IVF/ICSI sept/okt

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Tess27, 15 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Wel jammer zeg..

OK had 1e keer 5cellige tp gehad en op dag 10 ongesteld

2e keer zwanger maar op dag 10 al bloed terwijl het hcg steeg, maar daarna met 4,5 week kramp en bloedverlies heel erg , toen was alles weg..

3tp een blasto heel mooi dus en was test positief alleen hcg snek gedaald en op dag 15 ongesteld

2. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Vandaag gebeld met zkh, volgende keer een extra echo voor de eisprong, verder weer gewoon in eigen cyclus zonder medicatie. Hopen maar dat de embryo volgende keer 9 maanden blijft plakken :)!

3. hummeltje1978

27 dec 2013
    16
    0
    0
    NULL
    duiven
    Hoi dames,

Wij zijn ook begonnen met ISCI. Wij zitten via Rijnstate Arnhem bij UMC Utrecht.

19 september hadden wij echo voor de follikels. Waren mooi op grootte en er zaten er 8! Dat was positief;)

Wij mochten 22 sept terug komen voor de puntie. Uiteindelijk hebben ze er 10 follikels uitgehaald. Daarna op naar Utrecht

Vandaag 24 september 3 dagen later hebben wij de terugplaatsing gehad. Er waren 8 embryo's, 2x10cellig, 1x9 cellig, 2 8 cellig 2x6 cellig en 1x4 cellig. Er is er nu 1 teruggeplaatst van 10 cellen:).

Morgen worden we gebeld hoeveel ze er in cyo gaan zetten.

Nu beginnen de zenuwslopende wachtweken.

---------------------------------------------------

2012 IVF 1x8 cellig:Mislukt

4. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Hummeltje, wat een mooie aantallen. Succes met je wachtweken!
    Mag ik vragen hoe het komt dat er 2 jaar tussen je ivf pogingen zit? Is dit je eerste kindje?
    Spannende dagen!!!

5. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    In ieder geval goed Sandra een extra echo!

Wat een super resultaat Hummeltje. Hoop dat deze mooi blijft zitten en er cryo's zijn. Spannend.

Wij morgen weer een echo. Heel spannend.

6. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Tess, hoe was de echo?

7. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    9 tot 15 kans hebbers van eitjes. Maandag terug. Vandaag bloed geprikt om te kijken of die waardes kloppen maar gelukkig wel. 1e keer dat ik overstimulatie had was die 22.000 mag 12.500 zijn en had 3675 vandaag. Maar was ook niet lekker , migraine gekregen en veel overgeven maar nu gaat het weer maar lig wel in bed. Rust houden moet ik dus aan denken want buik word gevoelig.

8. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Rustig aan doen dan Tess. Wel vervelend, succes maandag weer :)!

9. hummeltje1978

27 dec 2013
    16
    0
    0
    NULL
    duiven
    @SandraBK .

Het is ons eerste kindje.

Ik heb al tien jr MS. De kinderwens is groot bij ons maar na de mislukte poging ben ilk door mijn benen gezakt. Hierdoor heb ik lang revalidatie traject gehad.

Nu ben ik sterker en hopen we op een kindje.

10. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Jeetje Hummeltje, wat heftig! Dan is dit traject voor jou nog eens extra pittig! Knap dat jullie toch proberen jullie droom uit te laten komen. Ik hoop echt dat het gaat lukken, zonder al teveel bijwerkingen.

Hoeveel cryo's zijn er uiteindelijk de diepvries in gegaan :)?
    Voel je je nog goed na de tp? Al kwaaltjes? Vervelend he, die wachtweken :(!

11. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Wat heftig zeg Hummeltje.

3e echo gehad. Bms 14.9 mm en links 14 eitjes waarvan gokt ze de helft mee kan doen.. Rechts 7/8 waarvan er hopelijk 6 mee kunnen doen.. Nou echt hoop zo op mooi resultaat woensdag. Ook bloed geprikt en 13.15 bellen of dat oke is en dan hoor ik definitief of punctie woensdag door gaat.. Ben echt zenuwachtig maar er ook wel klaar voor want t voelt allemaal vol aan..

