Niet per se heel belangrijk, maar was wel interssant geweest. Wie weet kan t later, of blijkt mijn ei niet gesprongen morgen. Kan ook nog. Klinkt spannend... Hopelijk goeie steken! Fijn dat je t weekend leuke afleiding hebt, gaat de tijd weer wat sneller
Waardes paste bij ei wat ik op echo beeld had. Ovu testen doen. Maandag bellen en anders echo als ie niet positief is. Hopen dat als er een positieve echo of test is het VU ook plek heeft.
Oh dar hoop ik ook Tess! Hoelaat moet je heen? Krampjes blijven hier.. heel licht en ook totaal anders dan normaal.. maf normaal woensdag testen. Ik twijfel om morgen niet alvast eentje te doen.. of toch maandag.. dub dub.. pregnyl is 2 weken terug nu. Punctie bijna 2 weken.(zondag)
Bubblez; spannend hoor, succes nog even! Dreamer; jij nog in afwachting van je eisprong? Hopelijk aankomende week een tp! Tess; vervelend dat je moet afwachten of het VU plek heeft voor een tp. Duimen maar! Adriana; ondertussen gaan menstrueren?
@Tess: fijn dat je waardes in orde waren. Nu dus spannend of het VU ook plaats heeft als je straks een positieve echo of test heb. Wel vervelend dat het dus ook gewoon daardoor niet door kan gaan! @Bubblez: al een testje durven wagen vandaag? Pregnyl kan dacht ik tot 14 dagen aanwezig blijven, dus ik zou het nog wel spannend vinden. @pinkflower: mijn eisprong is geweest! Ik voelde gister ook duidelijk steken links onderin mijn buik. Dat heb ik nog niet eerder gehad, dus misschien heb ik nu echt mijn eisprong gevoeld. Dinsdag gaat mijn tp hopelijk plaats vinden! Hoe voel jij je?
Klinkt goed dreamer29!! Niet getest vanmorgen. Ik durf niet haha. Morgen ga ik nog afwachten en dan maandag testen. Dan ben ik 2 dagen te vroeg.. ik voel me echt nog goed. Soms wel die steekjes. En mn lies doet nog pijn maar geen ongesteldheid gevoel.. thumbs up!!
Bubblez wat knap dat je je in kan houden met testen! Dreamer yeah op naar de tp! Pinkflower wauw je bent de 12 weken voorbij, wat een mijlpaal Hier alweer op dag 9 van de cyclus. Ik moet vanaf morgen beginnen met ovutesten. Als hij vrijdag nog niet positief is moet ik weer contact opnemen en dan waarschijnlijk een echo. Dat vind ik echt naief! Ik doe pgd dus gaan ze er maar gewoon vanuit dat ik een perfecte cyclus heb van 28 dagen met op dag 14 een eisprong. Nou mooi niet dus (meestal pas op dag 18/19 een eisprong) Maar goed we wachten rustig af...
Oh meiden.. ik vind het zo spannend.. vanmorgen getest en ik zie gewoon een streep!! Kijken jullie mee? 3 dagen te vroeg btw.
Daar staat zeker weten een streep! Maar is het van de pregnyl of is het een zwangerschap? Kan alle kanten op. Lastig hoor. Ik hoop heel hard voor jou dat hij mooi op gaat lopen.
Pregnyl kan echt niet meer.. dat is 16 dagen geleden dus ik denk wel exht van een prille zwangerschap.. Morgen weer een testje.. ben benieuwd
Ik lees al een tijdje met jullie mee.. Ziet er positief uit Bubblez Mijn eerste test was 14 dgn na pregnyl en positief! Ik heb goede hoop. Ben benieuwd naar de volgende test!
Al weer getest Bubblez?? En hoe is t bij jou tess? Al een positieve ovutest? En jij Adriana? Al iets op t spoor? Hier nog een dagje tot tp... Spannend!
Vanmorgen was hij nog duidelijker!! Alleen ik kreeg daarna een beetje bloed, een slijm bolletje bloed. Nu nog wat roze utrogestan binnen in maar t komt er niet uit. Ik ga er vanuit dat ik morgen nog een grotere roze streep zie
Ja ik vind het moeilijk. Het beetje bloed heeft mij bang gemaakt. Nu even urine sparen en voor het eten testen en morgen vroeg weer. Als hij gewoon oploopt ga ik er vanuit dat het baby'tje veilig zit