Ik hoor maandag pas alles.... Balen Bubblez! Hoe voel je je nu? Hier mijn buik toch wel erg gevoelig, maar lekker slapen zo.
Oh dat is lang wachten.. Ik lig op dit moment op de spoedeisende hulp... De pijn is zo erg dus had gebeld om 5 uur. En om half 9 moest ik weer bellen want ik had koorts. Koorts was weg maar ik werd ineens heel erg duizelig. Dus voor check toxh naar het ziekenhuis. Ik lig al anderhalf uur te wachten op uitslag bloed en urine en een arts.. lekker handig.. net alsof ik niet kapot ga van de pijn ofzo...
Wat naar meid! Hopelijk gauw hulp voor jou en pijn verlichting. Dikke knuffel! Kan je tp morgen wel door gaan?
Ben ik weer! Kramp is iets minder gelukkig. En zolang er embryo's bij zitten die gedeeld zijn krijg ik vanmiddag mn tp! Anders word ik gebeld maar de laborant verwachtte donderdag dat ik er sowieso wel 1 goede bij had.. Hoe is het met jou nu meis?
Spannend Bubblez! Bijna je terugplaatsing en vanaf dan ga ik heel hard voor je duimen Hoe is het afgelopen in het zkh gister? Nog lang moeten wachten daar? Hier gaat het wel ok op zich, wel is mijn buik erg gevoelig nog. Dus probeer echt op de bank te blijven liggen! Temp en gewicht waren vanochtend in elk geval normaal, doe ik nu ook dagelijks checken
Bubbelz kalm aan, laat ze wel je waardes goed checken anders mag je geen verse tp .. Dan kan t nog veel erger worden.. Ik hoop heel hard dat t beter gaat! Dreamer, doe gewoon kalm aan meis, ik had ook super veel napijn 2 dagen en duurde ff voor ik de oude was. Maar gewoon naar je lichaam luisteren en goed drinken. Laat je verwennen.. We zijn thuis sinds vannacht, ging ff wegen, schrok er van, 3 kilo kwijt.. Zoveel nog nooit afgevallen haha .. Net wel yoghurt gehad en thee , smaakt allemaal 10x beter hier!!! Wel kunnen genieten maar dagen daarna niet, ik wist wel wat misselijk zijn was maar niet non stop 3 dagen... Pff maar alles voor ons wonder. Maandag echo
Hoi meiden? Hoe gaat het hier? Ik moet me dood schamen, maar ben heel lang super misselijk geweest en sinds eind augustus verhuisd, maar momenteel nog geen internet,dus kan ik enkel op verplaatsing even piepen.. Ik lees toch nog goed nieuws voor een paar van jullie! Super proficiat!! Tess, fijn dt het ondanks het bloeden toch goed lijkt te zitten. Pregnyl is inderdaad een venijnig beestje, al vond ik zelf de cetrotide ook wel pittig.. Bubbelz: spannend zeg! Hopelijk heb je nu een emmy in je buik! Best wel wat meiden in de wachtweken: succes! Die zijn het meest vervelend vond ik... :-/
Je moet ook rustig aan doen dreamer29! Ik hoop op een mooi embryo maandag! Tess. Wel een fijne vakantie gehad? Ik ben benieuwd naar maandag! Toekan, fijn dat het nu beter gaat. Hoe voel je je verder? En geeft niks dat je even niet bent geweest. Iedereen heeft het wel eens druk. Hier vamiddag tp gehad van een 7 cellige embryo. Zag er super goed uit zei ze. Wel minder nieuws betreft de anderen. Die waren 4 of 5 cellig. Kijken het morgen nog aan of ze verder delen. Ik hoop dat deze ukkepuk blijft plakken... Dus warme voeten nu en granaatappelsap haha. Nog 2 weken wachten.. is zo voorbij
@Toekan: naar van je misselijkheid, maar fijn dat je zwangerschap goed gaat. @Bubblez: fijn dat er een mooi embryo is teruggeplaatst! Duimen gaan hier draaien. Granaatappelsap en warme voeten helpen?? Afwachten dus of er cryo's zullen zijn... Wanneer hoor je dat definitief? Hopelijk blijk je zo over 2 weken gewoon niet nodig te zijn natuurlijk Hier nog steeds wat gevoelige buik, maar ook weer normale temp en gewicht. Dus hopen dat de tp door gaat morgen! Super spannend hoeveel bevruchtingen er zullen zijn!! Heb jij ook nog last van je buik Bubblez? Of is het inmiddels over?
