Ik had je al even gesproken Bubbelz maar veel sterkte de komende tijd, wens jullie veel moed en kracht voor t komende jaar. Ben super blij voor je Adriana!! Eindelijk een echt kans na zo lang wachten.. Spannend!!
Ah lieve Bubblez, wat een verdrietig bericht! Veel sterkte meid! Succes om dit met z'n tweetjes samen te verwerken, X! @Adriana: blij voor jou!
Dreamer; wat een spannende dagen voor jullie! Menstruatiegevoel (en andere kwaaltjes) zegt niets hoor. Ik had 2-4 dagen voor de test menstruatiegevoel in mijn buik en testte positief. Succes nog even met afwachten! Adriana; fijn dat je je eisprong hebt gevonden! Wanneer heb je een tp? Succes! Tess; mooie cryo hoor! Hopelijk nestelt ie zich lekker. Succes met de wachtweken! Bubblez; wat ontzettend verdrietig dat het mis is gegaan. Veel sterkte aankomende tijd!
Ik heb nog geen contact gehad met het ziekenhuis over een tp. Hopelijk kan het nu wel doorgaan, ondanks dat ik 's ochtends geen cb gedaan heb. Ik voel me zo stom! Kan mezelf wel voor mn kop slaan! Hopelijk hoor ik morgen gewoon dat de tp doorgaat. Dat zal dan denk ik volgende week maandag zijn (6 dpo).
Super adriana! Meisjes. Ik verlaat dit groepje. Tegen de tijd dat wij weer gaan beginnen neem ik aan dat het hier al is gelukt. Ik wens jullie alle liefde en geluk toe. En mijn pb staat altijd open knuffels en kusjes!!
Daag Bubblez! Sterkte meid! Hoe gaat het wachten met jou Tess? Hier weinig geloof er meer in. Voel in alles een naderende menstruatie. Ik wilde morgen testen, maar die behoefte heb ik ook helemaal niet meer.
Als ik iets heb geleerd is dat je nergens van op aan kunt betreft kwaaltjes.. Je had geen pregnyl gebruikt he?? Dan zou ik er vandaag of morgen lekker een testje tegen aan gooien om te kijken hoe of wat.. Hoop t voor je! Wachten gaat prima. Voel me ook verder goed, drukke dagen, geen tijd om veel na te denken of stil te zitten.
Ik zou ook testen morgen met ochtendurine dreamer! Dan weet je of het een Kerst of een Kerst gaat worden
Hoi dames lees af en toe "stiekem" mee met jullie topic. Zit zelf ook in de mmm (9 x iui) dus weet hoe gevoelens op en neer kunnen gaan tussen hoop en vrees. Wil jullie via deze weg veel succes en kracht toewensen. Dreamer29 ontzettend shit voor je zo net voor de kerst. sterkte. Tess27 hopelijk jouw laatste cryo een succes. Jij hebt echt al een lange weg moeten afleggen aan je handtekening te lezen. Zijn altijd rotte dagen de feestdagen vind ik als je er weer met lege handen staat.