Vanmorgen opgestaan met rommelende darmen. Druk in de buik en onderrug en soort buikgriep achtige zeur gevoel in de buik. Ben es benieuwd waar dit heen zal gaan...
Vandaag weer een terugplaatsing gehad. 1 embryo is ontdooid en was van A kwaliteit. Over 13 dagen mag ik testen. Duimen jullie mee :/
Hoi meisjes! Een enerverende dag. Om 08:45 gemiste oproep van geertgen. Potverdikke, direct in de stress. Terug gebeld, duurde natuurlijk eeuwen en een zuster die niet wist waarom ik was gebeld. Uiteindelijk was alleen de vraag of we eerder konden komen, maar het plekje was inmiddels vergeven. Al met al: Ik heb zojuist een a kwaliteit morula terug geplaatst gekregen. Was wederom een gewroet, toch lastig met die gekantelde baarmoeder van mij. Het beste nieuws van alles: Er zijn er vandaag 5 ingevroren als dag 4 Emmy’s. En er zijn er nog 10! in de race die morgen beoordeeld worden. Daar zaten een paar mooie tussen, maar ook wat die af gingen vallen. Maar WAT EEN NIEUWS!! Een last van onze schouders gevallen, hier moet een winnaar tussen zitten
Wauw... Wat een onwijs goed nieuws. Van harte gefeliciteerd. En nu lekker broeden, ik duim voor je!!!!
Supergoed nieuws @Killy88 en @SchoneNarcis, kunnen jullie @Mauzy82 beetje vergezellen en mekaar steunen. Ik duim voor jullie!!
Ik heb nieuws! De 5- 4 daagse Emmy’s zijn allemaal prima tot top kwaliteit En we hebben... Nog 4 extra blastos! Daarvan 1 top en 3 prima tot top. Dus nog 9 in de vriezer!!!! Heb gevraagd waarom ze kiezen voor dag 4 invriezen. Was dus precies wat ik dacht: Ze kunnen dan schuiven met de planning (indien tp op zondag zou uitkomen in natuurlijk, voor mij niet relevant) maar voor ons belangrijk: Ze halen die dag 4 er een avond eerder uit, monitoren m, valt ie terug dan kunnen ze alsnog smorgens een blasto eruit trekken en gaat de tp altijd door!