Ja dat heb ik ooit gelezen haha. Dus ik doe het voor de grap erbij. Eh dinsdag of woensdag horen we dat per post. Maar ik ga er al niet meer vanuit. Ik duim ook dat ik ze niet nodig ben En ik heb nu nog heel lichte krampjes. Maar gisteren was het al een stuk minder dan de eerste 3 dagen. Ik denk dat dat ook logisch is dat het even pijn doet.. tis ook niet niks...
Bubblez; wat vervelend dat de punctie erg tegenviel en dat je daarna nog op de spoedeisende hulp bent beland. Gelukkig gaat het al beter met je. Wat kwam er uit je urine & bloeduitslag? Mooi resultaat; 5 bevruchtingen! Fijn dat je een mooie embryo aan boord hebt Jammer dat de andere embryo's achterlopen. Maken ze dan nog wel kans om de vriezer in te gaan? Ik dacht dat er minimaal 8-cellige ingevroren worden. Nu de spannende wachtweken in, succes! Dreamer; bij jou viel de punctie dus ook flink tegen. Super zeg, 18 eicellen! Hoor je morgen alleen of er cryo's zijn en/of hoeveel bevruchtingen er zijn/waren? Vriezen ze op dag 3 of dag 5 in? Op naar een mooie tp! Tess; misselijkheid lijkt mij ook niet prettig, maar ja het hoort erbij hè Fijn dat je ondanks dat wel van je vakantie hebt kunnen genieten. Spannend zeg, morgen de echo! Toekan; ik zie aan je banner dat je alweer bijna 14 weken zwanger bent. Wat gaat dat snel! Hebben jullie prenataal onderzoek laten doen? Adriana; hoe is het met jou?
Uit de urine niks. En bloed lichte verhoging van mn witte bloedcellen. Maargoed. Dat is niet vreemd gezien mijn lichaam bezig is om die kapot geprikte gaten weer te repareren. En verder niks geks. En als ze vandaag 16 cellig zijn worden ze evt ingevroren. Ze kijken gewoon naar dag 4 en hoeveel cellig hij dan moet zijn. En in feite liepen ze gisteren maar 1 deling achter. Dus miss trekt het nog bij maar ik denk het niet.. Nog meer redenen dat dit kleine ukkepukje moet blijven hangen..
Vandaag is mijn testdag en de uitslag is wat we verwacht hadden: negatief. .. Maar ook nog niet ongesteld, al kan dat niet lang meer duren gok ik. We zijn er heel nuchter onder, al vinden we het wel jammer dat we weer het hele circus in moeten. Ik ga wel vragen om een ander protocol : 3 rijpe eicellen waarvan maar 1 bevrucht is vind ik te karig!
Een mooi achtcellig embryo zit in mijn buik! In totaal zijn er 11 embryo's ontstaan. Deze worden als het goed is op dag 5 ingevroren en daar krijgen we dan binnen 2 weken een brief van. Nog even geduld dus... Maar hopelijk word ik zwanger van deze mooie topper! Mijn bloed was wel iets aan de dikke kant, maar binnen de grenzen. Wel wil de arts me volgende week nog een keer zien om me goed in de gaten te houden. Mocht ik eerder klachten ontwikkelen, altijd direct bellen! Ik blijf het rustig doen en veel drinken. @maaike: wat jammer dat jullie een negatieve test hebben? Waarom verwachtten jullie dat al? Wel naar dat alles nu inderdaad helemaal opnieuw moet. Heel logisch dat je vraagt naar een ander protocol. Succes meid! @bubblez: is granaatappelsap een beetje te drinken? Misschien moet ik er ook maar aan En al dikke sokken aantrekken, hihi. @tess: hoe was jou echo vandaag? @pinkflower: hoe gaat het met spuiten? Wanneer is jou volgende stap?
Nee guppymaaike... ik had zulke goede hoop... vandaag dus dag 15 ns tp? Moet je over 2 dagen niet nog een keer testen ? Dreamer29. Wat een goed nieuws ! Ik duim voor een plakker! Hier gaat het goed. Sinds gisteren avond last van lage rugpijn. Niet eerder bekend mee geweest. Maar zal wel door alle hormonen komen in mn lijf. Ik hoop onwijs dat deze blijft hangen. Ik ga er echt niet vanuit dat de andere 4 ingevroren kunnen worden.. en dan begint de ellende weer.. bbrr.. Nog 13 dagen
Ja klopt, woensdag weer testen. Maar ik voel me niet anders dan anders! De punctie is vandaag 2 weken geleden, normaal was ik al bij dpo 11 ongesteld. Maar hoe zouden anders die testen nog zo spierwit kunnen zijn? Hopelijk heb jij straks een mooie test in handen!