IVF/ICSI juni/juli/aug

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Tess27, 29 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Bubblez; fijn dat jullie er met z'n 2en uit zijn gekomen! Heb je last van je nek door spanningen? Hopelijk doet yoga iets voor je qua ontspanning en wie weet wat de acupuncturist voor je kan betekenen.
    Dankjewel! Inderdaad er waren 2 embryo teruggeplaatst.

Tess; dankjewel!
    Jij bent dus ook alweer met voorbereidingen voor een cryo bezig. Hopelijk ontdooien ze beide zodat er 2 teruggeplaatst krijgt. Heb je weleens vanwege de drukte een maand moeten wachten? Lijkt mij vervelend.

Dreamer; super dat je eisprong is geweest en nu hopelijk maandag een mooie embryo tp! Succes!

2. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Blij! Ons embryo is goed ontdooit, dus straks de terugplaatsing en dan beginnen die spannende wachtweken weer..... Ik was wel even heel zenuwachtig zeg, toen ik op dat telefoontje zat te wachten. Degene die belde klonk ook heel serieus, dat ik even bang was dat het niet goed zou zijn. Maar gelukkig gaat het door!

3. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Yess Dreamer wat fijn! Veel succes straks en op het wachtbankje

4. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Dreamer; fijn dat er een embryo is teruggeplaatst! Nu lekker veel afleiding zoeken en hopen dat de tijd omvliegt. Veel succes in de wachtweken!

Ik heb vanmorgen nog een echo gehad en ze zijn goed doorgegroeid :)

5. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Een mooie blastocyste draag ik bij me! Toch wel een bijzonder gevoel moet ik zeggen hoor :) En nu mag ie hard z'n best doen zich lekker te nestelen bij mij!

@Adriana: jij zou deze week nu meer moeten horen toch? Trek je het wachten nog?
    @pinkflower: fijn dat ze beiden goed groeien! Blijf je nu in het ziekenhuis of mag je over na een verloskundigenpraktijk?

6. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Dreamer; hoe voel je je?
    Ik word overdragen aan de gynaecoloog in het ziekenhuis.

Adriana; al wat gehoord?

7. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Nog steeds niks gehoord :x

8. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    @pinkflower: blij je dan in het ziekenhuis omdat je een tweeling verwacht? Of is dat je eigen keuze? Hoe voel je je verder?

@adriana: tjonge... Dat duurt echt lang zeg! Je zou wel deze week uitsluitsel krijgen toch?

Ik ben de wachtweken nu al zat! Helaas nog een week te gaan... Vandaag en morgen weinig om handen, maar daarna mijn dagen aardig vol gepland, dus hopelijk vliegt de tijd dan wat sneller voorbij.

9. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Dreamer heeeeeel veel succes!! Ik duim!!

Pinkflower: wauw! Een tweeling! Proficiat!!

10. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Dankje! Ik vlieg van hoop, naar spanning, naar angst, naar geloof, enz...... nog even volhouden.

11. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Dreamer; fijn dat je voor aankomende dagen plannen hebt staan. Afleiding is zo prettig in de wachtweken. De verschillende emoties zijn heel normaal en herkenbaar. Succes meid!
    Ik blijf inderdaad onder controle in het ziekenhuis vanwege een tweelingzwangerschap. Vind het eigenlijk ook wel fijn en vertrouwd daar.
    Vanochtend gaat het prima en geniet ik. Woensdag een nare dag gehad; voor het eerst moeten kokhalzen en maag- & buikpijn (darmen) gehad. Gelukkig ging het gisteren alweer stukken beter. Voor de rest probeer ik te genieten, maar ik vind het nog wel lastig vanwege andere kwalen en de omschakeling vanuit de mmm naar een zwangerschap. Het was psychisch soms best pittig en dat ben ik niet in één keer vergeten nu ik zwanger ben.

Toekan; dankjewel!
    Hoe gaat het met jou?

12. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Dankje pinkflower!
    Wel een omschakeling van mmm naar zwangerschap dus... Ik ben heel benieuwd inderdaad hoe het zal zijn als ik hopelijk op een dag zwanger blijk. Het is zo'n heftig traject, dus of je dan inderdaad gelijk onbezorgd kan genieten... best lastig lijkt me. Hopelijk neemt het genieten na verloop van tijd meer de overhand.

13. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Dt onbezorgd genieten was hier ook niet... Wetende wat je er voor hebt moeten doen, is het in het begin echt soms lastig om de angst dat het je wordt agepakt los te laten.. Maar gaandeweg lukt dat wel.

Hier gaat het ok :) best een goede zwangerschap(buiten de bekken en e misselijkheid om) en het is ook gewoon zo genieten om dat leven in je te voelen...

14. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Dreamer hoe is het??

En Adriana weet je al meer?

15. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Ha Tess!
    Tja.... ik word helemaal gek deze laatste wachtdag :)
    Gister overtuigd dat het niet gelukt was, echt steeds ongi-krampen namelijk. Vanochtend ook even flink kramp, maar sindsdien is het nagenoeg op gehouden. De wc is vandaag mijn grootste vriend en elke keer dat er geen rood is, begin ik weer wat meer hoop te krijgen. Zucht! Morgen mag ik testen, maar weet nog niet of ik durf...

Hoe is het met jou? En met de andere meiden?

16. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Dreamer wat spannenddddddd. Is morgen de officiele testdag van het ziekenhuis? Ik duim voor positief

Ik word als het goed is 1 december gebeld over de uitslag. Maar door mijn eerdere ervaringen houd ik daar maar niet al te veel rekening mee ;)

17. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Morgen officieel mijn testdag ja. Heeeeeeeeel spannend!

Pf, jij moet echt lang wachten op je uitslag zeg!

18. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Jeetje Adriana wat duurt dat lang, wat een geduld moet je hebben. Succes nog even !

Spannend Dreamer.. Je kan al echt een testje doen hoor haha!! Zo spannend. Ik duim.

Ik als t goed is ongesteld komend weekend en dan aanmelden cryo's.

19. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Edit: ik ben zojuist gebeld en we hebben maar liefst 3 gezonde cryo's!!! :D:D:D
    Ik ben blij! Nu op naar de volgende cyclus en dan een tp zo'n 5 dagen na de eisprong! Het komt nu wel opeens dichtbij hoor haha

20. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Wauw Adriana! Eindelijk het wachten beloond! Super nieuws, en fijn dat ze toch nog 'eerder' gebeld hebben.

Ik durfde vanochtend nog niet te testen.... Hoop morgen wel!

Deel Deze Pagina