Wat ontzettend oneerlijk en verdrietig zeg. Hopelijk breng jullie volgende ronde meer gelukt. Positief blijven en erin geloven❤️ Ook weet ik dat het moeilijk is xx mogen jullie gelijk door?
Het was misschien nog te vroeg.. ohh wat hoop ik zo op een wonder tegen maandag! Het kan wel! Een hele dikke knuffel
Kwaaltjes zeggen niet altijd iets. Kan de ene dag vollop zijn amdere dag minder. Probeer nog even hoop te houden al snap ik heel goed dat dat moeilijk is.
Ik hoop t niet lieve @Daschaaa maar vaak voel je t zelf t beste aan had precies t zelfde. Maar t hoeft ook weer niks te zeggen natuurlijk. Ik merk gewoon helemaal niks nog
Stapje voor stapje... En dan komen jullie er hopelijk wel. Nogmaals heel veel sterkte @Daschaaa. Hopelijk is er maandag beter nieuws.
Hier is de menstruatie doorgebroken! Net op tijd! Wie had dat gedacht na een miskraam! Best wel blij! Heb gebeld naar het UZ en mag maandag om 10.20 vr echo en bloedafname. Hopelijk kan ik dan eind deze maand van start met mijn nieuw schema!! Heb er zin in!
Fijn als het doorbreekt als je er op zit te wachten. Goed weekend en daarna alvast veel succes @Kiki11111981
Wat ben je toch een lieverd! Hoe gaat het nu met je? Dubbel waarschijnlijk... het leven is soms zo oneerlijk. We geven de hoop niet op. Dikke knuffel
Dank je lieverd! We duimen voor elkaar! Het moet ons gewoon lukken! Blij dat we elkaar hier hebben. Steun en begrip zijn zo belangrijk. Dikke knuffel
Kan me helemaal begrijpen dat je in de spanning zit. Hopelijk gaat het weekend snel voor jou en krijg je goed nieuws maandag. Hier alles okay 3 spuiten gezet. Vanmorgen toch fout geprikt met een dikke druppel bloed. We nog niet goed wakker om 6:00