Mei mama's 2011 (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door Monika, 4 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Hierbij het nieuwe topic :D:D

Kunnen we hier verder kletsen.

2. Yvon81

Yvon81 Actief lid

22 apr 2009
    406
    0
    0
    Oirschot
    Zeker verder kletsen hier!!
    Gezellig!!

3. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Super Monika! Zat er net aan te denken om een nieuwe te openen, want dat moet dan idd.
    Joepie! Wij ook (eindelijk) een nieuw deel.:(

4. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ja ik vind het hier ook vrij rustig met kletsen moet ik zeggen.

5. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Op zich vind ik dat niet echt erg. Als je moet werken en je moet nog pagina's terug lezen om op te reageren, wordt het volgen niet echt leuk meer.

6. AtraVim

AtraVim Bekend lid

22 nov 2011
    706
    0
    0
    Deel 2 alweer :)
    Veel meiden kletsen inderdaad niet meer mee.

Yvon: Gave tattoo zeg! De T en de L zijn er inderdaad mooi in verwerkt, en de betekenis is ook erg mooi!

Hier net lekker gedoucht en al het laatste schmink weg gepoetst haha.
    Voor zover ik nu kan zien ben ik weer 100% blank ;)

7. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    goedemorgen allemaal!!!! Oooooh ik mocht uitslapen en dat was heerlijk zeg:D Wat heb ik ook een superlief mannetje!!!

FF reageren, op wat ik nog weet uit het vorige topic:

Meijke heb je alleen de ventolin? Dat was hier in zulke periodes voor Dante ook nooit genoeg(astma van kleins af aan). Als het heel slecht was zat er vaak een soort ontsteking bij, dan kreeg ik een ander puffertje erbij(die dan wel werkt) met een soort ontstekingsremmer/antibiotica.

Guusje nooooooooo weer de halve nacht wakker!! Jeetje zeg hij heeft er wel echt last van he? Helpt het niet als je hem op je legt?? Of kan jij dan niet slapen? Anders misschien een badje doen, wordt hij daar ontspannen van? Of in de kinderwagen naast je bed? Of een nachtlampje en de radio/ cdtje zachtjes aan snachts, hij heeft in het ziekenhuis dag en nacht leven om zich heen gehad natuurlijk..

Gravid ooh ja de dag erna heb ik het ook altijd, en 2 dagen erna is het helemaal bal.. Hoop dat dat jou bespaard blijft!

Whahahah 100% blank:D:D

Yvon wat mooi zeg!! Oooh ik zou het ook wel willen hoor maar ben zo bang dat ik er later spijt van krijg.

Qua rustig hier, vind idd ook wel alleen ik klets ook niet altijd heel veel mee, soms lukt het gewoon echt niet.

8. AtraVim

AtraVim Bekend lid

22 nov 2011
    706
    0
    0
    Kwabber: Top dat je lekker kon uitslapen!
    Wbt een tattoo, denk niet dat je spijt krijg als je iets laat tatoeëren wat voor jou een diepe persoonlijke betekenis heeft.
    Ik heb 5 tattoo's tot nu toe, alle 5 met een speciale en persoonlijke betekenis.
    Hoort nu gewoon echt bij me.
    Heb sowieso nog 3 tattoo's in de planning, ook met een persoonlijke betekenis.

9. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hooiiii meiden,

*zwaait even en neemt een abbo op dit nieuwe deel*

Hier even een rustig dagje. Vrijdag van 09:00 tot 01:00 zowat aan het taarten geweest, gisteren verjaardag gevierd.. En nu rust:D

Morgen jarig, geen idee wat de plannen verder zijn. Wordt verrast geloof ik!

Beterschap Voor de zieke kindjes
    Dikke knuffel Voor de mama's met nachtbrakertjes

Liefs

10. Yvon81

Yvon81 Actief lid

22 apr 2009
    406
    0
    0
    Oirschot
    Lise is ziek, vanmorgen om 10.30, 38,6 en nu alweer 39,4. Net 40cc gedronken en ze ligt alweer in bed. Hopelijk knapt ze snel weer op.