12. hummeltje1978

27 dec 2013
    16
    0
    0
    NULL
    duiven
    Sandra,

Er zijn 6 cryo's teruggezet dus dat is positief.
    Na de terugplaatsing voelde ik me goed. We moesten nog uur naar huis rijden, was meer op de weg aan het letten terwijl vriend reed, misschien zenuwen.

Tot nu toe voel ik me goed verder geen bijzonderheden.
    We proberen tot aan zondag onze gedachten bij andere dingen te houden. Het word vanaf zondag steeds spannender. Het blijft idd vreselijk die wachtweken, maar probeer er maar niet teveel aan te denken. :)

Ondanks dat de medicatie gestopt is voel ik me goed kan wat langer lopen dan normaal. 2 jr geleden bleek ik door de larazopam een aanval te hebben overgehouden.

Als jullie nog eettips of drink tips hebben houd ik me aanbevolen.:)

13. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    6 is zeker een mooi resultaat! Wanneer ga je testen? Zal duimen voor een positieve test :)! Ik heb niet echt eet en drinktips. Ik vind alles lekker, ben een echte snoepkont maar probeer nu wel wat gezonder te leven.

Ik zit vandaag op dag 7. Hopenlijk snel een positieve ovutest en dan weer snel een tp! Wil weer verder..

14. hummeltje1978

27 dec 2013
    16
    0
    0
    NULL
    duiven
    Wij gaan op dag 14 testen, vorige keer was ik al eerder ongesteld. En dat hopen we nu niet natuurlijk. Pas echt zeker zijn we rond 12 okt.

Wat eet je wel en wat eet je niet bijv na tp? Ik probeer zo gezond mogelijk te eten.

15. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Ik heb granaat appelsap gedronken dat zou innesteling bevorderen. Te koop bij de meeste supermarkten en ik had het merk healty people.

Goed resultaat hoor!!

Ik ben super zenuwachtig voor de punctie morgen pfff..

16. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    TessN heel veel sterkte en succes morgen! Hoop op een goed resultaat!

17. hummeltje1978

27 dec 2013
    16
    0
    0
    NULL
    duiven
    Tess sterkte morgen!!

Welk zkh ga je?

Ik heb wel gisteravond veel de wc bezocht om te plassen.
    Dit was op dag 4 na de tp.

18. endo3

endo3 Actief lid

7 mei 2014
    341
    48
    28
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik wil hier ook graag mee schrijven. Zelf gister een echo gehad en 10 follikels gezien en mijn bms was 7.0. Ik weet zelf eigenlijk niet zo goed wat normaal is dus daarom wil ik mee lezen hoe het bij jullie af gaat. Voor ons de eerste ICSI behandeling.

Tess heel veel succes vandaag!!
    Hummeltje wat ontzettend spannend! Lukt het je om er niet de hele dag aan te denken?

19. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Welkom en schrijf lekker mee..

Reageer later wat meer..

Zit er weer op, de 3e punctie is een feit en kan zeggen dat de 1e t ergste was. Oke dit was ook niet leuk maar heb echt m'n best gedaan met adem halen enzo, kreeg ook meer morfine dus voel me nog dronken haha..
    14 links geprikt en 8 rechts. Hopen dat er mooie eicellen gevonden worden. Dat hoor t mn vriend steaks

20. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Wouw TessN dat is al een mooi aantal. Hoop dat er ook zoveel eitjes zullen zijn. Lekker rust houden vandaag en laat je maar goed verzorgen!

Endo, 10 follikels is goed hoor! Ik had er bij mijn punctie 11. Succes! Mocht je vragen hebben, stel ze gerust!

Hummeltje, hoe is het?

Deel Deze Pagina