Je had vandaag toch ook een fm @Trudy123? Hoe is dat gegaan? Heb je al een datum? Edit: oh nee dat is pas morgen, duh! Gebruik je nu helemaal geen gonal meer?
Lief dat je mee leeft!! Ik heb donderdag de punctie en hoef niet meer voor die tijd terug. Maandag laatste FM gehad... maandag ook de laatste gonal geprikt. Liefs!
Decapeptyl Oh ja dat wordt ook wel eens gebruikt door ziekenhuizen inderdaad. Je hoort het alleen niet vaak. Toch grappig dat zoveel verschillende middelen hetzelfde doel hebben.
Spannende dagen komen eraan! @Mauzy82 Succes morgen met de 1e fm! Hopelijk is er al veel gegroeid. Doe rustig aan he. Die klachten zijn niet fijn. @Zwero heel veel succes morgen met de punctie!! @1e wondertje jij ook succes morgen! Hoeveel weken ben je nu? @Mary2019 nee ik heb me niet ziekgemeld. Ik had maandag een halve vakantiedag opgenomen en ben nu 2 dagen vrij. Opzich gaat het vandaag wel wat beter. Het is inderdaad niet niks allemaal. @Trudy123 spannend vanavond de laatste keer deca!! Krijg je geen pregnyl ivm risico op overstimulatie of is dit gewoon beleid van jouw ziekenhuis? @Nog anoniem fijn dat je ook weer gestart bent. Wat ligt er een mooi aantal follikels klaar! Hopelijk gaan er een heleboel meedoen en heb je nu met icsi ook meer bevruchtingen. Heb je veel last van bijwerkingen? Wel veel zeg 300eh. Iedereen heel erg bedankt voor de lieve berichten. Ik ben benieuwd morgen hoe het ervoor staat allemaal. En of er al meer zicht is op een punctie.
Ja heel apart... ik heb nog het verschil opgezocht. Wil altijd het waarom er achter weten. Niet veel wijzer geworden eigenlijk
@JosjeM : Das mij okk wel opgevallen in de groep dat er erg veel verschillende protocollen zijn voor het zelfde doel. Wel leuk en intressant om te weten eigenlijk.
lief van jullie allemaal de succenwensingen!! hier 7, 5 wk nu, helaas nog best veel overgegeven ! succes andere emeiden
Hey Arendje bedankt voor je intresse, ik heb geen bijwerkingen van de menopur tot nu toe. Ben niet zo gevoelig voor bijwerkingen gelukkig. Vorige poging met ovaleap gespoten en begon toen met 225 IE toen gingen er van de 14 follikels maar 4 groeien dus toen direct opgehoogd naar 300 IE toen kwamen er meer en had ik er uiteindelijk 10 waaruit 8 eicellen kwamen. Daarom nu direct met 300 IE begonnen. De dosering heeft misschien met mijn leeftijd (41) te maken al is mijn amh gelijk aan iemand van 35 ongeveer, vrij hoog vonden ze. Maar goed in dit geval gunstig. Ben benieuwd naar de fm donderdag (ow das morgen al haha)
Ik hou het niet meer bij om op iedereen te reageren, maar lees met momenten wel nog wat mee. Er staan vandaag veel spannende afspraken te gebeuren en ik wil jullie even succes wensen! Met mij gaat alles verder goed. Gisteren nog een goede echo gehad.
@Liefeling : Wat goed dat je jullie een goede echo heben gehad. Wauw wat fijn. Dan nu lekker genieten ❤
Echo gehad super nieuws. Rechts nu te zien 9 folikels allen bij de 10mm. Links niet heel goed zichtbaar maar 4 wel te tellen tegen de 10 mm aan. Ze doen allen mee zo lijkt het nu. Vrijdag terug voor echo 2.
-IVF/ICSI vanaf jan/feb/maart 2019- Mauzy82: 36 jaar, 1e kindje, ICSI Nog anoniem: 41 jaar, 1e kindje, IVF1 mislukt nu ICSI Jess89: 29 jaar, 1e kindje, ICSI Thirza78: 41 jaar, 1e kindje, IVF2 JosjeM: 26 jaar, 1e kindje, ICSI Siepie85: 33 jaar, 2e kindje, IVF Wensmama2019: 23 jaar, 1e kindje, ICSI Tess27: 33 jaar, 1e kindje ICSI LisaW27: 26 jaar, 1e kindje, ICSI Diesel2013: 36 jaar, 1e kindje, IVF Kimm17: 26 jaar, 2e kindje, ICSI Liefeling: 34 jaar, 3e kindje, ICSI 1e wondertje: 32 jaar, 2e kindje, tese-ICSI Arendje: 29 jaar, 2e kindje, IVF Dascha: 35 jaar, 1e kindje, IVF Babsssss: 25 jaar, 2e kindje, IVF Nala001: 30 jaar, 1e kindje, IVF Trudy123: 42 jaar, 2e kindje, IVF SchoneNarcis: 21 jaar, 1e kindje, ICSI Mary2019: 39 jaar, 1e kindje, ICSI Kaaat: 32 jaar, 4e kindje, ICSI cryo Luna87: 31 jaar, 1e kindje, ICSI MNC Kaatje87: 31 jaar, 2e kindje, ICSI-PGD Zwero: 35 jaar, 2e kindje, ICSI Kiki11111981: 37 jaar, 2e kindje, ICSI/IVF-PGD Afspraken en echo's Maart afspraken 27 maart 1e zwangerschapsecho 1e wondertje 27 maart 3e fm, Arendje 27 maart punctie, Zwero 28 maart 1e fm, Nog anoniem 28 maart punctie, Trudy123 29 maart start ICSI MNC, Luna87 29 maart 4e fm, Arendje 29 maart fm, Kimm17 29 maart bloedafname voor tp cryo April Kiki11111981 29 maart FM 2 -> Mauzy82 30 maart controle na currettage + bespreking cryoterugplaatsingen SD90 31 maart verse tp, Trudy123 April afspraken 1 april 1e zwangerschapsecho, sissiewiwi 1 april testdatum, kaatje87 4 april termijnecho, Liefeling 6 april start decapeptyl, JosjeM 5 april testdatum, Jess89 17 april evaluatiegesprek Thirza78 19 april start meriofert, JosjeM 28 april 1e fm, JosjeM Mei afspraken 6 mei tp cryo, Thirza78 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Zwanger! Siepie85: uitgerekend: 09-10-2019 Skiwi: uitgerekend: 23-10-2019 Liefeling: uitgerekend: 30-10-2019 evenanoniem: uitgerekend: 1-11-2019 1e wondertje: uitgerekend: 9-11-2019 Sissiewiwi: uitgerekend : ? ☆Sterretjes☆ SD90 - ma 8wk☆ Als je de lijst aan wil passen, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg en voer je wijzigingen door. Of tag @Arendje en geef de gegevens door.