Ah jakkes wat naar... het duurt allemaal al zo lang en dan dit weer! Ik voel met je mee, dat wachten en wachten en wachten is zoooo kut!
Inmiddels 4 dagen na de laatste provera en nog geen bloeding te zien. Wil je niet zien dan zie je ze toch. En wil je ze zsm zien, krijg je ze niet te zien pfff
Normaal zeggen we dit hier niet zo snel, maar voor nu duim ik dat de bloedimg zo snel mogelijk komt! Supervervelend dat het nog niet doorzet!
Bizar hé hoe je de ene keer weer hoopt op juist geen bloed (en dan weer wel komt) en dan hoop je op bloed, komt het niet. Ga voor je duimen dat het er heel snel aankomt!
Nou zeg voel me echt zo raar allemaal. Voel dat ik veel emotioneler bent en heel druk ben. En echt de hele tijd trekkerig gevoel bij mijn baarmoeder. Zo veel anders dan de vorige keer. En je wilt er zo graag hoop uit putten, maar houd goed in mijn achterhoofd dat die vieze utro de boosdoener kan zijn.
Ja het is allemaal wat. Dat wachten en dan al die hormonen. Ik duim voor je dat dit allemaal goede tekenen zijn.... Hou vol
Nou zal het nog mooier vertellen... Vandaag een leerling in mijn klas: mevrouw bent u zwanger, u straalt helemaal.... Hahaha heb maar gezegd dat hij niet zo mal moest doen
Voornamelijk: trekkend gevoel van baarmoeder, trekt in alle richtingen, krampjes in mijn buik en sinds vandaag ook echt om de zoveel tijd pijnlijke steken in borsten. Zijn niet gevoelig bij aanraken maar echt pijnscheuten. En jij?
Oké zien jullie ook een streep? Het is nog veel te vroeg om te testen (mag vrijdag pas). Streep verscheen binnen 2 minuten. Vanaf vandaag gaan monitoren of het oploopt (kan natuurlijk ook nog de pregnyl zijn). Ben echt benieuwd.
Ik zie het streepje zeker! Hoop voor je dat de testen mooi gaan oplopen. Hoeveel pregnyl heb je gespoten? Ik heb een paar emotionele dagen achter de rug (zullen de hormonen maar de schuld geven). Ik voel helemaal niks dus heb het gevoel dat het weer mis is .
Het is nu inderdaad wachten of het oploopt. Ik weet niet meer zeker, maar dacht 5000, heb de verpakking niet meer. Probeer je niet blind te staren op symptomen. Mijn zus heeft bij de eerste tp symptomen gehad, maar toen was er een mk. Bij de tweede tp totaal geen symptomen en dat resultaat is nu 5 jaar en wilt alleen nog maar prinses genoemd worden haha. Symptomen zeggen niks, bij mij kan het ook heel goed door de pregnyl komen.
Gemiddeld is dat zo rond de 10 dagen uit je lichaam toch? Klopt, maak mezelf ook alleen maar gek . Bij de eerste poging had ik dat niet zo erg.
Hoop dat het inderdaad er uit is, is nu 14 dagen na pregnyl. Ga proberen morgen niet te testen, maar maandag weer. Dan kan ik het beter vergelijken. Snap je gevoel hoor. Je wilt zo graag, maar je bereidt je automatisch voor op een teleurstelling. En je kan niks anders doen dan wachten. Ik ga gewoon heel erg hard voor je duimen.