@Adriana: helemaal gelijk hoor, het 'echte' wachtbankje is de meest spannende van allemaal! Toch hoop ik dat je er gauw op mag Nog gebeld met het zkh? Veel zkh hebben wel een stop rondom de kerstdagen namelijk. Bij mij valt het gelukkig gunstig, maar zou vervelend zijn als je daardoor wel een maand moet wachten. @pinkflower: hoe gaat het met jou? Hoe voel je je? @Bubblez: fijn dat de pijn minder is! Mijn duimen draaien overuren voor jou, ik hoop op een mooie tp morgen!
Ik heb een mail gestuurd met een heleboel vragen omtrent de cryo tp. Ik neem aan dat het weer wel enkele dagen zal duren eer ik antwoord heb.
Ben benieuwd adriana. Hier vanmiddag een tp gehad!! Een 8 cellige topper is om half 3 teruggeplaatst en nu is het 2 weken geduld.. 1 embryo van 4 cellen is in de vriezer beland. Hopelijk zijn wr die niet nodig
Yesss Bubblez! Lekker broeden nu! En wat een fijn gevoel van de cryo ik duim voor je! Ik werd gisteren al teruggebeld! En ze doen geen ontdooiingen op 25/12 en van 30/12-3/1. Dus nu maar hopen dat ik daar net tussenin val met mijn eisprong. Ik moet zelf werken met ovutesten en bij een positieve test bellen. Dan halen ze 6 dagen later de cryo eruit, en op de 7e dag wordt hij teruggeplaatst.
Ik hoop vandaag of morgen op dag 1 Ben nu een beetje overtijd aan het gaan, door de spanning waarschijnlijk. Maar heb mijn positieve lh-test meestal tussen dag 17-19
@Bubblez: wat goed, een mooie tp gehad. Veel succes op het wachtbankje! @Adriana: fijn dat je al snel antwoord kreeg van het zkh. Nu dus hopen dat je cyclus 'gunstig' uit komt. Wat zou dat fijn zijn... Met een mooie cryo in je buik het jaar uit!
Bubblez; succes aankomende tijd in de wachtweken! Dreamer; met mij gaat het de betere kant op qua kwalen. Blijf alleen erg moe en kortademig. Van de week aan de gynaecoloog maar eens vragen of het er gewoon bij hoort of dat het eventueel bloedarmoede kan zijn. Sinds deze week geniet ik! En dat allemaal door een mooie echo met bewegende kindjes; heel bijzonder! Adriana; vervelend dat je cyclus door de spanning langer wordt. Ik hoop dat het allemaal goed uitkomt vanwege de winterstop. Meiden; ik hoop dat jullie dit jaar/begin januari allemaal geluk hebben!
Pinkflower. Super dar je nu echt kan genieten meis! Ik voel mij sinds vandaag weer beter. Echt onwijs veel pijn en kramp gehad en zelfs na de tp 3 keer exht mega kramp gehad. Gisteren een emotionele rot dat. Ik bleef huilen en ik voelde me verrot maar ik haf geen idee waarom. Vandaag voel ik mij echt goed. Mn baarmoeder is wel druk met iets. Alleen geen idee met wat.. nog 10 dagen.. Vorige keer werd ik 2 weken na punctie ongesteld. In dit geval is dat volgende week zondag. Ik wil dan maandag starten met testen. Woensdag mag ik officieel testen.. Ik heb er een goed gevoel bij. Dus ik hoop maar dat het ook goed is.. Hoe is het met de rest meiden?
Pinkflower: wat goed dat je nu lekker kan genieten! Vervelend wel van je moeheid en kortademigheid, wie weet heeft de gyn daar nog gedachten over. En we gaan er voor... Allemaal geluk binnenkort! Bubblez: wat een emotionele rollercoaster hè? Fijn dat je je weer beter voelt inmiddels, hopelijk lukt het je dat gevoel een beetje vast te houden. Spannend hoor op het wachtbankje... Mijn duimen draaien flink voor jou! Ik ben er samen met manlief even een weekendje tussen uit geweest en wat was ik daar aan toe zeg. Ik merk dat de hele mmm me er zwaar valt en me veel energie kost. Het weekend ook behoorlijk emotioneel eronder geweest, maar ook lekker kunnen ontspannen. Hopelijk kan ik er nu weer even tegen aan! Hier inmiddels een follikel van 15 mm, dus die mag nog even door groeien de komende dagen. Hopelijk dan ook voor de kerstsluiting nog een cryo-tp. Ik ging er steeds vanuit dat ik dat makkelijk zou halen, maar de echoscopiste heeft me er toch zenuwachtig voor weten te maken... En bedankt!
Dreamer29. Tuurlijk is deze hele molen zwaar voor je. Je onderschat het alleen vaak he? Doe ik ook.. heel stom eigenlijk. Gelukkig hebben jij en je man wel lekker kunnen genieten. En 15 mm.. dan moet je nog een paar dagen toch? Althans, bij mij is het dan binnen een dag of 3 goed genoeg voor punctie. Dus ik hoop voor jou voor de kerst. Wanneer gaat je ziekenhuis dicht? Over mij. Vannacht ineens mega kramp eb misselijk. Hield ongeveer een halfuur aan en was toen weg. Nu voel ik mij prima alleen soms nog steekjes.. ik ben zo positief.. dat ik het niet kan verdragen als het niet lukt ben ik bang.. nog 9 dagen.. Is het al 16 december??
