Hoe snel weer ongesteld/zwanger na OHSS & miskraam?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Marloes85, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zijn er hier meiden die OHSS hebben gehad, vervolgens zwanger waren maar wat resulteerde in een miskraam?

    Op 7 augustus heb ik mijn eerste punctie gehad. Er zijn toen 22 eicellen gevonden. 10 augustus werd er een 8 cellige top embryo teruggeplaatst. Van de 22 waren er 14 bevrucht. Uiteindelijk zijn er 8 ingevroren.

    Een week na de terugplaatsing ben ik in het ziekenhuis beland met OHSS. In een week tijd ben ik toen 20 kilo aangekomen. Maar het was allemaal niet voor niets bleek na een week, want ik was zwanger. Ik heb 9 dagen in het ziekenhuis gelegen en daarna nog heel rustig aan gedaan.

    Door de OHSS kreeg ik wekelijks een echo. Met 6 en 7 weken hoorde we het hartje. Met 8 weken was het kindje overleden. 2 weken heb ik gewacht tot de miskraam uit zichzelf op gang kwam. Afgelopen vrijdag heb ik om pillen gevraagd en zondagnacht is de miskraam begonnen.

    Nu ben ik benieuwd hoe snel andere die dit hebben meegemaakt weer ongesteld werden en hoe snel ze weer zwanger werden. Ik weet dat ieder lichaam anders is, maar ik probeer hoop te zoeken.
     

Deel Deze Pagina