Hey Ladies... Zit net de lijst te bekijken ... er gaan een hoop spannende dingen gebeuren aanstaande woensdag!! Vanmorgen voor de FM geweest. Heb er 13 rechts en 8 links die groeien. Sommige al bijna 15... donderdag de punctie 09.30 Net de laatste gonal gespoten ... geen idee of ik met de fyramedel moet doorgaan. Ik heb al gemaild ... Zondag waarschijnlijk de terug plaatsing ... best spannend allemaal. Ze gaan er twee terug plaatsen ...
Oeh spannend zeg! Ik kan het je niet vertellen of je door moet gaan met de fyramedel. Ik heb geen gonal-f en fyramedel gespoten. (decapeptyl en menopur had ik) 2 embryo's gaan ze terug plaatsen? Is het je 3e poging? Oh wacht ik heb ff in het overzicht gekeken. Omdat je ouder dan 38 bent plaatsen ze er natuurlijk 2 terug!
@Kaatje87 @Mauzy82 @Zwero Zo fijn he dit forum. Lief de berichtjes... Duimen indd voor een goede oogst... stiekem lijkt mij een tweeling geweldig. Moet deze gedachte eigenlijk niet hebben denk ik gelijk!! Anders is de teleurstelling zo groot als het mis gaat...
hoop doet leven! Mij helpt het altijd wel om het wachten door te komen. Teleurstelling komt later wel als het niet goed gaat...
Ik sta hier heel nuchter in, stap voor stap neem ik de hindernissen. Eerst stimulatie, dan aantal en grote folikels, dan piekeren over punctie (1e keer voor mij) dan hopen wensen op bevruchtingen en en tp en dan pas cryo's, dan de 2 weken hellig wachten voor te testen. Eerst zien of we 2 duidelijke streepjes mogen krijgen ! Daarna zien we wel verder.
Wauw trudy wat een mooi aantal follikels!! Daar moet toch wel iets moois uit voort komen. Spannend donderdag de punctie. Heb je al reactie gehad over de fyramedel? Ik ga voor je duimen voor 2 verse terugplaatsingen zondag. Een tweeling zou wel heel bijzonder zijn!
-IVF/ICSI vanaf jan/feb/maart 2019- Mauzy82: 36 jaar, 1e kindje, ICSI Nog anoniem: 41 jaar, 1e kindje, IVF1 mislukt nu ICSI Jess89: 29 jaar, 1e kindje, ICSI Thirza78: 41 jaar, 1e kindje, IVF2 JosjeM: 26 jaar, 1e kindje, ICSI Siepie85: 33 jaar, 2e kindje, IVF Wensmama2019: 23 jaar, 1e kindje, ICSI Tess27: 33 jaar, 1e kindje ICSI LisaW27: 26 jaar, 1e kindje, ICSI Diesel2013: 36 jaar, 1e kindje, IVF Kimm17: 26 jaar, 2e kindje, ICSI Liefeling: 34 jaar, 3e kindje, ICSI 1e wondertje: 32 jaar, 2e kindje, tese-ICSI Arendje: 29 jaar, 2e kindje, IVF Dascha: 35 jaar, 1e kindje, IVF Babsssss: 25 jaar, 2e kindje, IVF Nala001: 30 jaar, 1e kindje, IVF Trudy123: 42 jaar, 2e kindje, IVF SchoneNarcis: 21 jaar, 1e kindje, ICSI Mary2019: 39 jaar, 1e kindje, ICSI Kaaat: 32 jaar, 4e kindje, ICSI cryo Luna87: 31 jaar, 1e kindje, ICSI MNC Kaatje87: 31 jaar, 2e kindje, ICSI-PGD Zwero: 35 jaar, 2e kindje, ICSI Kiki11111981: 37 jaar, 2e kindje, ICSI/IVF-PGD Afspraken en echo's Maart afspraken 27 maart 1e fm, Mauzy82 27 maart 1e zwangerschapsecho 1e wondertje 27 maart 3e fm, Arendje 27 maart punctie, Zwero 28 maart punctie, Trudy123 29 maart start ICSI MNC, Luna87 29 maart 4e fm, Arendje 29 maart fm, Kimm17 29 maart bloedafname voor tp cryo April Kiki11111981 30 maart controle na currettage + bespreking cryoterugplaatsingen SD90 31 maart verse tp, Trudy123 April afspraken 1 april 1e zwangerschapsecho, sissiewiwi 1 april testdatum, kaatje87 4 april termijnecho, Liefeling 6 april start decapeptyl, JosjeM 5 april testdatum, Jess89 17 april evaluatiegesprek Thirza78 19 april start meriofert, JosjeM 28 april 1e fm, JosjeM Mei afspraken 6 mei tp cryo, Thirza78 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Zwanger! Siepie85: uitgerekend: 09-10-2019 Skiwi: uitgerekend: 23-10-2019 Liefeling: uitgerekend: 30-10-2019 evenanoniem: uitgerekend: 1-11-2019 1e wondertje: uitgerekend: 9-11-2019 Sissiewiwi: uitgerekend : ? ☆Sterretjes☆ SD90 - ma 8wk☆ Als je de lijst aan wil passen, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg en voer je wijzigingen door. Of tag @Arendje en geef de gegevens door.
Ben een beginner hoor Is mn 1e kleedje. Hiervoor ook zo iets gemaakt maar voor de proef. Dit moet dan het echie worden
Dat hoop ik wel. Ben mn stinkende best aan t doen en toch verloopt het niet soepel. Ben ook nog bezig met een slaapmuts maken voor onze 2 sphynx poezen. Maar die brei ik op de loom.
Ik heb net de echo gehad en van de 19 kleintjes zijn er nu 8 tussen de 12 en 14mm. Dus deze week sws nog geen punctie. Woensdag en vrijdag weer een fm.[/QUOTE] He @Arendje .... fijn dat er zoveel gebeurd!!! Ben benieuwd wat ze woensdag zeggen en wanneer de punctie is! Misschien hoor je dat woensdag wel!
Ja ik kan me der idd heerlijk in verliezen. Houd mn gedachte beetje "recht" In bijlage de poezenmuts in progress ❤