Vandaag bloedafname gehad. Ik werd gebeld met de uitslag: je bent zwanger!! Ik vroeg om de hcg waarde toen zeiden ze 12. nu weet ik niet wat ik moet denken.
Helaas is dat geen goede uitslag , vind het heel vervelend voor je! Zelf al vaker mee moeten maken. Dit noemen ze een biochemische zwangerschap. Sterkte ❤️
Is het dan echt 100% zeker dat het niet goed nieuws is? Jullie zijn er allemaal zo zeker van. Is er dan niemand die dit ooit heeft meegemaakt en toch ook echt zwanger is geworden
Vind het jammer en rot voor jou dat het ziekenhuis niet duidelijk is. In mijn ervaring is dit vrij zeker helaas, al te vaak meegemaakt. Zo rot die onzekerheid voor jou. ❤️
@SchoneNarcis kans heb je altijd zeker gezien de mmm. Maar realistisch is dit niet heel hoopgevend en zou ik rekening houden met het ergste. Hoe kut ook. ♥️
@SchoneNarcis Ik denk dat de dames die ervaring er in hebben gelijk hebben. Dikke knuffel voor jou meis!
@Mauzy82 succes morgen met de TP! Mijn duimen draaien voor je dat deze een keertje echt mag blijven zitten ❤
@SchoneNarcis heb je vandaag nog getest? En wanneer mag je je hcg weer laten prikken? Ik ben bang dat de andere dames gelijk hebben, is mijn ervaring ook...