IVF/ICSI september/oktober, wie schrijft er mee?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Dexendon, 20 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SamirsVrouwtje

SamirsVrouwtje Fanatiek lid

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw

Weet je al wanneer je gaat testen? Hier 12 dpo positief getest

2. Sab88

Sab88 Bekend lid

27 jun 2016
    890
    269
    63
    Heb vanochtend weer getest (zie foto , test van gister en vanochtend ) maar vind dat de action testen raar opdrogen. De een droogt donkerder op en de ander lichter lijkt wel. Had het idee dat die van gister eerst wat donkerder was.
    Dit waren al m’n gewone action testen , heb nu alleen nog de early. Zit daar veel verschil in?

3. Dexendon

Dexendon Bekend lid

25 mrt 2018
    790
    667
    93
    Vrouw
    Heb je een foto?

4. Sab88

Sab88 Bekend lid

27 jun 2016
    890
    269
    63

Bijgevoegde bestanden:

5. honkeytonk

honkeytonk Fanatiek lid

5 mrt 2018
    1.165
    868
    113
    Thuis
    Nee weet het nog niet, denk dat ik op z'n minst tot 12 dpo wacht haha dat is donderdag! Vandaag 7 dpo, dat is in ieder geval nog te vroeg (ook ivm pregnyl haha ).

6. honkeytonk

honkeytonk Fanatiek lid

5 mrt 2018
    1.165
    868
    113
    Thuis
    De onderste lijkt het donkerste, misschien kan je bij de op en op de predictor bestellen? Las dat die momenteel heel goed zijn?

Sab88 vindt dit leuk.
  7. Sab88

Sab88 Bekend lid

27 jun 2016
    890
    269
    63
    Ja dat zou ik kunnen doen ... Maar hoe weet ik nu zeker dat het geen pregnyl meer is ? Dat is eigenlijk de reden dat ik begonnen ben met testen , wilde weten wanneer het eruit was. Zodat als de testen gaan oplopen ik weet dat het niet meer van pregnyl is. Woensdag had ik een test die bijna geen streepje meer liet zien , en nu lijken de testen toch weer wat donkerder. Maar misschien wil ik dat gewoon te graag ! :oops:

8. Dexendon

Dexendon Bekend lid

25 mrt 2018
    790
    667
    93
    Vrouw
    Wanneer heb je de pregnyl gespoten?
    De onderste lijkt inderdaad donkerder.
    Ik zou over twee dagen opnieuw testen, als het hcg is, dan neemt het om de twee dagen toe. Het kan natuurlijk restantje pregnyl zijn, en dat het nu oploopt met hcg. Dan krijg je geen witte test.
    Hoop het zo voor je! Die onzekerheid is zó vervelend

9. Sab88

Sab88 Bekend lid

27 jun 2016
    890
    269
    63
    Ik heb de pregnyl maandag 22 oktober om 22.00 uur gezet. Dus zit nu op dag 12 na de pregnyl. Ja word er wel een beetje gek van .. Maar eigen schuld , dikke bult. Had ik maar niet zo eigenwijs moeten zijn door eerder te testen :roflmao:

10. Dexendon

Dexendon Bekend lid

25 mrt 2018
    790
    667
    93
    Vrouw
    Hahahaha nou laat ik maar niks zeggen, kon me ook niet inhouden.
    Wat ik begreep is het rond 10-12 dagen uit je lichaam, maar dit is natuurlijk bij iedereen ook weer anders. Het is nu gewoon hopen op oplopers.
    Persoonlijk vind ik het er goed uit zien!

Sab88 vindt dit leuk.
  11. SamirsVrouwtje

SamirsVrouwtje Fanatiek lid

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    Jaa het is indd nog te vroeg. Ik teste op 9 ;dpo ook nog negatief.

12. Sab88

Sab88 Bekend lid

27 jun 2016
    890
    269
    63
    Gelukkig ben ik niet de enigste :roflmao::roflmao:
    Vind het zo knap als mensen kunnen wachten tot de testdatum.
    Maar dit is mijn onze eerste ivf en was gewoon heel nieuwsgierig naar Hoelang het zou duren, voordat de pregnyl eruit is.
    Maar eigenlijk maak ik mezelf nu alleen maar gekker. Het liefst doe ik 3x per dag een test :p

13. Dexendon

Dexendon Bekend lid

25 mrt 2018
    790
    667
    93
    Vrouw
    Ik ben 6 dagen voor de officiele testdag gaan testen (12 dagen na punctie), ook met de reden om te zien of de pregnyl eruit was haha. En ook zo'n soort streepje en toen dacht ik, ja hier heb ik dus niks aan. Maar we weten hoe het afliep, gisteren de beentjes en armpjes en het hoofdje kunnen zien.
    Ik wil je geen valse hoop geven. Maar wat jij nu ziet aan streepjes zag ik ook!

Sab88 vindt dit leuk.
  14. Sab88

Sab88 Bekend lid

27 jun 2016
    890
    269
    63
    Ik hoop natuurlijk van harte dat het bij mij dezelfde kant op gaat als dat van jou , maar ergens probeer ik mezelf ook voor de teleurstelling te behoede mocht het nog wel van de pregnyl zijn.
    Ik blijf gewoon testen wanneer ik daar de neiging toe heb , en mocht het van een zwangerschap zijn dan moet dat een deze dagen toch wel duidelijk worden hoop ik hahaha.

