doet? Dag 4 pas.... Vorige keer begon ik dacht ik vanaf dag 5 dingen te voelen met meer eenheden toen.....?

12. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Maaike; spannend! Hopelijk mooie bevruchtingen.

Balen dat een aantal van jullie wat kilo's zijn aangekomen. Succes met de echo's, puncties en tp's!

13. guppymaaike

guppymaaike Actief lid

19 aug 2014
    499
    0
    16
    Vrouw
    militair
    Alblasserdam

Dank je wel! Ik hoop ook op een mooie uitslag! Ik voel me trouwens al een stuk beter. Dus dat gaat lekker.

14. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Fijn dat je je al beter voelt Maaike!

Hier is mijn buik weer wat gevoeliger dan gisteren... Krijg echt het gevoel dat er wel wat gaande is nu. De vraag is natuurlijk hoeveel?! Nog 2 daagjes tot eerste fm, maar ik begin in elk geval weer wat meer vertrouwen te krijgen.

15. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Gelukkig maaike!! Weet je al hoeveel er bevrucht zijn?

Balen dreamer29! Ik had dat ook die hoop omdat het zo rommelt en hIer viel het tegen. Ik hoop bij jou een stuk beter!! En ik heb nooit een ongi gevoel gehad. Alleen mn eierstokken voel ik enorm.

16. guppymaaike

guppymaaike Actief lid

19 aug 2014
    499
    0
    16
    Vrouw
    militair
    Alblasserdam
    Dat weet ik pas morgenochtend... Bij goed nieuws is ook gelijk morgen de terugplaatsing. Ik denk zelf 0 of 1 bevruchtingen, vriend gaat voor 3. Hopelijk heeft hij het goed!

17. guppymaaike

guppymaaike Actief lid

19 aug 2014
    499
    0
    16
    Vrouw
    militair
    Alblasserdam
    Ik ben net gebeld: de terugplaatsing gaat door vanmiddag! Hoeveel bevruchtingen er zijn heb ik niet gevraagd. Denk dat ze dat vanmiddag wel zeggen.

18. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Dames, mijn test van gistermiddag :$
    11 dagen na de ovitrelle 9dpo :$

Guppymaaike spannend.
    Heel veel succes met de terugplaatsing.

19. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Spannend guppymaaike!! Ik duim heeeeeel hard!!

Jane! Wat goed!! Voorzichtig gefeliciteerd!! Wauw!

Hier een update. Net weer echo gehad en ik ben zo blij! 7 grote follikels tussen de 13 en 18 mm. En nog een aantal kleinere onder de 11 mm. Nu nog twee dagen door spuiten. Zaterdag weer een echo en dan hopelijk maandag punctie!! Komt zo dichtbij nu!

7 is niet super veel maar ik ben er blij mee!!

20. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik vind 7 erg netjes hoor.
    Je hebt maar 1 goede nodig ;)

Denk je? Ik vind het zo spannend nu..
    Vandaag is de kleine meid jarig, denk dat ik vanmiddag een digitale waag.
    Zou toch een mooi cadeau zijn, een brusje in mijn buik..
    Maar zit vandaag pas op 12 dagen na ovitrelle, 10 dpo en 6 na tp van een vroege blastocyst cryo.

Deel Deze Pagina