Hee, ik meld me hier ook weer eens! Zag dat ik nog wel op de lijst sta, lief van jullie! SD90 ik was benieuwd hoe je de hysteroscopie hebt ervaren. Erg pijnlijk? Ik heb 28 aug een scopie gepland staan waarna ze gaan kijken of er verklevingen zijn na de curettage, omdat ik sindsdien zo weinig bloedverlies heb.. @Daschaaa ik duim heel erg voor je meid!
Gesprekje gehad vanmiddag en we gaan voor een terug plaatsing in een natuurlijke cyclus. Alleen moet eerst mn menstruatie even afwachten. Kon uitgeloot worden om mee te doen aan een onderzoek om thuis met ovulatie testen mn eisprong te checken. Maar was helaas niet uitgeloot. Dus we gaan het met echo's doen. Hopelijk komt snel mn menstruatie maar heb nog geen eisprong gevoeld dus het zal nog wel even duren. We wachten geduldig af
Hé meid, alles ok met je? Fijn weer iets van je te horen! Scopie was niet heel aangenaam, even kort wat menstruatie-achtige buikpijn, maar eigenlijk vond ik het eileideronderzoek aan het begin van het 'traject' een stuk heftiger. Duurde ook helemaal niet lang. Achteraf ook weinig last gehad. Hopelijk valt het bij jou ook mee qua pijn en zien ze niks speciaals tijdens het onderzoek! Ivm weinig bloedverlies kan ik niet meespreken, de 2 menstruaties die ik had tussen de curettage en de huidige zwangerschap waren juist super heftig.
Bedankt voor je reactie! Met mij alles goed, hebben er een lange welverdiende pauze op zitten! Ik ben ontzettend blij voor je dat je 2 (!!) kindjes het goed doen! En ik blijf voor je duimen xxx
Hey meid, Hier wachten we in alle spanning af. Hoe gaat het met jou? Trek je het nog een beetje met de prikjes?
Wat jammer dat het dit keer niet mee valt. Heb je veel last van de hormonen of prikken zelf? Ja, het is heel raar allemaal. Niks wijst op mk dus dat zie ik nog positief uit, maar verder zijn we allebei bang wat we gaan zien maandag. Niet leuke situatie, dit wens ik echt niemand
Last van allebei om eerlijk te zijn. Elk spuitje doet zeer en blauwe plekjes. En elke dag meer tegenzin om hem te zetten De hormonen zelf gieren ook door het lijf met elke dag een ander kunstje. Dan hoofdpijn. Dan opvliegers. Gelukkig geen tekenen van mk meid dat tie ook maar wg blijft. Zelf heb en had ik het gevoel dat de echo wat vroeg was en dat komende maandag alles in orde is voor jullie ❤️
Oh @Daschaaa heel veel succes zo. Dikke knuffel. Wat ontzettend fijn dat je eerder mag ❤️. Ik hoop op minstens helderheid, maar vooral toch ook op goed nieuws...
Hey @Mauzy82 jemig spannend! Het is zwaar, dat stimuleren, maar je kan het! Ik hoop op een mooi aantal en gelijkmatige groei. @Tess27 ik tel de dagen met je mee af. Ahhhh nog een heel weekend. Hier alles okay, eind volgende week de dag 12 echo, maar ik blijf sceptisch tot ik gebeld word dat er een tp komt. Tot die tijd probeer ik het mij niet te laten raken. Gelukkig is deze week mijn nichtje op bezoek (ze wonen helaas in het buitenland) dus heb ik een overdaad aan tante zijn deze week ❤️. En ja, we gaan haar helemaal verpesten, hèhè
Oh wat goed zeg. Dan hoop ik ook idd een einde aan de twijfel en dat je mooi nieuws krijgt. Hoe laat mag je ?
zie t al voor me... Alles wat niet mag dagen heerlijk toch als je zo tante kan en mag zijn. Heel veel "verwen" plezier hehe Ik duim en hoop met je mee op een tp Thirza ❤️