IVF/ICSI sept/okt

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Tess27, 15 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    17 eitjes!!!!!

2. hummeltje1978

27 dec 2013
    16
    0
    0
    NULL
    duiven
    @ endo. Ik probeer er zo weinig mogelijk aan te denken, volgens mij is me man er meer mee bezig want hij geeft mij vaak tips.

Tess nu maar hopen dat er veel bevrucht kunnen worden.

3. endo3

endo3 Actief lid

7 mei 2014
    341
    48
    28
    NULL
    NULL
    Tess27 Wat een mooi aantal!! Weet je al hoeveel er bevrucht zijn?

Sandrabk dankjewel, is toch een beetje een geruststelling. Als je in die stoel ligt hoor je ze wel tellen en grootte's, aantallen noemen etc. Maar zelf weet je niet wat een goed resultaat is. Ik vind het wel jammer dat ze de resultaten niet voor je opschrijven. Ik dacht echt van nou moet ik even goed opletten zodat ik het nog kan navertellen:D

Hummeltje1978 Ik vind dat heel knap van je want op dit moment ben ik nog bezig met stimuleren maar ik kan bijna nergens anders meer aan denken. Wel lief dat je man tips geeft:) Wanneer mag je testen? Het is misschien een beetje een rare vraag, maar na zo'n tp mag je dan gewoon vrijen met elkaar? Of kun je beter wachten tot na je getest hebt.:)

4. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Mag morgen bellen of er een tp is en zo ja hoe laat, dan hoor ik bij de tp hoeveel er bevrucht zijn.

Mijn arts legt juist wel altijd goed uit hoe groot ze zijn en hoeveel, heb ook al paar keer foto gehad van de eitjes haha..

Gister heel erg last gehad van napijn en nu gaat t weer beter.

5. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Hee meiden,
    Dinsdag hebben we besloten dat wij ook voor ICSI gaan, dus voor mij gaat het hele traject binnenkort ook beginnen. Op dit moment zit ik nog aan de provera, daarna aan de pil tot ik mag gaan spuiten.
    Ik heb begrepen dat de bedoeling is dat ik in november de punctie zal hebben, dus het duurt nog even, maar toch.
    Mag ik met jullie meelezen en praten?

6. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Tuurlijk. Wees welkom..

Spannende tijd voor jullie

7. endo3

endo3 Actief lid

7 mei 2014
    341
    48
    28
    NULL
    NULL
    Kaila welkom hier! Ik begin ook pas net.

Tess27 Fijn dat het alweer wat beter gaat en fijn dat je een arts hebt die het allemaal zo goed uit legt. Ik zelf heb steeds andere dames die de uitgangsecho uitvoeren. Lijkt een beetje lopende bandwerk:)

8. hummeltje1978

27 dec 2013
    16
    0
    0
    NULL
    duiven
    Hoi dames,

We zitten nu op dag 10 en we gaan de komende dagen als zenuwslopend ervaren.
    Maandag is dag 14 en vanaf dag 15 als er nog niks fout is gegaan gaan we testen.

Wij hebben bewust even rust in bed mede omdat ik MS heb en het een alles of niets poging is. We proberen er alles aan te doen.

Er word wel her en der gepraat over dat het beter is even na de punctie totdat je echt zwanger bent niet seks te hebben.

Ben benieuwd hoe het met de anderen hier gaat. Wat doen jullie om die dagen door te komen?

9. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Spannend hummeltje.

Omg.. Heb ik voicemail en word er weer gebeld is het Almere ziekenhuis , lab verpleegkundige belde.. Schrok me wild, zegt ze moet je mij niet bellen? Ik zeg het VU toch? Nee doordeweeks ons.. ohh ik zei sorry andere 3x belde ik op een zondag maar dan werkt alleen het VU..Geeft niet hè zegt ze.. Ik zeg dan hoor ik morgen de rest? Ooh stiekem heb ik gekeken en van de 17 waren er 10 goed bevrucht. Maaar elke dag is een afvalrace dus je weet morgen veel meer, maar dit was al super mooi.

10. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Wat doen we tja.. gewoon net als anders maar dagen duren soms lang dan.. Maar heb al 2x vmk gehad en als je al positieve test hebt word je ook weer onzeker of alles oke gaat..
    Blijft lastig

11. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Haha Tess wat een verhaal! 10 is al echt een top resultaat!
    Kalia, welkom! Spannende tijden!
    Hummeltje, erg he die laatste dagen. Wat een spanning. Ik probeerde zoveel mogelijk leuke dingen te doen zodat ik veel afleiding had en er minder mee bezig was. Maar onbewust blijf ik er toch altijd veel mee bezig helaas.
    Na de tp heb ik ook nooit sex en dat is omdat het gevoelsmatig niet goed voelt en ik binnen een week toch weer ongi wordt :(! Succes met de laatste loodjes Hummeltje! Heb je al wel een goed voorgevoel?

12. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    #52 Kaila, 3 okt 2014
    Laatst bewerkt: 3 okt 2014
    Hummeltje, wat spannend zeg. Ik hoop voor je dat alles goed gaat!!
    Lijkt me ook echt killing, die laatste dagen wachten voor je mag testen. Dat vond ik nu al altijd, maar na een TP ga ik volgens mij alleen nog maar nieuwsgieriger zijn.

Tess, wow, 10 klinkt echt super! (ik weet niet zeker of dat een goed aantal is, maar volgens mij is dat veel?) Hopelijk groeien ze mooi door tot je TP. :) Ik ben benieuwd wat ze morgen zeggen.

Dank jullie voor het warme welkom. Ik had hier natuurlijk liever niet gezeten, maar ben toch blij dat ik alles een beetje kan delen. :)

13. hummeltje1978

27 dec 2013
    16
    0
    0
    NULL
    duiven
    Sandra, ik en mijn man hebben afgesproken voor maandag niks te hopen. Maar afleiding zoeken is wel belangrijk.

14. endo3

endo3 Actief lid

7 mei 2014
    341
    48
    28
    NULL
    NULL
    Hummeltje spannend nu zeg!! Nog een paar dagen en dan mag je testen.
    Dit weekend dus hele leuke dingen gaan doen om afleiding te zoeken. Ik zal voor jullie duimen!

Tess dat is zeker een mooi aantal! Weet je nu het precieze aantal van hoeveel er bevrucht zijn?

15. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Klaar wakker pff..

Heb een 8 cellige terug gekregen en totaal 10 bevruchtingen , zij zei dat ik grote kans op cryo(s) had, nou we hopen het!! 17e bloed prikken als ik niet ongesteld ben.

16. hummeltje1978

27 dec 2013
    16
    0
    0
    NULL
    duiven
    Spannend Tess , nu begint voor jou ook het wachten. Ik hoop dat je ook veel cryo's krijgt!!

17. endo3

endo3 Actief lid

7 mei 2014
    341
    48
    28
    NULL
    NULL
    Dat klinkt heel goed Tess!! En nu maar afwachten.
    Ben zelf gisteren naar de kliniek geweest en ze hebben de punctie voor morgen gepland. Ben echt super nerveus! Kreeg vanmorgen mijn ontbijt al niet eens weg. Dat het maar gauw woensdag mag zijn:)

18. hummeltje1978

27 dec 2013
    16
    0
    0
    NULL
    duiven
    Dag dames, helaas vanmorgen ongesteld geworden. Deze poging gaat over. We gaan nu even uithuilen.:(:(

19. endo3

endo3 Actief lid

7 mei 2014
    341
    48
    28
    NULL
    NULL
    Hummeltje wat ontzettend rot voor jullie.
    Misschien had je het al eens verteld maar hebben jullie nog cryo's? Ik wil je in ieder geval sterkte wensen om dit te verwerken.

20. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Oh nee Hummeltje wat sh*t zeg.....

Heeel veel succes met de punctie Endo!!!!

Deel Deze Pagina