Tattoo: ik heb er nu dan 2, 1 op mijn onderrug (tribal, geen betekenis, vond ik toen mooi) en nu dus 1 op mijn voet, wel speciaal voor mijn kindjes!! Geen idee of ik er ooit spijt van zou krijgen haha Ik wil het nu graag en later zie ik nog wel!!

Hey troetel, gefeliciteerd alvast met je verjaardag!!
    Ik ben dinsdag jarig, 1 dagje later dus!! Heb deze tattoo voor mijn verjaardag gekregen en we gaan dinsdag nog uit eten. Zaterdag vier ik het voor familie en vrienden!

11. AtraVim

AtraVim Bekend lid

22 nov 2011
    706
    0
    0
    Troetel: Leuke dag gehad gister?

Yvon: Wat naar dat Lise ziek is! Hopelijk knapt ze gauw op, dikke knuffel voor dr!
    Top dat je de tattoo voor je verjaardag gehad hebt, en daarnaast dus nog leuk etentje in vooruitzicht!

Nou, ik ben ook ergens achter :(
    L. wil de laatste tijd overdag niet meer slapen,.. maar vorige week toen ie zo verkouden was (wat ie overigens nog steeds is, moet met regelmaat even neusje leeg zuigen met neuspeertje) had ik hem soort van ingebakerd in een deken.
    Gewoon deken dubbel vouwen, L. er op leggen, en dan de ene helft strak over zn buikje, en andere helft daar weer over heen.
    armpjes gewoon vrij, maar de rest lekker in de deken.
    En zo had ik hem in bed gelegd, deken er over heen en klaar.
    Toen sliep ie.
    Verder nooit bij nagedacht.
    Vandaag is het weer knudde.. wil weer niet slapen.
    Dus toen schoot het door me heen van afgelopen week, in de deken.
    Ik hem net weer in de deken gedaan, en warempel.. meneertje slaapt :$
    Hm, die vind het waarsch. gewoon fijn zo.

12. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Atra: leuk hè dat zwarte pieten.. heb het jaren gedaan voor de kinderen van de buurtverening. En inderdaad ben je wel even bezig voor je alle zwarte van je hoofd, uit je oren en uit je neusgaten hebt gekregen... Beetje mosterd na de maaltijd, maar ik gebruikte altijd zwitsal babyzeep om te ontzwarten ;) dat werkte SUPER.

Yvon: schitterende tattoo, met een nog bijzonderde betekenis. Stiefje heeft een heel mooie voor me ontworpen, gestyleerde harten met de letters M en D erin verwerkt. Zit alleen nog te twijfelen waar mn stiefschoonzoon m zal moeten plaatsen ;) op mn onderbeen of in mn lies/onderbuik. Op die laatste plek is het echt van mij/E en op mn onderbeen is hij wel altijd zichtbaar bijv in de zomerperiode.

Voor alle zieken en zieke kindjes en familieleden beterschap toegewenst (al is het ook voor onszelf bedoeld ;) lees hieronder)

Uhm.. verder ben ik het even kwijt, omdat ik tussen de delen moest switchen enzo.... :)

Hier niet echt veel gedaan dit weekend... nou ja, .....

vrijdag: sinterklaasinkopen gedaan, samen met de meiskes, was wel heel gezellig. Lekker patatjes gegeten in Winschoten.
    zaterdag: was verwerkt, opgevouwen en gestreken etc. 's avonds Sinterklaas gevierd met zn viertjes. M en D zijn lekker verwend. En ook papa en mama: nieuwe Blue-ray-DVD speler en een luxe waterkoker die je kunt instellen op watertemperatuur. Papa wilde graag een homecinemaset, maar diegene die hij op het oog had was al uitverkocht... dus die heeft hij alvast besteld. Die kunnen we koppelen aan papa's Hifi-set van het zelfde merk.

Vandaag kwamen mn zusje en zwager het wiegje en nog wat aanverwante zaken ophalen, ze hoeft nog maar 7 weken... dus ook voor schiet het al snel op. Ze zijn al een heel stuk opgeschoten met de babykamer, maar is nog niet klaar.

Ook bij stiefje is nog niet veel gebeurd.... ooievaar heeft een stopverbod gekregen voor vandaag, morgen en evt dinsdag :D

Ik ga morgen weer bezig met de schoenendozen. Ben benieuwd wat er dan weer tussen zit!

Dootje is nog altijd niet opgeknapt :( Vandaag voor het eerst dat alle voedingen binnen zijn gebleven. We doen het nu zelfs zo dat ze per voeding maar 100-120 ml krijgt ipv normaal 210-220, maar dat ze dus dan iedere 2,5 a 3 uur een flesje krijgt. Anders krijgt ze alsnog niet voldoende vocht binnen. Haar kontje is compleet aan het vervellen :$ ze had dinsdag zulke vreselijk zure diarree... en woensdag gewoon bloed in dr luier... zo kapot was haar huidje :$ :(
    Had van de buurvrouw vorige zomer een "goedje" gekregen afkomstig van Bali..... en dat spul is super!!!!
    Nu maar kijken hoe het gaat, mocht ze nu vanavond toch nog gaan spugen, dan moeten we morgen eerst maar even de KA vragen.

Je merkt gewoon dat ze "verzwakt" is, ze kan haar hoofdje echt maar een paar tellen hoog houden wanneer ze op haar buikje ligt.

13. Vagans

Vagans Niet meer actief

Heey deel 2! Wat leuk!

Pff ben kappot!

Op zich was het vandaag best gezellig! Yara is erg verwend.
    Trek rups, loop karretje, loop/duw kikker, zwembroekje, badspeeltjes, Chocoladeletter????? 2 baby-beertjes... (een van ons en 1 van s-pa) en een knisperuit (van ons)

Ik baalde zo van dat beertje!

Had ik zo mn best gedaan, krijgt ze er 2 (die ander is bruin dus die leg ik gewoon weg voor een keer een cadeautje voor iemand) en die van mij (roze) wil ik uit pakken en aan zetten, is die KAPPOT!!! Grrrr Yara was al helemaal enthausiast Grrr kan ik er dus eerst mee terug :(

Yara heeft het wel naar dr zin gehad maar het is zoooo druk geweest dat ze nu niet in slaap kan komen, ze huilt niet maar ligt te brabbelen en gluidjes te maken... ben beniewd wat de nacht brengt!

Vriendlief heeft een micro-sd kaartje, axe en een boormachine gehad, ik : fietstassen, hema cadeaukaart, en lange waxinelicht houders van glas, erg mooi :)

allemaal verwend dus :)

14. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Vagans dat klinkt als gezellig en lekker verwend!:) balen van het beertje...
    Hier kregen de grote kindjes chocoladegeld en de baby's kregen potjes fruit!:p vond het wel creatief bedacht van oma.:)

Marjan wat een ellende hè dat ziek zijn. Slim om de voeding aan te passen. Vocht is belangrijk. Ik hoop dat het weer beter gaat met haar billetjes. Dat ze is verzwakt herken ik. Wij zijn ook echt weer even een paar weken terug in zijn ontwikkeling, maar zien gelukkig iedere dag verbetering. Dikke knuffel en beterschap!

All hoop zo op een betere nacht dan vannacht! De avond is al even knudde als gisteravond, dus dat belooft weinig goeds...:(

15. AtraVim

AtraVim Bekend lid

22 nov 2011
    706
    0
    0
    Even gauw ego :) kom morgen weer uitgebreid doen.
    L. is flink verkouden, had vanmiddag 37,1 en toen ie naar bed ging 37,5.. nog niet erg, maar is beetje aan het oplopen dus.
    Hou het morgen een beetje in de gaten.

