IVF/ICSI juni/juli/aug

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Tess27, 29 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Yesss Bubblez hij is donkerder! Wel jammer van dat bloed maar dat hoeft natuurlijk niks te zeggen. Ik zeg ook voorzichtig gefeliciteerd :)

2. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Spannend zeg Bubbelz. Voorzichtig gefeliciteerd.

Succes met je terug plaatsing Dreamer!!!

Mijn waardes weer geprikt , ovulatie test was negatief, echo gaf ei van 20 aan en baarmoederslijmvlies 13 nog steeds. Bloed gaf eisprong aan dus.. Yes! En een plek in t VU gekregen voor zaterdag! Spannend. Mag zaterdag half 10 bellen. Dan horen of t doorgaat

3. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Tess spannend!!

Bubblez: voorzicht proficiat!!

4. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Dank je Tess!
    En voor jou ook goed nieuws dus... Fijn dat er een plekkie voor je is in het zkh! Op naar een mooie tp ook voor jou. Vanaf zaterdag dan gezellie saampjes op t wachtbankje :)

5. Sara87

Sara87 Actief lid

2 mrt 2015
    453
    0
    16
    Hallo dames,
    Bubbels het ziet er positief uit, ik zeg ook voorzichtig gefeliciteerd.
    Tess, Dreamr en Adriana succes de komende dagen.

Ik ben zelf aan het overwegen om over te stappen van ziekenhuis en zorgverzekering, ik twijfel tussen Gent en Voorburg!
    kan iemand mij hier helpen? waar zitten jullie? kunnen jullie iets aanbevelen?
    voor zorgverzekering zit ik aan umc te denken, ze vergoeden 4e en 5e poging.

We zouden nu eerst op vakantie gaan en als we terug zijn gaan we weer aan de slag maar mijn man heeft gisteren ze kaak met voetbal gebroken en wordt morgen geopereerd dus weet niet of onze vakantie door gaat!

6. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Jeetje sara!! Dat is heftig.. Hoe gaat het met hem nu?

Tess.. ik duim zo hard he!!

Ik heb geen bloed meer gehad. Denk dat het verkleurde door dat kleine drupje rood. Want het werd steeds lichter en nu al een paar uur niks. Morgen vroeg weer een testje. Ik voel me echt super!

7. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

En sara. Houdt er rekening mee dat een 4e en 5e poging alleen vergoed wordt als ze arts ook nog positief is. Je kunt je ook voor alleen een 4e poging verzekeren.

De ziekenhuizen waar jij het over hebt ken ik niet. Wij zitten in zwolle namelijk.

8. Sara87

Sara87 Actief lid

2 mrt 2015
    453
    0
    16
    Bedankt Bubbels, het gaat wel met me man hij gaan zo de operatiekamer in.
    En hoe is het met jou? nog getest vanmorgen?
    Ik ga nu voor een 4e poging dan heb ik nog 2 tegoed, hopelijk dat een 4e niet nodig hoeft te zijn aangezien dat bij de 3e 2 embryo's terug worden geplaatst.

9. Sara87

Sara87 Actief lid

2 mrt 2015
    453
    0
    16
    Ik baal ervan, daar stonden we echt niet op te wachten.
    We zouden vrijdag weggaan voor 4 dagen en 28/12 zouden we 3 weken weggaan, ik weet niet of het doorgaat! !
    Maar ja vakanties is nu niet belangrijk, gezondheid gaat eerst.

10. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Sterkte met je man Sara.

11. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik snap dat je het vervelend vind idd. Alleen zn kaak gaat even voor ;)

Ik heb getest. Weer positief! Morgen een cb en dan eindelijk het ziekenhuis bellen!!

12. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    @Sara: war schrikken van je man! Is de operatie goed gegaan? Wel ongelukkig zo net voor jullie vakantie.... Hopelijk kunnen jullie de 28e dan toch nog wel weg!
    Die ziekenhuizen ken ik niet, dus kan je daar niks over zeggen. Zelf ben ik me ook in zorgverzekeringen aan het verdiepen. Overweeg om me voor een 4e te verzekeren, ook al zit ik nu nog maar in poging 1. Die van 4e en 5e vind ik wel erg duur!

@Bubblez: super hoor meid! Heb je weer een foto?

Vanochtend stressvol half uur tussen 9 en half 10..... ik werd echt pas stipt om half 10 gebeld, stond al bijna op het punt zelf te bellen. Gelukkig goed nieuws, want ons embryo was goed ontdooit. Die zit nu dus veilig in mijn buik! Op naar die ellendige wachtweken.....

13. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Aaahhhh super dreamer29!!! Wat geweldig!! Ik duim zo hard hier!!

Ik zal een foto uploafen van vanmorgen. Net het ziekenhuis gebeld. Ik mocht zelfs pas donderdag testen dus ben exht veel te vroeg met testen. Maar ik mag mij officieel zwanger noemen omdat ik dr al 3 achter elkaar heb! 13 januari eerste echo!

En dat bloed hoorde er heel vaak bij zei ze. Zolang het er niet met bakken uit kwam en gepaard ging met heftige krampen is het goed.

14. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

15. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Duidelijke testen hoor! Op naar een mooie eerste echo in januari!

16. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Yess gefeliciteerd Bubblez! Mooie testen hoor

17. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Dankje lieve meiden.

Vinden jullie het goed als ik hier mee blijf kijken ? Ik ga jullie niet vergeten hoor!!

Hoe gaat het nu met iedereen?

18. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Tuurlijk mag dat Bubblez!

Hier had ik op rustige 1e wachtdagen gehoopt.... Maar voelde gisteravond soort ongesteldheidkrampjes onderin mijn buik. Het kan toch niet dat zo'n heel klein ienemienie embryootje dit nu al veroorzaakt?! Dus het zal wel wat anders geweest zijn, maar ik sta nu al op scherp ;)

19. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Oh god ja snap ik!! Ik had woensdag tp en zondag mega kramp in mn buik. Toen startte al mn klachten ook met mn bekken enzo..

Ik hoop het zo!! Duim duim!!

20. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Bubbelz proficiat!!

Dreamer: succes! Ik duim dat je het jaar rooskleurig mag afsluiten!!

Deel Deze Pagina