Terugplaatsing / IVF / ICSI maart

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Lola1987, 9 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola1987

    Lola1987 Actief lid

    20 jul 2018
    472
    245
    43
    Vrouw
    Hi dames,

    Ik heb even een groep aangemaakt omdat ik zeker weet dat er meer dames in hetzelfde schuitje zitten momenteel.
    Wij hebben, na een mmm van drie jaar vorig jaar eindelijk voor het eerst een positieve zwangerschapstest in handen gekregen. Veel problemen gehad om zwanger te worden, maar uiteindelijk bleek ICSI bij ons te werken! Ik heb in juli 2018 een punctie gehad meteen een verse terugplaatsing gehad. Ik voelde me al slecht onder de hormonen die ik moest spuiten voor de punctie, al had ik de minimale dosis. Ik wist gewoon, dit werkt niet voor mij. Uiteindelijk bleek dat ook waar te zijn! Verse terugplaatsing heeft niet toch innesteling geleid en we hadden 2 cryo’s die tot een blastocyst ingevroren konden worden. Vorig jaar september een cryo terugplaatsing gekregen in mijn eigen natuurlijke cyclus.. en zwanger!! Super fijne zwangerschap gehad en inmiddels een 9 maanden oude dochter die het super goed doet.

    We hebben alles lekker onder controle en toen begon het weer te kriebelen, dus afgelopen vrijdag wederom een cryo terugplaatsing gehad in mijn natuurlijke cyclus en nu weer in die ellendige wachtweken beland!
    Ik heb zaterdag mijn normale ‘ongesteldheidsdag’, maar hoop wat eerder al reactie te krijgen van mijn lichaam.. dit wachten is namelijk killing! Vandaag ineens flinke krampen in mijn baarmoeder gehad, maar herken dit niet van de vorige keer en heb hier ook nooit last van met ongesteldheid.

    Iemand toevallig nog meer op zoek naar steun en maatjes?? ☺️☺️
     
  2. Bloem4

    Bloem4 Fanatiek lid

    3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Ik krijg als het goed is donderdag mijn cryo terug geplaatst. Wat blijven het spannend weken he? Sterkte met de laatste wachtdagen :thumup:
     
    Palmpje en Lola1987 vinden dit leuk.
  3. Lola1987

    Lola1987 Actief lid

    20 jul 2018
    472
    245
    43
    Vrouw
    Spannend! Hopelijk gaat het ontdooien goed en mag je ook plaatsnemen op het wachtbankje!
     
  4. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.521
    6.527
    113
    Vrouw
    Ik heb ook op 6 maart een terugplaatsing gehad. Bij mij was het een verse van 3 dagen oud. Super spannende tijd! Nu merk ik vooral dat de Pregnyl nog in mn lichaam zit (branderige/gevoelige tepels en veel plassen) Verder weinig kwaaltjes, maar is nog zo vroeg ook. Wacht je tot je nod of ga je al eerder testen?
     
  5. Kaaat

    Kaaat Fanatiek lid

    5 nov 2010
    4.034
    924
    113
    Vrouw
    Oeh wat spannend! Ik duim voor je mee. Ik heb morgen nog een echo voor mijn eisprong en waarschijnlijk maandag een terugplaatsing van een cryo. Zin in!
     
  6. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Hoi dames. Volgende week woe krijg ik cryo terugplaatsing. Weten jullie hoe groot de kans ongeveer is dat een cryo goed ontdooid?
     

Deel Deze Pagina