Klasse instelling Mauzy. Maar teleurgesteld zijn na een vmk mag altijd, laat die ruimte er ook naast bestaan. Volop vooruit! Succes weer xxx Ps: nog geen bloed bij vrouw.
Hahaha echt he!! Gelukkig zijn we inmiddels -een soort van- gewend om te ‘wachten’. Hopen maar weer op morgen, duimen jullie mee?
Bedankt. Juist bij vrouwen met meer dan 2 gefaalde IVF zijn de uitslagen positiever. Een deel van de studies liet zien dat het wel positief effect op CPR heeft en andere studies wel niet. Het is een eenvoudige en goedkope manier om als het werkt aantal IVF te verlagen. Waarom zou je dit niet willen als je toch een mogelijk profijt van hebt? Ik kan het niet met 100% zeggen dat het bij mij heeft geholpen er was een combinatie van factoren maar wel na 2 goede cryos werd pas implantatie beter met scratching (hystero met biopsie). Er waren verder geen afwijkingen of ontstekingen alleen iets te hoge NK cellen waarde. Op de plek van de biopsie heeft zich 2 weken later een embryotje ingenesteld...toeval?
Dat heb je mooi goed. Even lekker niks en samen genieten. Hoe is het met jou meid? Lees dat je bent weer gestart?! Wat goed. Ik ga voor je duimen, hoop echt voor je dat het dit keer een plakkertje wordt ❤️
Juist ff batterijtjes opladen, mooi geschreven. Wij gaan weekje naar Lara. En eind augustus Curacao 2 wekjes. Ik wens jullie ook alvast een fijne vakantie toe xx
Nog niets van bloed te bespeuren? Ik duim voor je dat die snel mogen doorkomen. Typisch, als je ze wil komen ze niet!! Grrrrr
@JosjeM : Heel veel succes straks en hopen op een mooi sterk kloppend ❤tje. Laat je het even weten als je wilt ? Dikke knuf.