IVF/ICSI vanaf Jan/feb/Maart 2019 door tot roze DEEL 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Mauzy82, 22 mei 2019.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thirza78

    Thirza78 Fanatiek lid

    15 apr 2018
    2.026
    2.500
    113
    Vrouw
    10 dpo is echt nog te vroeg... 11, 12 dpo is vroeg maar kansrijker. Dus geef nog niet op!

     
    SchoneNarcis vindt dit leuk.
  2. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Zoals verwacht 12 dpo spierwit

    Voor ons is het voorbij en wij sluiten voorlopig de mmm.
     
    SchoneNarcis vindt dit leuk.
  3. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Heb getest Thirza net op 12 dpo
    Is spierwit. Dit word hem niet.
    Over en voorbij. Wij sluiten het boek voorlopig.
     
  4. Thirza78

    Thirza78 Fanatiek lid

    15 apr 2018
    2.026
    2.500
    113
    Vrouw
    Ach meis, wat een kl%tezooi. Heel veel sterkte met het verwerken van deze tegenslag. Ik hoop vooral voor je dat je fysiek weer snel terug in balans komt, maar dat zal nog wel wat maandjes in beslag nemen. Want wat raak je ontregeld van zo een cyclus... En de impact op jou was ook heel groot.

    Heel veel geluk met je gezin, poezen en partner. Geniet van wat jullie wel hebben, ondanks het verdriet over wat er niet is. Maar laat het verdriet er vooral ook zijn. Dikke knuffel @Mauzy82

     
  5. Kimm17

    Kimm17 Fanatiek lid

    10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Nee meen je niet :(:(
    Had het zo gehoopt voor je!
    Een dikke knuffel voor jou!
     
  6. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Dank je wel voor je lieve woorden.
    Het valt op dit moment nog erg verdrietig maar zal morgen weer beter gaan.
    Hopelijk vind ik mezelf snel terug daar waar ik het nu kwijt ben.
    Zal ook even afstand nemen van zp maar wel lezen en reageren natuurlijk want ja we zijn er lang voor elkaar geweest. En dat wat mij niet lukt gun en hoop voor een ander des te meer. Hopelijk jou poging raak Thirza ♥️
     
    Daschaaa en Thirza78 vinden dit leuk.
  7. Kiki11111981

    Kiki11111981 Bekend lid

    3 okt 2018
    767
    506
    93
    Vrouw
    België
    Wat jammer lieverd. Ik had het zo anders voor jou gehoopt. Dit hele proces weegt enorm op een mens. Telkens de teleurstelling(en), het opstaan en weer doorgaan vergen veel moed. Goed dat je het boek voor even sluit zodat je terug op krachten kan komen. De heling zal tijd vragen, maanden of misschien wel langer. Neem de tijd om het verdriet een plaatsje te geven en probeer je focus te leggen op die dingen die je wel omringen.
    Een hele dikke knuffel
     
    Thirza78 en Mauzy82 vinden dit leuk.
  8. Kiki11111981

    Kiki11111981 Bekend lid

    3 okt 2018
    767
    506
    93
    Vrouw
    België
    Hoi lieve Daschaaa, wat fijn dat alles er terug goed uitziet aan de binnenkant. Jammer dat je maandje moet overslaan maar is niet altijd slecht. Terug een maandje extra om op krachten te komen en je te focussen op je laatste cryo. Hoop zo voor je dat deze 'het' wordt.

    Dat is nog niet zeker. Aangezien mijn embryo's moeten getest worden op het gendefect dat ik draag. Van de 9 eicellen waren er 5 rijp. Komt door de medicatie dat de andere 4 nog niet rijp waren maar heb wel twee mooie 5-daagse embryo's die in de vrieskast zitten. Ik moet positief blijven en hopen dat deze twee het defect niet dragen. Dan moet ik weer gaan hopen dat ze niet stukgaan tijdens het ontdooien. Het worden hier ook nog spannende weken/maand.
    Hier is de Pregnyl nog niet helemaal uitgewerkt denk ik want mijn borsten doen nog steeds pijn. Is wel al minder ofwel is het van de ms die er aankomen. Laat ons hopen op het laatste. Wil die rommel snel uit mijn lichaam. En ja nu wachten op het telefoontje van genetica....Waarschijnlijk moet ik dan ook nog eens maand overslaan. :$
     
    Thirza78 vindt dit leuk.
  9. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.928
    12.399
    113
    Vrouw
    Mauzy82 vindt dit leuk.
  10. SchoneNarcis

    SchoneNarcis Actief lid

    21 feb 2019
    211
    132
    43
    Vrouw
    Pfff dikke knuffel schat.
     
  11. Thirza78

    Thirza78 Fanatiek lid

    15 apr 2018
    2.026
    2.500
    113
    Vrouw
    @Kiki11111981 Oh wauw je bent er al doorheen... Oh, ik duim enorm voor je twee kanjers.

     
    Kiki11111981 vindt dit leuk.
  12. Kaaat

    Kaaat Fanatiek lid

    5 nov 2010
    4.034
    924
    113
    Vrouw
    Kiki ik duim keihard voor je! Volgens mij volgende maand weer veel samen op het wachtbankje, Kiki, Thirza, Daschaaa, SchoneNarcis?

