Hier een mooie echo gehad, precies op de 9 weken dat het moet zijn. Zal pas over 2 weken beetje vertrouwen erin krijgen want dan zijn we voorbij de miskraam dat het misging.
dat is mooi om te horen Siepie!! Ik kan me voorstellen dat je dan heel snel naar de 12e week wil! ben je er ook erg gespannen onder dagelijks of dat niet? voor nu heel mooi! Liefs
Lieve meiden, Ik lees hier van jullie over acupunctuur. Ik heb zelf geen ervaring mee. Heb vorige jarig paniekaanvallen gehad, waardoor ik nu best veel spanning in me lichaam heb ook voel ik ne goed. Heb al van alles geprobeerd om een beetje tot rust van binnen te komen, maar komt steeds onbewust terug. Hebben jullie goede ervaringen ermee en hebben jullie wel rust gevonden?
Ja voel me nog goed hoor. Al meen ik wel al bijwerkingen te voelen. Gister in de middag en nu nog. Maar kan evengoed verbeelding zijn. Even afwachten dus.
Hoi @Daschaaa wat schrikken. De maatschappij eist zo veel van ons tegenwoordig dat dit soort stress helaas best vaak voorkomt. Ja, ik ga naar een acupuncturist. Hij zit in Leiden. Voordat hij acupuncturist werd was hij praktiserend psycholoog. Hij combineert daarom beide ook, en geeft echt aandacht voor je 'mood' tijdens dit proces. Ik kan je wel zijn adres geven in een pm? Acupunctuur helpt mij om beter om te gaan met de enorme extremen die in je lijf ontstaan door de hormoonbehandeling. En met de bijkomende onzekerheid. Ik heb ook meer energie na een behandeling. Het is echt de moeite waard om het te proberen. Omdat hij Italiaans is geeft hij zijn consulten in het Engels of Italiaans. Enne... Paniekaanvallen zijn echt niets om je te over te schamen. Wat goed dat je het serieus neemt. En zeker met IVF komen heel veel emoties kijken. Je bent dapper.
Dat kan zeker hoor! Bij mij merkte ik ook meteen verschil. Wat fijn dat het werkt. Fingers crossed @Mauzy82
En wat ook helpt tegen spanning is op een zachte wijze bewegen. Kijk of er in je buurt yin yoga of gentle yoga lessen worden gegeven. Of hormoon yoga. Of Tai Chi. Dat soort lessen helpen echt ook om stress uit je lijf te slopen en fysiek wat meer zelfvertrouwen en soepelheid te krijgen. @Daschaaa
Ik zet de spuit rond 7u ochtend. Gister tegen en na de middag continue misselijk en druk in het hoofd. Eens kijken hoe t vandaag gaat. Dank je wel stelt me wel gerust.
Ja het is helaas niet zo dat de bijwerkingen fijn zijn! Hoofdpijn/druk in je hoofd hoort daar helaas zeker bij. Maar je reageert er op dus zelfs als het vervelend is, is het toch positief. Hou je taai hè @Mauzy82
Haha ja dat is zeker waar ja. Enorm positief. Ben der ook best blij mee hor. Voelt alleen ff raar aan. Komt goed dankje ❤
Juist met de traject wil ik graag zoveel mogelijk van de spanning af. Door fe paniekaanvallen heb ik zoveel lichamelijke klachten gekregen en werd alleen maar angstig. Dat is inmiddels weg,maar de klote spanning wil niet weg grrr. Vandaag krijg je te horen over je embryo’s toch? Spannend , ik duim voor je lieverd
Hey Mauzy, Ik lees ff mee als het geen probleem is Ik heb zelf savonds geprikt en had volgende dag niet veel last van. Moet je van ziekenhuis smorgens prikken? Misschien als je savonds mag prikken zou je beter voelen?!
We zijn net gebeld en hebben gehoord dat we een tp hebben vanmiddag. Over de kwaliteit en het aantal emmy's dat nog mogelijk in de running is horen we pas als de arts en embryoloog er bijzijn, dus tijdens de tp. Maar dat is allemaal zo veel minder belangrijk ineens. Één emmy komt straks weer thuis wonen. <3
Oh eindelijk @Arendje het is zo fijn als je weer wat kan gaan doen. Ik wens je heel veel succes. En bedankt voor het meeleven