Ahh wat een speciaal moment ook weer hè zo’n echo ... Heb je verder last van kwaaltjes ?

15. Dexendon

Dexendon Bekend lid

25 mrt 2018
    790
    667
    93
    Vrouw
    Ja snap je goed hoor, hoe meer hoop, hoe harder de klap als het toch niet zo is. En lekker testen als je dat wilt, je wordt er niet meer zwanger van, maar je wordt er ook niet minder zwanger van. Doen wat goed voelt.
    Heb nog even mijn test erbij gezocht, die van 12 dagen na punctie, ik vind het op die van jou lijken van vandaag.

Ja echo is super speciaal, was ook enorm zenuwachtig. Was een inwendige echo, maar direct zagen we de baby, zo mooi, je herkende ook echt het hoofdje en de beentjes. En dan zie je het hartje kloppen, nou ik ben verliefd!! Zag mijn vriend echt glunderen van oor tot oor, voor hem is het natuurlijk ook heel bijzonder maar zo anders. Ik voel van alles, en hij voelt zelf niks. Dit was echt een bevestiging voor hem.

Ik dacht dat de kwaaltjes minder werden, maar het komt en het gaat. Vooral in de avond misselijk, en dan komt alles er weer uit. En heel moe. Maar na de echo klaag ik nergens meer over, het is me allemaal zó waard!

Bijgevoegde bestanden:

Vlindertje0102 en Sab88 vinden dit leuk.
  16. Sab88

Sab88 Bekend lid

27 jun 2016
    890
    269
    63
    Ahhh wat een mooie foto van je echo .. Zo speciaal dat je het zo makkelijk kunt zien , terwijl het nog zo klein is. Maar snel helemaal dat je verliefd bent hoor !!
    Ja en voor mannen is het ook allemaal anders ... Wij zijn er vooral mee bezig door het prikken en doen en voelen. En zij hangen er als het ware maar een beetje bij.
    Mijn vriend vertelde me laatst dat hij het er met zijn broer over had dat hij bang was dat hij er misschien te weinig mee bezig was. Ik moet prikken en voelde me soms moe en ellendig van de hormonen en hij had nergens last van ( behalve van m’n buien :roflmao:)
    Hij voelde zich een beetje machteloos en was bang ik vond dat hij er dus te weinig mee was.
    Ik vertelde hem toen dat ik het juist fijn vindt dat hij zo met 2 benen op de grond staat , ik ben er zo mee bezig dat het dan even fijn is als iemand je weer even terug roept.
    Maar voor jou man ook fijn dat hij nu toch dat stukje bevestiging heeft. Nu kan hij uren staren naar jullie mooie echofoto :)

17. Vlindertje0102

Vlindertje0102 Fanatiek lid

22 jun 2018
    2.554
    2.229
    113
    Vrouw
    Blegh worden 8 lange dagen....
    Harstikke misselijk en mijn darmen liggen overhoop o_O:confused:

18. honkeytonk

honkeytonk Fanatiek lid

5 mrt 2018
    1.165
    868
    113
    Thuis
    @Dexendon wat een prachtige echo !! Zo mooi!! Geweldig om te zien hè.

@Sab88 mijn man voelt zich ook altijd een beetje nutteloos. Alle ellende komt aan ons lijf feest vieren en hij heeft ook een ontzettend drukke baan dus veel weg (en vaak buitenland). Gelukkig realiseert hij zich dat goed en zegt een tripje ook af als het nodig is. En qua testen, als.het duidelijk oploopt , dan is het geen pregnyl meer. Maar eigenlijk moet je de testen met ene dag er tussen vergelijken. Zou wel met dezelfde testen door testen anders is het vergelijken niet mogelijk. Ik heb zelf ook een keer de pregnyl er uit getest in een cyclus dat ik niet zwanger kon zijn (ontdooien was mislukt doen). Op 9 door had ik toen nog een zichtbaar streepje en op 11 dpo wit. Dus denk dat ik me nog even probeer in te houden haha. En ik ken mezelf, ga toch twijfelen of het niet toch pregnyl is. Spannende dagen zo hè. Voor mezelf geeft hoop geen grotere teleurstelling trouwens. Als.het niet lukt is de twlwurteleurst hoe dan ook groot. Of ik het nu verberg achter een "ik dacht het al" of "ik had zo gehoopt". Heb het allemaal vaak uitgeprobeerd en besloten altijd te blijven hopen, dan voel.ik me beter, hoopvol en zenuwachtig.

@Vlindertje0102 ahh balen meid, ik spoot wel wat anders maar de eerste 4 dagen heb ik me echt beroerd gevoelt, daarna wende het ofzo. Hopelijk geldt dat voor jou ook! Sterkte meid, zit de tweede spuit al?

19. Vlindertje0102

Vlindertje0102 Fanatiek lid

22 jun 2018
    2.554
    2.229
    113
    Vrouw
    Ja ik hoop het ook.
    Vandaag ging het een stuk sneller :D

20. honkeytonk

honkeytonk Fanatiek lid

5 mrt 2018