Inderdaad Bubblez, ik geloof inderdaad dat ik vaak onderschat hoe zwaar het eigenlijk is. De hele mmm en daarmee om te gaan is al een dagtaak op zich vind ik ergens, dan daarnaast wil ik alle andere 'ballen in mijn leven' ook hoog houden. Werken (en solliciteren momenteel), vriendinnen/familie, huishouden, hobby's etc. Soms is het gewoon te veel! Volgens mij is dat de wijze les die ik uit dit weekend maar mee moet nemen; niet alles lukt altijd en dat mag, want het hele mmm-gebeuren is al een zware taak op zich. Mijn follikel moet inderdaad nog even door groeien, springt meestal bij 20 mm. Dan 5 dagen na mijn eisprong de cryo tp, mits deze goed ontdooit natuurlijk. Zkh sluit of op zaterdag de 19e, of die maandag, weet het niet meer zeker. In principe moet het dus wel goed komen, maar ja.... zul je net zien deze ronde niet! En nu weg met die gedachte, haha. Wat heerlijk dat je zo positief bent Bubblez! Hopelijk 'voelt' dat mooie embryootje bij jou dat ook en zoekt ie een lekker warm plekje. Gek zeg die kramp vannacht... Innesteling?! Geen idee hoor... Maar wat zou het mooi zijn! Heb je een beetje afleiding de komende 9 dagen? Ik hoop dat ze voorbij vliegen, maar weet ook uit ervaring dat de laatste juist meestal het langzaamst gaan... Maar goed, mijn duimen draaien in elk geval voor jou!
Ik probeer nu wqt soepele te worden om maar alles te doen. Ik laat wat vaker de boel de boel en als vrienden geen aandacht besteden of familie dan ben ik ik daar klaar mee. Tis heel hard. Maar ik kan geen mensen gebruiken die mij meer energie kosten dan opleveren. Oh jemig dit wordt wel erg spannend dus.. gossie.. ik duim dat je eitje gauw springt!! Duim duim!! Ik heb niet echt veel staan. 1 verjaardag op zaterdag en woensdag middag bezoek. Dus niet echt veel. Maar veel films kijken en hopen dat ik de halve dag verslaap whahah. Ik hoop het ook zo enorm. Alleen door die pijntjes enzo word ik ook weer bang.. en als straks bijv mn borsten ineens geen pijn meer doen dan schijt ik m ook.. heel irritant dit..
Oeh, niet heel veel afleiding dus. Je werkt ook niet toch? Hopelijk gaat de tijd toch een beetje voorbij voor je! En anders maar flink spammen hier Heel irritant hè?! Alles wat je voelt, denkt te voelen of dan weer niet... Ik kan me daar in de wachtweken ook altijd helemaal gek mee maken. Echt een soort über gefocustheid op je lijf dan. Gebruik je nu ook weer utro? Dat kan natuurlijk ook voor het één en ander aan klachten/signalen geven.
Nee ook geen werk. Ik solliciteer me nog steeds suf.. maar helemaal niks.. En ik gebruik utrogestan inderdaad. Dus alle symptomen kunnen ook komen door de utrogestan. Tis allemaal zo onvoorspelbaar.. het kan alle kanten nog helaas.. De vorige keer werd ik twee weken na punctie ongesteld. Dus dat is nu zondag. Als het nu maandag word ga ik testen... Krampjes en steekjes hoeven niet verkeerd te zijn toch? 😂
Tjonge, lastig zeg! Wat voor soort werk zoek je? Ik heb een klein contract, dus ook aan het solliciteren, maar opschieten doet het ook totaal niet. Maar goed, ben wel blij dat ik wat heb en er af en toe even uit ben. Krampjes en steekjes kunnen zeker goed zijn! Oeh, maandag al testen dus... Eerder zei je 16 december, maar je smokkelt er een paar af dus Tot nu toe ben ik bij mijn 2 terugplaatsingen nog niet aan testen toe gekomen, dat hoop ik komende ronde wel te bereiken, hihi.
Ja ze kunnen goed zijn.. vorige keer was de pijn veel erger.. echt enorm.. Ja officieel volgende week woensdag testen. Maar als ik zondag niet bloed dan doe ik stiekem maandag een test.. Balen van je werk ook. Tis zo lastig. In welke wereld werk jij? Ik ben afgestudeerd als paraveterinair, dierenartsassistent. Daar is alleen amper werk in vooral waar ik woon. Ik vind eigenlijk een heleboel dingen wel leuk alleen ik word echt voor alles afgewezen of ik hoor gewoon niks..
Tjonge, frustrerend hoor! Je solliciteert wel naar van alles en nog wat dus? Ik zelf werk in de gehandicaptenzorg, en solliciteer ook vooral binnen die wereld. Hoewel de vacatures niet voor het oprapen liggen momenteel. Soms denk ik er wel eens aan mijn horizon te verbeden, maar weet nog niet goed welke richting op.