Maar eentje teruggeplaatst. Dus ofwel eeneiïg, ofwel is er nog een spontaan wondertje gebeurd... Ik hoop zo hard dat beide baby's het goed blijven doen. Duimen dus maar, de komende weken...
Wow bijzonder!!!!!! Ik duim mee!! @Killy88 ik duim mee tot jullie tp. @Mauzy82 succes! Laat je ff weten hoe t ging en hoe jullie embryo was!
Wauw wat een nieuws! Je leven even upside down! Ik hoop zo dat je tweede baby een inhaalspurtje maakt. Ik denk aan je.
Wow... Wat een verrassing. Jullie zullen wel stomverbaasd zijn. Krijg je nu extra echo's? Een tweeling... Wauw... Hoe hebben jullie dat nu voor elkaar gekregen? Ah, ik hoop dat alles goed gaat en blijft gaan.
Stomverbaasd is zacht uitgedrukt idd begrijp er helemaal niks van, haha. Nog geen idee wat betreft extra echo's... Volgende week donderdag terug en dan zien we weer verder. Intussen dus maar keihard supporteren voor nr. 2...
Zo, zeg dat! Ik zag ook dat je je foto's elders gepost had. Ik heb er vol bewondering naar gekeken. Hup mini's... ❤️❤️ @SD90
Wij zijn weer terug. Onze ijsdino is goed door de ijstijd gekomen en is vanmiddag terug geplaatst in zijn bedje van 23.3mm dik. De gyn vond dat prachtig dik. Dus duimen duimen duimen. Dat deze ijsdino wel wil blijven plakken in de warmte van de sahara temperaturen daar binnen Er is een goede kwaliteit ijsdino terug geplaatst.
Oooh je had vandaag dus een terugplaatsing van een ijsdino! Haha grappig bedacht! Wow mooi dik bms! Hopelijk binnenkort 2 streepjes op de test!
Gekkerd!! Alé laat ons dan hopen dat je ijsdino het daar goed maakt en goed innestelt in je dik bms!! Ik duim voor een positieve zwangerschapstest binnen twee weken!