Hallo meiden, het was even wat stil van mijn kant. Spanning bouwde aardig op voor de punctie. Die vond afgelopen woensdag plaats. Er zijn 8 rijpe eicellen geprikt en gister telefoontje gehad dat er 7 zijn bevrucht. Erg mooi aantal vinden wij!! De punctie zelf viel mij trouwens erg mee. Vooral gister nog wel aardig zere onderbuik, maar dat gaat vandaag al wat beter. Zaterdag is de terugplaatsing. Spannende tijd!!
Wauw dat is goed nieuws zeg ! Hopelijk is de tp ook meteen een plakker! Ik ga voor je duimen. Nu lekker rusten en bijkomen en goed drinken.
Snap dat dit een hele rake klap was. Zo stom, oneerlijk. Gewoon balen.. maar gelukkig binnenkort weer een nieuwe kans! We blijven duimen. @Mangoeste hoe is je punctie gegaan? P1986 wat goed nieuws meteen! Mooie aantallen en fijn dat het meeviel. Lekker uitrusten en afwachten. Sommigen gaan ook best gelijk op! Leuk.. Dat het inderdaad maar een vruchtbare maand mag worden, met veel plakkers Ik heb zo onze verse tp al, het was een snelheidsduiveltje.. geen idee of dit een goed teken is, maar we gaan er maar vanuit! Ben bloedzenuwachtig... en daarna de wachtweken. Ik gebruik utrogestan, iemand bekend mee?
@Suusenco Spannend! De wachtweken zullen ook vast erg spannend zijn. Ik gebruik ook Utro, 3 x daags 2 bolletjes.. Heb jij dat ook?
Ja utrogestan heb ik 2 maanden gebruikt in reguliere cyclus. Geeft wat troep . Zelf gebruik ik nu duphaston. Sommige vrouwen hebben veel klachten, verschilt van persoon tot persoon. Suus, ik hoop dat je de wachtweken goed doorkomt. P, succes morgen!
Ja, ik heb ook 3x daags 2 bolletjes. Wat een zooi.. heb ook maar een timer gezet, wat een gedoe en ben bang het te vergeten. Duimen voor iedereen de aankomende tijd!
Hoi meiden, mag ik hier mee praten? Bezig voor een eerste kindje sinds 2016. Nu eerste cryo tp van ivf gehad en op dat ....... wachtbankje.. nu 4 dagen na tp blasto.. ik ben onder behandeling in Düsseldorf, misschien nog meer meiden hier? Oh 26 jaar trouwens
Ja hoor, gezellig! Ik zit nu zelf ook voor het eerst op het wachtbankje... spannend! Ik heb een morula tp gehad, ze durfden niet tot morgen te wachten. Ik hoor goede verhalen over Düsseldorf, maar zelf niet geweest.
Ivf, verse tp mislukt helaas.. dus nu een cryo.. in natuurlijke cyclus dat is dan wel weer fijn.. weten jullie waarom het niet lukt?
Welkom! Wat jammer dat de verse tp mislukt is. Hopen dat de cryo een mooie plakker is! En fijn dat het in de natuurlijk cyclus kan... ff geen hormonen...
@Suusenco : klinkt goed, dat jullie embryo al lekker aan het groeien is. Hopelijk gaat die groei mooi doorzetten. Vanaf wanneer mag je testen? @SanneSander : welkom! Wat is de reden dat jullie naar Dusseldorf zijn gegaan? Op het forum hier zijn ze er inderdaad heel enthousiast over. Lijkt me wel lastig combineren met werk of valt dat mee? Of woon je toevallig al dicht bij de grens? @P1986 : bij jou ook al zo'n mooi aantal bevruchtingen! Veel succes morgen. Vandaag heb ik de punctie gehad. Kreeg gelukkig ook een injectie met pijnstiller erbij, dus qua pijnlijkheid viel het me erg mee. Nu maar hopen dat er ook een aantal bevrucht gaan worden..
@Mangoeste : Wat fijn dat de punctie achter de rug is, en het je mee is gevallen. Ik duim knetter hard mee voor een mooi aantal bevruchtingen en jullie plakkerje. @Suusenco : Wat top dat je nu lekker kunt broeden. Hopelijk een plakkertje ❤ @P1986 : Dat is een mooi aantal ! @SanneSander : Welkom en heel veel succes
@Mangoeste dank! In Nederland werden we van het kastje naar de muur gestuurd en bestempeld met onbegrepen verminderd vruchtbaar.. en dat kon ik niet accepteren, alles heeft een reden.. in Düsseldorf aanvullende onderzoeken gehad en nu blijkt dat manlief een afwijking in de zaadkopjes heeft, in de chromosomen.. Als wij in Nederland door waren gegaan waren wij hoogstwaarschijnlijk kinderloos gebleven.. dus vandaar de stap. Het is soms best lastig plannen jah! Het is voor ons 2 uur rijden, dus wel goed te doen.. en echt, ik zou het iedereen aanraden! En jij? Ik zal vanmiddag alle profielen even bij langsgaan. Ben ik ook op de hoogte van jullie situaties
@Mangoeste fijn dat het meeviel! Nu lekker uitrusten, veel drinken en wachten op nieuws.. ik duim voor je. @P1986 heel veel succes vandaag! @SanneSander ze hebben eigenlijk geen idee, maar nu maakt het me eventjes niet meer uit! Fijn dat het voor jou in een natuurlijke cyclus kan.. Wel een heftig verhaal.. Düsseldorf vindt vaak wel de oorzaak, hoor en lees ik. Wij hebben ook gezegd dat als dit niet werkt wij hier naartoe gaan. @Mauzy82 wat lief dat je zo met ons meeleeft! Tp ging goed, voel eigenlijk niets anders.. and so the waiting begins
Wat goed dat ze in Dusseldorf een oorzaak hebben gevonden! Hoe hebben ze er nu voor gezorgd dat bevruchting met ivf wel lukt? Is dat met pgd? Hebben jullie meerdere cryo's over? Ik zou als deze poging niet lukt, ook wel naar Dusseldorf willen. Bij ons is het probleem ook onbegrepen verminderde vruchtbaarheid (al zal het ergens misschien ook wel meespelen dat ik eind 30 ben). Met mijn werk zou het lastig zijn, maar wel te doen. Mijn vriend kan helaas heel lastig op het laatste moment vrij krijgen. Maar hopelijk is die stap niet nodig en kan er maandag een tp plaatsvinden...
Hoi hoi, ja ik had 2 blastos, waarvan 1 helaas gestopt met delen en heb nog 3 2 daags embryo’s.. van de 14 eicellen maar 7 bevrucht dus als dit niet lukt gaan we de volgende ronde voor icsi.. geen pgd hoor, gewoon op normale wijze gedaan.. ik kan het je zeker aanraden, ze doen zoveel meer onderzoek.. je mag me altijd om Info vragen hoor!
Alsnog geen slechte opbrengst voor ivf. Hierbij zat ook je verse tp? @P1986 hoe is je tp gegaan? @Mangoeste heb je al meer nieuws over maandag?