Wat top zeg. Nu lekker broeden Hier lekker terug van vakantie en afgelopen zaterdag eindelijk ongesteld. Volgende week maandag echo en hopelijk dan zaterdag of zondag tp.
Hoe is het met de dames die een TP hebben gehad? Voelen jullie al iets? Hoop het zo voor jullie dat het mag lukken ! Hier eeindelijkkkk ongesteld geworden, heeft bijna 2 maanden geduurd... Morgen beginnen met Gonal-f en dan op dag 5 gaan we Cetrotide gebruiken. Kijken of dit een beter resultaat geeft dan met orgalutran.
Heel veel succes @Kimm17 Wij hadden ook de combinatie gonal f en cetrotide, dus hopelijk ook voor jou een mooi resultaat! Hier nog niets te merken, maar ik ben ook pas 6dpo. Wacht het maar rustig af, kan er toch niets aan veranderen!
Dat geeft goede hoop als ik naar jullie resultaat kijk ! Helaas kunnen we idd alleen maar wachten.. wanneer is je officiële testdatum?
3 juli. Maar ik laat het altijd afhangen van wat ik wel / of niet voel. Heb de testdatum nog nooit gehaald qua testen en van de 3 TP’s was mijn gevoel steeds juist. Bij 1 zwanger, bij 2/3 niet. Dus ik wacht het nog even rustig af!
Hier een testje gewaagd op 11 dpo 6 dagen na tp en is negatief helaas. Dit word een nieuwe ronde opstarten denk k. En doen we pas in september ongeveer.
Hey mop. Bij mij gaat het wel. Heb wel al last van kramp in me buik. Ik zit nu op dag 5 na de TP. Ik hoop ook dat het dit keer wel goed gaat. Fijn dat je eindelijk weer mag beginnen. Succes schat!
Wat jammer. Rust is zeker belangrijk. Had ik ook nodig en ben weer bijna helemaal nieuw dikke knuffel
Ohh gefeliciteerd met rood. En Toi Toi Toi deze poging. Op naar een mooi aantal follikels met goede eitjes. Succes @Kimm17!!!
He wat balen @Mauzy82 zo zonde. Veel sterkte met dit allemaal te verwerken. Het was een heftige periode. Ik hoop dat juli en augustus jullie wat rust en hernieuwde moed brengen.