Clomid na eerste bezoek gyn?!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door brabbel1988, 12 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Hallo allemaal!!

Ben al een tijdje op t forum aan t rondneuzen, maar nooit op een forum meegepraat.
    Even snel alles in t kort,

Vorig jaar Juli gestopt met de pil, sindsdien zeeeeeeer onregelmatige cyclus.
    Ongeveer anderhalve maand geleden naar huisarts geweest,meteen door naar de gyn.
    (Dit is nu 1 week geleden.)
    Daar primolut gekregen voor de menstruatie op te wekken, en nu sinds gister meteen aan de clomid!
    Wow, das snel.......:$
    Heb alleen maar bloed moeten laten prikken en inwendige echo.
    Eierstokken en slijmvlies was goed. :D
    Ging dit bij jullie ook zo snel of is dit normaal.
    Manlief heeft nog geen onderzoeken gehad.

2. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Hoi,

Ik kreeg ook na het eerste bezoek primolut en clomid mee..
    Primolut moest ik, als ik na een week nog niet ongi was, gaan gebruiken, maar net in die week, werd ik uit mezelf ongi en toen vanaf dag 3 tm 7 aan de clomid...

Alleen heeft een andere gyn wel eerst wat onderzoekjes gedaan en ook zaadonderzoek en omdat dat niet zo best was heeft hij ons doorgestuurd naar een ander ziekenhuis en daar kreeg ik gelijk die clomid.. Die eerste gyn scheepte ons af met: je kan wel kindertjes krijgen maar alleen via IVF en volgens onze huidige gyn is dat wel erg rigoreus en zijn we nu met IUI bezig, maar ook een spontane zwangerschap (met clomid) mogen we niet uitsluiten..

gr,
    Joriet

Deel Deze Pagina