Hè bah zeg, zit ook echt alleen maar tegen. Wat stom dat ze dan niet meteen die vitaliteitstest ook hebben gedaan. Moet je nu nog langer wachten?
Ja mijn vriend moet nu eerst afspraak maken als de embryoloog ook aanwezig is. Dus we wachten geduldig af!
Jaaaa, vanmorgen en kreeg echt goed nieuws. De kleintjes zijn mee gaan groeien, en de grote niet eens zoveel. Dus mag zaterdag weer terug. En ze verwacht tussen de 7 en 11 eitjes straks. Dus we gaan het gewoon doen! (vorige keer hadden we er 13). Verwacht denk ik maandag de punctie... Nog even duimen. Lief dat je er naar vraagt. Hoe gaat het bij jou?
Ohh! Top zeg! Nou ik duim voor een mooi aantal! Spannend. Fijn dat ze toch nog mee gaan doen! Hier is alles goed, aan het aftellen om te starten haha.
Hoi dames! @Lisewiesje dat klinkt nog eens als een leuk bedrijfsfeestje! Jullie geduld wordt ook wel op de proef gesteld zeg. Hang in there Ik hoop dat jullie snel bij de embryoloog terecht kunnen! @Dexendon Wat fijn dat je eitjes wat bijgetrokken zijn! Het is soms zo gek hoe ze groeien he, soms kan je er écht geen pijl op trekken he! @honkeytonk hoe lang moet je nu nog ongeveer wachten? Ik ben vandaag ongesteld geworden, dus morgen ga ik beginnen met spuiten! Heb een beetje zenuwen voor de deca, ben erg benieuwd hoe dat prikken gaat en hoe mijn lichaam daarop gaat reageren. De gonal ben ik al gewend van de iui..
Oh spannend @Fnoene ! Ik kreeg ontzettend hoofdpijn van de deca. Was heel blij toen in Gonal bij mocht gaan spuiten haha, dat bracht weer in balans. Ik ga over 2 weken en 2 dagen beginnen met spuiten, dan zit ik op dag 21 van mijn cyclus en begin ik met deca spuiten. En dan als ik ongesteld ben geworden, ga ik rond dag 2-5 beginnen met gonal.
Woensdag 26 september naar de Embryoloog. Het duurt allemaal zo lang en dezelfde onderzoeken als in Deventer met tot nu toe dezelfde uitslagen. Maargoed we blijven positief we hebben tot nu toe nog opties!
Hoi dames Hier gaat het maandag weer allemaal beginnen. Hebben wij de intake staan en dan hopelijk weer snel aan de slag
Hier weer even een update. Vanmorgen voor een echo geweest. Eitjes zijn gegroeid, maar zijn er niet echt meer geworden. Totaal zijn er nu 6 goede grote eitjes te zien. Met een beetje geluk gaat er nog 1 of 2 kleintjes ietwat mee doen. Maar de grote zijn nu echt groot, dus de punctie kan niet meer langer wachten. Maandag is het dan zover, dan vind de punctie plaats. Vanavond dus aan de slag met de pregnyl. Vrijdag hebben we een eventuele terugplaatsing. Ik heb er zelf echt weinig vertrouwen in met dit aantal, maar is eigenlijk ook nergens op gebaseerd. Volgens de arts zijn het er voldoende om kans te maken. En eerlijk te zijn vind ik het afbreken van de poging ook heel zwaar. Omdat we dan weer zo lang moeten wachten. Dus we gaan er maar gewoon voor. Misschien moet het zo maar zijn.
Wat fijn, als je eenmaal een datum hebt weet je waar je naar toe moet leven en is het wachten ook veel minder zwaar (vind ik). Hoop dat jullie snel aan de slag kunnen.
Vind het echt knap hoe positief je erin blijft staan met al die tegenslagen. Dat gaat ongetwijfeld beloont worden! Dat moet gewoon!!
Wij hadden met de 2de poging ook 6 eitjes. Uiteindelijk 2 die goed waren en er was er maar eentje bevrucht uiteindelijk daar is ons zoontje uit geboren. Hoeft er maar 1 de goeie te zijn
Oh wat ontzettend spannend weer. Snap dat het toch wel een teleurstelling is, 6 eitjes. Hard duimen dat er een paar mooie tussen zitten die terug komen. Ja dat wachten is ook zwaar en niet wat je wilt. Een beetje kiezen tussen 2 kwade ofzo.. maar we gaan er vanuit dat hier gewoon een kleine tussenzit!!
Dankjewel!! Zie er gelukkig niet tegenop, de vorige keer was het me reuze meegevallen. Ben alleen zo bang voor het aantal, dat alles tegenvalt en dat er misschien geen één bruikbare tussen zit...