Dankjewel .. heb het gelukkig achter de rug. Wat een naar gevoel is dat zeg ! Maar gelukkig was het zo voorbij.
Nee nog niet m’n vriend is nu naar het andere ziekenhuis met de eitjes , hij krijgt daar te horen hoeveel eitjes er gevonden zijn. Zo spannend !! Ze hebben er 10 aangeprikt dat weet ik wel
@Dexendon Ja 10 aangeprikt , maar hoor net van VL dat ze in Voorburg hebben gezegd dat het 7 mooie zijn. Ook een mooi aantal !! Nu duimen dat ze allemaal hun best gaan doen. @honkeytonk Ja lig helaas alleen op de uitslaapkamer. Maar heb net wel even geslapen , dus het is niet zo erg
7 is ook fantastisch! Daar moet sowieso één goede tussen zitten, en waarschijnlijk nog wel meer. Ben heel blij voor je! En je hebt groot gelijk. Effe een dutje doen!
Hahaha ja dat heb ik ook zeker gedaan .. Nu onderweg naar huis. Lekelr bank hangen, is het ook echt het weer voor
Tsja zolang het niet een menstruatie is zoals je gewend bent... Ze zeggen dat een bloeding niet altijd meteen niet zwanger is.
Wel echt heel vervelend. Je bent er dan zo klaar mee. Bij mij de eerste keer bleven ze ook maar proberen me hoop en moed in te spreken. Mijn "geluk" was dat ik eerst positieve testen had en daarna echt alleen omo-wit. Hoop natuurlijk voor je dat ze gelijk hebben, en dat het zeker nog kan... Maar meestal voel je zelf goed aan of het klopt of niet.