Hahaha Jaa .. Vanochtend , maar dit is met de early want de gewone zijn op. Eerst getest vanochtend direct na opstaan , en ook nog een keer met de 2e plas. Was gister op een verjaardag en had echt heel veel 7up gedronken , en heb het idee dat ik later op de dag beter test als ‘s ochtends vroeg. De eerste foto is de test van gisterochtend ( gewone, links ) en recht de early van vanochtend. 2e foto is de early die ik met de 2e plas gedaan heb.
Streepje is wel duidelijk op die tweede foto, denk alleen dat je de gewone en de early niet kan vergelijken, ze lijken min of meer hetzelfde! Morgen een early met 2de plas en dan moet je wel duidelijkheid hebben! Maar ben hoopvol hoor.
Ja dat is ook zo ... Had meer van de gewone moeten meenemen. Maar we wachten het weer af. Hou er denk ik van om mezelf zo in de zenuwen te brengen
Dit is de gewone ... Het probleem is dat de gewone action test van eergister ochtend heel raar is opgedroogd. Maar had nog wel een foto van toen ik ‘m net had gemaakt.
Maar hoor net ook dat pregnyl tot 14 dagen nog in je lichaam kan zitten .. Dus moet nog steeds in spanning afwachten
Ja daarom durf ik nog geen gat in de lucht te springen .. Hoop dat ik over een paar dagen wel meer zekerheid heb
En @Sab88 ?? Hier vanmorgen helaas omo witte test, niet eens een tuurstreepje. Normaal gesproken moet ik morgen ongesteld worden, maar utro kan dat tegenhouden volgens mij. We zullen zien!
Ahh balen Meis ... Ja heb ook weleens gehoord dat door de utro de menstruatie langer kan duren. Maar laten we gewoon hopen dat je over een paar dagen alsnog een streepje hebt . Ik denk dat ik nu wel mag geloven dat het echt raak is , ook al durf ik nog niet Op de foto zie je de test van gisterochtend en vanochtend.