Waar zitten jullie @Kiki11111981 ? Wij gaan in aug nog ff een weekje naar Turkije! Heerlijk zon zee strand. Hehe na alweer een paar weken wachten breekt onze cryo ronde ook aan! Verwachtte morgen pas ongesteld te worden (aangezien ik ovu testen deed) maar werd t gister al. Net na de evaluatie. Alles gewoon oké. Cryo’s waren er 2 in een vergevorderd stadium en 1 bijna zover dus 3 goede kansen. 15e echo op dag 12!! Spannend weer.
Weekendje weg is ook wel leuk. En zeker ouders bezoeken. Als jullie maar lekker kunnen ontspannen, dat is heel belangrijk. Jaaaa ik ben heel erg benieuwd wat ons deze ronde gaat brengen
Hoi Tess, zitten in Bodrum. Xanadu Island... Beste hotel (mooie ligging ook) wat ik tot nu toe al gedaan heb hier in Turkije maar is persoonlijk natuurlijk. 3 mooie kansen! Wens je alvast veel succes!
Maakt niet uit lieverd als je er maar eens lekker tussenuit bent. Weekendje weg vind ik ook altijd fijn. Batterijtjes eens opladen. Geen was en plas...soms moet een mens niet veel hebben om zijn hoofd te kunnen leegmaken.
Heerlijk! Had even gekeken. Wij zijn ook al eens in Bodrum geweest. Gaan nu naar Fame Residence in Lara. Idd 3 mooie kansen. Wel spannend. Nooit geluk gehad in al die terug plaatsingen met cryo maar wie weet had dat zijn reden.
Blijven hopen en niet opgeven Lara is heel mooie plaatsje. Wij zijn 3 weken geleden naar Titanic in Lara geweest. Ook heel leuk. Waren al paar keer geweest. In Turkije kan je echt lekker bij tanken
Hier is t helaas wéér mis. De streepjes testen zijn de helft terug gelopen. Clearblue is van 2/3 weken weer naar 1/2 gesprongen. Moet vd arts nog ff 2 dagen mijn medicatie nemen, maar het ziet er niet goed uit. Helaas, weer een miskraam.
Potver..... dat meen je niet zeg Hey? Wat een k*t zooi dat snap je toch gewoon niet hé. Lieve Killy een hele dikke knuffel en heel veel sterkte jullie beide. Wat ontzettend oneerlijk bah !
Ja heel oneerlijk... helaas gebeurd het zoveel vrouwen, een vroege miskraam. De rug maar weer rechten en vooruit kijken, niemand heeft gezegd dat het makkelijk zou worden. ❤️
Nee dat zeker niet. Maar ook niemand heeft gezegd dat het zo oneerlijk moet zijn. Hopelijk snel jullie plakker in aantocht ❤
@Killy88 heel veel sterkte de aankomende periode... Wat is dit verdrietig. Hè verdikkeme. Gelukkig hebben jullie inderdaad nog mooie kansen in de vriezer maar waren ze maar overbodig. Knuffel.
Ja, en al helemaal na de pregnyl. Pffff ik kon alleen maar op de bank liggen. Ik was zo blij dat ik na het weekend de punctie had dus geen werkstress. Neem jezelf serieus en blijf morgen thuis! Het lijkt allemaal zo simpel maar je vraagt erg veel van je lijf! Dus doe rustig aan als je last hebt.