Er ligt in het amc nog een bevruchte eicel. Mag die gedoneerd worden aan een stel die onvruchtbaar blijken? Na 2 spontane zwangerschappen denk ik hier regelmatig over na. Mijn man staat er ook niet onwelwillend tegenover.
Ja dat kan. Je doneert dan een cryo. Google maar. Wij willen dit ook doen als die mooie wonder blijft zitten. We hebben er 4 in de vriezer liggen.
ja dat mag. denk dat het mck in leiderdorp nog de enige is die dat doet en dat je je cryo er zelf heen moet brengen. mooie gedachte hoor fijn dat je erover nadenkt.
Dat mag inderdaad! Ik geloof alleen dat het niet mag als je PCOS hebt, voor ons houdt het dus op als we ooit het geluk mogen hebben dat we cryos overhouden
Ik zou het ook graag doen (ben van Belgie) en wij moeten voor onze behandeling start een keuze maken wat we met cryo's willen doen. Wel moeten we nadien nog een medisch onderzoek en psychologisch gesprek doen, want ik heb epilepsie en voor hetzelfde geld mogen we onze cryo's later niet doneren, maar dan kunnen we ze nog altijd aan de wetenschap schenken. Vernietigen zou ik zelf niet over mijn hart krijgen.