    Ik gister echo gehad, bms was 9 mm dus mooi en goed opgebouwd. Eierstokken rustig dus klaar voor een tp. Alleen doordat het druk is in het AMC krijg ik deze pas donderdag!! Beetje jammer, maar het zal zo moeten zijn en keihard duimen vanaf donderdag dus. Vanaf zondag beginnen met de utrotroep!
     
  13. Thirza78

    Thirza78 Fanatiek lid

    15 apr 2018
    2.026
    2.500
    113
    Vrouw
    Ah, wachten is nooit leuk! Maar dat het slechts een paar dagen is en niet gelijk een hele maand is de beloning van de vreselijke progynova. Heel veel succes alvast @Kaaat.

     
  14. Daschaaa

    Daschaaa Fanatiek lid

    19 feb 2019
    1.363
    1.214
    113
    Vrouw
    hey schat,

    Wat spannend zeg. Ik ga voor je natuurlijk duimen dat alles goed gaat:thumup:

    hier vandaag de ongi doorgebroken wat voor mij goed bericht is. Mijn cyclus is weer normaal. Over 4 weken gaan we dus voor laatste cryo.❤️
     
  15. Kiki11111981

    Kiki11111981 Bekend lid

    3 okt 2018
    767
    506
    93
    Vrouw
    België
    Heb eindelijk nieuws, eentje is helemaal goedgekeurd en het andere droeg het defect. Dus nu gaat alle hoop naar mijn ene cryo. Ik vermoed TP ergens begin-mid December. Ze hebben gevraagd of ik wilde deelnemen in onderzoek. TP in natuurlijke cyclus of eentje ondersteunend met medicatie. Moeilijk eh...weet het niet goed.
     
  16. Thirza78

    Thirza78 Fanatiek lid

    15 apr 2018
    2.026
    2.500
    113
    Vrouw
    Hey @Kiki11111981 wat een goed nieuws dat je een gezonde en kansrijke cryo hebt. Dat is hoopgevend.

    Onderzoek heeft uitgewezen dat het nauwelijks uitmaakt, tp in natuurlijk of kunstmatig. De resultaten zijn vrijwel gelijk. Maar, als je én tegen de hormonen kan én een iets afwijkende of onregelmatige cyclus hebt dan zou ik gaan voor kunstmatig.

    Zelf doe ik natuurlijke cyclus, maar vaak wel met ondersteuning van pregnyl én utro. Dus er zijn ook nog zat hybride vormen.

    Heel veel succes in ieder geval. Laat je goed informeren en kies wat voor jouw gevoel het beste bij je past.

     
  17. Kiki11111981

    Kiki11111981 Bekend lid

    3 okt 2018
    767
    506
    93
    Vrouw
    België
    Hey Thirza, tijdje geleden...hoe gaat het met je?

    Wel dat zei de gynaecoloog ook aan te telefoon. Maar nu willen ze een echt onderzoek starten om te kijken wat het beste is. Ze zegt ook dat ze bij beiden een goed resultaat heeft, als het al positief mag zijn.:)
    Ik heb een regelmatige cyclus zonder veel problemen of last dus dan neig ik mss toch ook eerder voor een tp in natuurlijk cyclus mits ondersteuning van utro en mss wel ook pregnyl zoals jij aangeeft.
    Volledig kunstmatig zie ik niet echt zitten omdat alles werkt naar behoren waarom dan verstoren door chemische troep.
    Vandaag mensen van het onderzoek niet gehoord dus zal voor morgen zijn. Heb de indruk dat de gynaecoloog dat me belde met de uitslag ook liever voor tp in natuurlijk cyclus wil gaan omdat ze toch aangaf dat ik normale/regelmatige cyclus heb.
    Dankjewel voor je lieve woorden en raad.
     
    Thirza78 vindt dit leuk.
  18. Daschaaa

    Daschaaa Fanatiek lid

    19 feb 2019
    1.363
    1.214
    113
    Vrouw
    super. Ben zo blij voor je. Ik heb tot nu toe alleen tp in natuurlijke cyclus gehad, dus kan niet veel zeggen. Ben ook blij toe, ben niet echt fan van chemische troep als alles prima werkt
     
    Thirza78 en Kiki11111981 vinden dit leuk.
  19. Kiki11111981

    Kiki11111981 Bekend lid

    3 okt 2018
    767
    506
    93
    Vrouw
    België
    Heb net telefoontje gekregen van UZ dat ik in groep A zit dus dit wil zeggen zonder ondersteuning van medicatie. Waarschijnlijk ook omdat ik regelmatige cyclus heb en verder geen problemen hiervan ondervind. Goed nieuws dus. Geen troep meer voor mij!! (of toch voorlopig niet meer maar daar gaan we nog niet aan denken, alle hoop voor mijn ene cryo'tje :thumup:)
     
    Kimm17, Thirza78, Jess89 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief


    Zo lekker schoon milieu voor jou en je cryo'tje. Daar gaan m'n duimen weer hor !
     
    Kiki11111981 en Daschaaa vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina