Ik doe nu ook een natuurlijke cyclus idd. Morgenochtend de echo en dan hopen dat er überhaupt iets gebeurt, want vorige maand is m'n cyclus platgelegd met progynova. Moet je ovulatietesten doen van het ziekenhuis?
ja klopt ovulatietesten. Ik heb de roze cb gekocht. Die zijn prima. Morgen 1e echo. Ik ben benieuwd. Hoe was jouw echo
Die heb ik idd ook veel gebruikt. Ik moet alleen echo's doen van de kliniek maar ik doe er voor de fun ovulatietesten bij zodat ik een beetje kan zien waar ik zit, maar er verandert nog weinig. De echo liet gisteren een follikel van 12,6 mm zien en een baarmoederslijmvlies van 7,9 mm. Er moet dus nog wel wat meer gaan gebeuren de komende dagen. Ik moet dinsdag terug.
Vanmorgen in het ziekenhuis geweest. Dag 11 mooie follikel van 15,4 mm. Baarmoederslijmvlies mooi ontwikkeld. Bijna 8 mm. Zo thuis gelijk een ovulatietest doen. Als die positief is dan is de volgende dag, dag 0 en dan tellen tot 5 voor de terugplaatsing. Helemaal natuurlijk dus ook geen ovitrelle enzo. Ben zo benieuwd! Kan ik lekker vroeg testen
Mijn ovulatietest was vanmorgen positief. Ze gaan de terugplaatsing regelen. Ik vermoed aanstaande maandag. Dat is al lekker snel @Narcisje hoe is het met jou meid.
Spannend! Ik heb vanmorgen weer een echo gehad op dag 14. Follikel van 15 mm en bms 8 mm. Ik wacht nu op reactie van de kliniek en ik verwacht woensdag of donderdag de tp
Ik heb nog nooit utrogestan gehad. Wel duphaston en prolutex. Ik ga deze keer weer prolutex gebruiken want van duphaston krijg ik bruinverlies
Inmiddels meer duidelijkheid. De terugplaatsing is woensdag, op m'n verjaardag! Hopelijk brengt deze dag wat extra geluk ♡♡ Morgen (of eigenlijk vandaag) om 20.00u de gonasi zetten en dan begin ik de dag van de terugplaatsing met prolutex en ascal. Ook spuit ik dan 1x in de 3 dagen 8 klikjes ovitrelle. Ik ben heel benieuwd of dit allemaal gaat werken of niet.