Denk ook echt wel dat het goed gaat doen. Heb t op moment helemaal gehad ermee eigenlijk. Maar meer fysiek mn lichaam is op en loopt op tandvlees. Gyn gaf ook aan dat t even goed is geweest en we even moeten herpakken. Leek me heel sterk plan.
Je blind staren op de test datum is ook niet handig idd, krijg je alleen nog maar meer stress van. Ik hoop dat je straks een dikke vette positieve test hebt !! Hoeveel gonal f hebben jullie moeten prikken trouwens ?
Ja die hormonen maken je ook helemaal gek en dan idd je lichaam die uitgeput raakt van het hele gedoe. Even aan jezelf denken is ook heel belangrijk ❤
225eh per dag, 1800eh in totaal. Maar geen risico ohss, omdat de tp bij mij is kun je dan meer risico nemen. Vrouw wel klachten gehad, maar na 4 dagen was ze weer herstelt!
Dat scheelt idd wel dat zij de tp niet heeft gehad, kun je net Wat extra doen! Wij zijn weer met 75eh gestart kijken wat dat opleverd.
Tja, hier dus een strafmaand omdat ik begonnen was aan een tp in de kunstmatige cyclus maar niet tegen de progynova kon. Volgens mij ga ik bijna richting ovulatie, maar pas in de volgende cyclus kunnen we weer beginnen. Hoe is het met jou? Jij had deze keer toch ook gekozen voor een tp in de natuurlijke cyclus? Bevalt het? En op 3 juli testen? @SchoneNarcis @Mauzy82 jij nog ander nieuws? En @Killy88 kriebelt er al wat of niet?
Nou dames mijn test vandaag op 13 dpo was en is witter dan wit. Dus game over. Nu wachten op de ongi. Want ga niet door tot 3 juli met de medicatie. En dan aug/sept gaan we door na icsi 2.
Ah wat zonde. En ja logisch dat je met de medicijnen stopt. Heel veel sterkte @Mauzy82. Ik wens je een mooie zomer en veel succes in aug/Sept
Yes dank je wel. We gaan het roer flink omgooien dat weet ik wel. De gezonde toer op. Kwa eten/drinken maar ook kwa beweging. Eens zien wat dat brengt rond die tijd.
Hier ook niets te melden. Geen enkel symptoom dus ik stop ook t weekend met de medicatie. En door. Ooit komt t goed ❤️
Oh.. dat is wat minder! We hadden toch gekozen voor kunstmatige cyclus. En mag 4 juli testen. Gister een testje gedaan maar die was negatief. Dus nu weet ik niet wat ik moet denken.
Goed van je Mauzy dat je daar nu de focus op legt. Kan nooit geen kwaad en hierdoor 'probeer' je je gedachten wat te verzetten. Dikke knuffel en geniet van de zomer!
Lieverd wil je geen valse hoop geven maar is mss nog veel te vroeg. Is nog serieus aantal dagen. Waag je na het weekend nog eens aan een testje.