Ahh nee dat meen je niet... jullie hebben ook echt veel pech zeg. Maar idd je lichaam kan wel zwanger worden. Hopelijk zit er snel een plakker voor jullie bij!!
Hier in spanning aan het afwachten. Morgen TP, heb nog geen telefoontje gehad dus verwacht dat het gewoon doorgaat!! Heb er een heel positief gevoel over, heel raar... Ben benieuwd of mn gevoel gaat kloppen
In dit geval, geen nieuws, goed nieuws!!! Succes voor morgen!! Benieuwd naar je update. Ik hoop zo voor je dat dit je plakker is en blijft!
Ohh Mauzy vrijdag je punctie? Hoeveel eitjes hebben ze gisteren kunnen vinden? Heel spannend!! Ik duim voor je!!
Ja als t goed is vrijdag punctie idd. Gisteren bij de echo had ik paar x gezegd of ik op m'n buik moest duwen. En hoefde niet. Toen werd ik eigenwijs en heb wel geduwd en toen kwam er achter de BM zeg maar nog een tros eitjes zichtbaar en toen begreep ze me pas. Dus woensdag hoor ik het aantal maar voor nu geteld tussen de 8 en 10.
Ah, wat goed dat je jezelf zo goed kent dan @Mauzy82. Wat een mooi aantal follikels. Dus vandaag nog even stimuleren en dan morgen de ovitrelle/pregnyl? Spannende tijden!
Ja is al bekend dat je bij mij links moet duwen ook tijdens punctie anders schiet eierstok weg. Vandaag en morgenvroeg ook nog stimuleren en dan avond de pregnyl idd. Ben es benieuwd...