Ik ga me bed opzoeken, ben kei moe!
    Slaap lekker meiden.

16. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Meiden houd jullie zieke kindjes in de gaten! Beter een keer te veel naar de huisarts dan misschien bijna te laat zoals bij ons vorige week... Brrr heb er nog de kriebels van...

17. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ha Ladies, zat net even de werkmail te checken mede omdat ik morgen niet op mn normale plek achter de pjoeter zit, maar weer sta te vrijwilligen ivm Schoenmaatjes van Edukans.... zie ik net dat er foto's zijn doorgestuurd van de afgelopen woensdag.... die wil ik toch even met jullie delen :D

Bekijk bijlage 203784

Bekijk bijlage 203785

18. AtraVim

AtraVim Bekend lid

22 nov 2011
    706
    0
    0
    Marjan: Leuk die foto's!
    Ik zag inderdaad dat iemand Zwitsal bij zich had haha.. had ik zelf niet aan gedacht, maar met babydoekjes kwam ik ook een heel eind ;)
    Fijn dat jullie zo'n leuk weekend gehad hebben!
    Wat naar dat Dootje zo ziek is, hopelijk drinkt ze gauw weer en knapt ze gauw weer op.
    Dikke knuffel.

Guusje: Ja moet eerlijk zeggen dat ik na jou verhaal toch wel goed oplet hier.. :)
    Net wat je zegt, liever een keer teveel dan bijna te laat.
    Hoe was je nacht? Hoop dat G. toch nog lekker geslapen heeft!

Vagans: Jullie ook lekker verwend dus, super joh!
    Wel balen van het beertje, maar hopelijk kun je het ruilen?

All: L. had gisteravond voor ie naar bed ging (19.00u) 37.5
    Is normaal nog niet erg, maar voor hem is dat aan de hoge kant aangezien ie altijd tussen de 36.6 en 36.8 schommelt.
    Hij heeft wel de hele nacht geslapen gelukkig, dat viel me wel mee, en vanmorgen had ie nog 37.3, dus ik hou het vandaag even in de gaten.

Verder is de box bij ons al naar beneden! L. is de laatste dagen continu aan het strekken, en kwam zo goed als bij de rand van de box.
    Dus voor het geval dat, staat ie nu naar beneden ;)
    Vriendlief had de box naar beneden gedaan, ik leg L. er in.. en meneertje gaat gelijk op zijn knieen zitten en zit zo in kruip stand :$ En daarna had ie dat door, want hij bleef maar in kruip stand zitten.. alleen vooruit kwam ie niet haha, weet nog niet echt wat ie met zn armen aan moet.
    Maar denk nu dat et nie lang meer duurt, als ie eenmaal zo zit al.

19. Yvon81

Yvon81 Actief lid

22 apr 2009
    406
    0
    0
    Oirschot
    Hier nog steeds een meisje met koorts. Vannacht 40,1, maar na een zetpil wel een flesje nog op om 02.30. Vanmorgen flesje leeg en 39,4. Zometeen even naar de huisarts. Ze moet de griepprik nog krijgen vandaag en meteen even naar haar laten kijken.

Gisteren sinterklaas gehad!! Tim is zo verwend. Van ons heeft hij (samen met Lise) een keukentje gehad en een kassa zodat hij winkeltje kan spelen. Van opa en oma, een winkelkarretje en de truck Mac van Cars!! en van de andere opa, memory en playmobil. Hij was helemaal onder de indruk. Mama ik heb wel veel gekregen he!! Wat ben ik een bofkont!! Zoooo lief en nu zit hij weer lekker te spelen.

Onrustig nachtje gehad dus, moet nog even wakker worden haha...

20. AtraVim

AtraVim Bekend lid

22 nov 2011
    706
    0
    0
    Yvon: Top zeg, dat Tim zo enthousiast was! En zo'n keukentje voor beide is ook erg leuk.
    Wat naar dat Lise ook zo ziek is, dikke knuffel voor haar!

Deel Deze Pagina