Ja ik solliciteer ook bij de supermarkt. Post nl als chauffeur. Noem het maar. Ik verveel mij echt helemaal kapot thuis.. maar geen resultaat. Jou branche is ook zwaar nu hoor ik van vriendinnen inderdaad Jammer he.. bevalt deze werkgever je niet? Nog 8 dagen.. meeeennn... af en toe steken en krampen. En misselijk en nog pijnlijke boobs... spannend wordt het nu..
Bij postNL hebben ze in december toch altijd extra mensen nodig? Je kan je bijv inschrijven daar via de site. als er dan iemand nodig is in jouw buurt krijg je automatisch bericht. Zelfde kun je doen bij Appèl (horeca/catering). Wie weet komt er iets op jouw pad! Nog 8 dagen pfffff dat lijkt zo lang! Succes
Hier in de buurt niks. Zoek mij een ongeluk. Maar het is gelukkig niet dqt we het nodig zijn dus ik kijk wel naar banen die mij ook leuk lijken. En horeca doe ik niet. Dat is lichamelijk veel te zwaar en dat houdt ik niet vol. Maar lief dat je meedenkt ! Ja tis lang genoeg.. ik wil in winterslaap..
@Bubblez: mijn werkgever bevalt prima, maar heb sinds de zomer nog maar een klein contract. Zou graag meer willen werken, dus vandaar dat ik om me heen kijk. Maar dat schiet dus nog niet op, en in de tussentijd hoop ik nog steeds op uitbreiding van mijn uren op mijn huidige plekje. Vrees alleen dat ik daar nog even op zal moeten wachten. 8 dagen is langgg......!!! Winterslaap... Als dat zou kunnen, haha. Succes meid! Spannend. @Adriana: al aan de slag met ovulatietesten of duurt je eisprong nog even? Ik morgen weer heen voor een echo. Heb wel het gevoel dat mijn eisprong in zicht begint te komen, dus benieuwd hoe groot mijn follikel nu is morgen.
Ik test normaal vanaf dag 14 maar wil nu wel vroeger gaan beginnen. Denk dat ik vanaf 14 december ga beginnen (cd 11)
Oh gaat echt spannen adriana! Dreamer29 laat je het morgen even weten? Vandaag de hele dag al lichte krampen. Knetter onzeker word ik dr van. Mn borsten gaan ook minder pijn doen.. ik hoop maar dat het de pregnyl is die uitwerkt.. duim duim duim duim
Weer een dag verder Ik zit nu ook nog eens onder de pukkels. Mn rug en bekken doen onwijs veel pijn. Borsten nemen wel iets af trouwens Nog 5 dagen tot testen! Hoe is het meiden ?
Spannend Bubblez! Wat irritant he, steeds zo bezig zijn met wat je wel of niet voelt... 5 daagjes nog, ik blijf voor je duimen meid! Hier gaat t goed. Morgen weer echo en ik hoop op een gesprongen ei.... Dan zijn we er weer een stapje dichterbij.
Ik hoop het ook! Laat je dat even weten morgen? Ja het is super irritant... kan niet wachten tot het voorbij is. En bijna alweer een dag voorbij Whoehoe haha.. nog een paar dagen!
Nog steeds in de running...... 21 mm inmiddels. Morgen weer, hopen dat ie er dan echt vandoor is! Hoe is t Bubblez? Weer een dagje dichterbij
Succes meisjes!!! Lees wel mee hoor.. Hier inmiddels 3 echo's verder. Gister 13.9 mm en baarmoederslijmvlies 10.9 Vandaag eitje 14.3 en baarmoederslijmvlies 13.1 mm, we hadden verwacht dat het eitje vandaag 16mm zou zijn en ik zaterdag op 18mm hem zou kunnen prikken met pregnyl, loopt nu natuurlijk anders.. Ze hebben m'n LH en oestradiol geprikt, straks even bellen. Als die goed laag is ovulatie testen doen en maandag bellen en sowieso echo plannen (doen liever echo's hier ipv ovu testen). Altijd fijner geweest op 18 en dan prikken en 6 dagen later tp. We gaan t zien. Alles moet wel optimaal zijn vinden we voor onze enige cryo's. Zo niet jammer dan volgende maand weer een kans. Zo staan we er nu in. Tja baarmoederslijmvlies was in 1 dag flink gegroeid dus afwachten.
Oh spannend Tess!! Hou je ons op de hoogte verder? Hoe voel je je? Dreamer29. Klinkt super!! Hopelijk mag je gauw door voor je cryo! Hier gaat het goed. Misselijkheid gelukkig voorbij. Borsten alleen pijnlijk bij indrukken. Mn bekken is nog wel heel pijnlijk en wiebelig net als mn rug. De vorige keer rook ik rond vandaag(qua dagen) bloed alleen nu ruikt het heel zoet.. mn afscheiding is ook niet zoveel en is niet zuur(normaal wel als ik ongesteld wordt) god god wat een spanning.. ik moet nog een paar dagen..
Hi Tess, voor jou ook spannend dus! Inmiddels al duidelijkheid over je waardes? Klinkt wel verstandig om alles optimaal te willen hebben voor jullie enige cryo's. Hoop dat het lukken gaat! Oh, ik voel de spanning helemaal met je mee Bubblez! mijn duimen draaien overuren voor je, hihi. Succes met wachten! En hopelijk lukt het nog af en toe ergens anders aan te denken... Hier dus nog geen eisprong. Baalde wel een beetje, want had gehoopt op tp maandag. Nu zal het dinsdag worden hopelijk en moet ik er iets voor annuleren. Maar ja, is niet anders!
Dat is flink balen is het ene heel belangrijke afspraak? Ik heb sinds een paar uur vieze felle steken in mn linker heup en lies . Doet zoveel zeer.. hopelijk een goed teken nog een paar dagen. Morgenavond verjaardag van mn beste vriendin en zondag naar de dierentuin dus het weekend is zo voorbij gelukkig