Dreamer; wat ontzettend rot! Ik hoop dat je de kerst doorbrengt met mensen waar je wat aan hebt in deze periode. Sterkte en een knuffel!
Hoii! Cryo aan boord Wat een gek en ongelooflijk gevoel! De tp zelf stelde echt niks voor. Nu op het wachtbankje.....
Bedankt nog meiden! Uiteindelijk precies op tijd op 14 dpo ongesteld geworden, leuk met kerst... Gelukkig wel veel afleiding en gezelligheid om me heen, dus dat maakte dat ik de kerstdagen toch wel goed door kwam. Ik heb zitten denken aan een pauze, maar dat kan ik nog niet. Nu het zkh nog weer bellen, en dan begint het volgende week allemaal weer opnieuw. @Tess: hoe gaat het met jou op het wachtbankje? @Adriana: fijn dat de tp goed is gegaan! Stelt inderdaad niks voor hè, vind het altijd zo'n gek moment. Succes op het wachtbankje! Lees in je handtekening dat je nod 2 januari is... Klopt dat wel? Dat is al zo snel na je tp.
Ik heb natuurlijk geen hormonen of medicatie gebruikt, dus alles blijft gewoon zoals altijd. Ik word 9 van de 10 x 11 dagen na de eisprong ongesteld. Dat zou 2 januari zijn. Korte lf dus. En de cryo is teruggeplaatst op 6 dpo. Het klopt dus wel. Maar ik slik 2x per dag tarwekiemolie om het bms hopelijk wat dikker te maken dat het lekker kan innestelen. Daar kan je lf ook langer van worden. Dreamer als je nog niet toe bent aan een pauze moet je dat zeker niet doen. Het is in dit traject belangrijk om op je eigen gevoel af te gaan.
Adriana; super dat je een mooie cryo aan boord hebt Tp stelt inderdaad weinig voor. Wat spannend zeg, dat je van het weekend waarschijnlijk al weet of het een plakker is of niet. Succes deze dagen! Tess; hoe is het met jou? Dreamer; wat balen dat je menstruatie met kerst doorbrak. Gelukkig dat je de dagen toch redelijk goed bent doorgekomen. Pauze nemen is iets persoonlijks. Als je het trekt om door te gaan (vooral psychisch), waarom niet? De één gaat aan één stuk door en de ander last een pauze in van een half jaar. Doe waar jullie je goed bij voelen.
Wil jullie meiden allemaal t beste voor 2016 wensen.. Veel liefde , geluk & gezondheid.. En hopen dat jullie dromen in vervulling mogen gaan!! Morgen erg druk.. Vandaar nu alvast. Morgen de bloed test maar ik weet dat er niks gebeurd is. Vandaag een rot dag.. Lekker alles er uitgegooid en vol goede moed rond maart naar onze 5e ICSI poging.
Iedereen de beste wensen voor dit jaar! En ik hoop voor iedereen een zwangerschap. Tess; hoe is het met je? Bloedtest was negatief? Adriana; dat ziet er goed uit! Een voorzichtige gefeliciteerd! Ga je één deze dagen nog een keer testen? Toekan; alweer de 30wk voorbij. Hoe vergaat het je?
Ha meiden, dat het een jaar met mooie baby's en vooral nieuwe zwangerschappen mag worden voor ons allemaal! @Tess: bij jou ook niet gelukt begrijp ik? Bah, niet leuk! Ik wacht nog niet zo lang als jou, maar een jaar weer niet zwanger afsluiten is wel een extra grote domper. @Adriana: mooi testje zag ik voorbij komen, lopen ze al op? Ik over 2 dagen weer mijn 1e fm, en dan volgende week hopelijk weer een tp. Het hele riedeltje begint weer opnieuw!
Ben ook benieuwd Adriana! Ziet er goed uit. Elk jaar weer een domper idd Dreamer.. Maar ja wij geloven nog steeds in ons wonder! Wij gaan maart verder. 13e een gesprek voor nieuwe planning staan. Medicijnen bij elkaar dus scheelt zoveel geld. Laat maar weer komen die eitjes. Mag wel eerder beginnen maar mijn vriend zit nu een week in Brussel voor werk en in februari is hij 22 dagen in Maastricht aan het werk van 08.00 tot 20.00 u dus kan geen enkele dag vrij nemen. Is wel eigen baas maar is grote klus. Vandaag even rust en maart weer de punctie. Komende menstruatie aan de pil , 1 januari brak het door..
@Tess: Icsi 5... tjonge... Knap dat jullie geloof blijven houden! Ik hoop dat jullie geduld beloond gaat worden! Fijn dat je alle medicatie al weer bij elkaar hebt, dat scheelt vast een hoop geld. Wel even geduld dus nog voor jullie weer gaan starten. @Adriana: oh, dat is geen goed nieuws. Het leek zo mooi! Hoe voel je je?
Adriana; wat teleurstellend! Sterkte! Dreamer; hoe was je fm? Al zicht op een tp? Succes! Tess; even een beetje rust rondom alles kan ook fijn zijn. Flink opladen en in maart er weer tegenaan.
Hey meiden, sorry dat ik een poos hier niks heb laten horen. Ik heb toch wel goed nieuws, ik ben gewoon hartstikke zwanger! Zie ook mijn topic bij 'testen' De testen zijn toch op gaan lopen en vandaag had ik een mega knaller! Vandaag ook moeders voor moeders een berichtje gestuurd, ik hoop dat ik tot 16 weken mee mag doen Hoe gaat het verder met jullie? Dreamer al een tp gehad? Tess hoe gaat het met jou?
Adriana; gefeliciteerd! Hoe voel je je? Ik heb donderdag de laatste MvM fles gevuld. Het is maar een kleine moeite als je thuis bent.