Dames, Heb een stedentrip heel lang geleden geboekt. Krijg morgen de punctie en zou volgende week zaterdag vliegen. Mag je eigenlijk wel vliegen ?
Volgens mij kan dat gewoon. Ik ga over twee weken ook op stedentrip. @Mauzy82 wat goed! Spannend! Hier punctie gehad, 12 eicellen weggevonden. Zaterdag terug plaatsingen! Spannend
@Mauzy82 13 follikels die al meedoen! Super zeg! Nu nog lekker door gaan groeien @Zwero wauw wat een mooie score!! Viel de punctie mee? @Trudy123 denk dat het geen kwaad kan. Je bent dan anderhalve week verder. Maar ik weet het niet zeker.
Jeetje 12!! Top aantal toch... hoe voel je je?? De verpleegster in de kliniek zei veter van niet vanwege de klachten. Maar ik wil juist even weg door alle klachten
Net de echo gehad. Er zijn er 9 gegroeid. 1 rond de 19mm en de rest zo rond de 14/15mm. En nog een paar kleintjes rond de 10, maar die werden niet meegeteld. Ze gaat nog overleggen maar waarschijnlijk zaterdag of zondag de punctie.
Hier nog steeds geen menstruatie. Nu ik ze wil hebben, krijg ik ze niet! Typisch. Heb gisteren naar het UZ Jette gebeld en ze plaatsen in theorie op dag 20 (14+6 ervan uitgaand dat je cyclus hebt van 28 dagen) pas terug maar aangezien we 13 april in de avond met verlof vertrekken zal het hoogst waarschijnlijk juist in onze vakantie vallen. Dus schuiven we door naar mei. Niet zo heel erg maar geef toe dat ik wat geleurgesteld ben. Had gedacht daar lekker te kunnen uitrusten moest de TP ervoor gevallen zijn. Maar is zoals je het bekijkt. Kan ik nog lekker skiën en ben ik uitgerust voor mei. De vraag die ik me nu wel stel is, komt het door de spanning of is het door al het stimuleren in februari dat ik nog steeds geen menstruatie heb? Zou dit nog invloed kunnen hebben op de cyclus? Normaal ben ik regelmatig en zit ik rond de 27 dagen maar na mijn miskraam in November is echt alles wat overhoop gegooid. Door de Gonapeptyl in februari kreeg ik opeens bloedingen na 5 dagen en zat ik maar op een cyclus van 19 dagen wat blijkbaar normaal is. Nog iemand ervaring mee?
Ja viel zeker mee! Bij ons in ziekenhuis geven ze alleen paracetamol en naproxen, tijdens punctie even doorzetten maar daarna wel meteen weer op de been dus dat is wel heel fijn.
Oh echt? Maar wel klachten dan? Ik heb na de punctie juist geen klachten meer. Of eventuele zwangerschap?
Oeh dat is vervelend zeg! Ik snap dat je teleurgesteld bent. Ik weet dat mijn cyclussen wel vaker door de war zijn tijdens gehele hormoon periode, geen goede eisprong,vroegtijdigbloedverlies of dat er een cyste zit.. dus zou best allemaal kunnen. Verdrietig van je miskraam.
Dat doen ze ook bij ons in het ziekenhuis en mijn eerste punctie viel reuze mee met de pijn. Vond ik waren toen 20 follikels aangeprikt
Ik snap wel dat je baalt. Fijn dat je wel zo positief denkt geeft weer extra energie Kan best dat door de spanning je menstruatie later komt
Bij mij willen ze miss ook decapeptyl doen ipv pregnyl of ovitrelle ivm overstimulatie. Dat zou dan een te erge boost geven en nog meer follikels mee laten groeien. Zo legde ze het mij uit
Mooie berichten hier dames wauw ❤ Puncties die er aan komen of geweest zijn. Komende TP''s dan hopen dat de lijst roze kleurt met allemaal lekkere plakkertjes.
@Liefeling Wat fijn dat jullie een goede echo gehad hebben! @Kiki11111981 Jammer dat jullie zo lang moeten wachten. Geniet maar lekker van de vakantie! Dan was het het wachten in ieder geval waard. @Mauzy82 Wat een super nieuws van de echo! Wij hebben vrijdagochtend 1 op 1 prikinstructie. En de icsi arts belt vanmiddag nog even om onze laatste vragen te beantwoorden en af te spreken op welke dag de eerste echo gaat plaatsvinden! Ben benieuwd. Spannen allemaal.
IVF/ICSI vanaf jan/feb/maart 2019- Mauzy82: 36 jaar, 1e kindje, ICSI Nog anoniem: 41 jaar, 1e kindje, IVF1 mislukt nu ICSI Jess89: 29 jaar, 1e kindje, ICSI Thirza78: 41 jaar, 1e kindje, IVF2 JosjeM: 26 jaar, 1e kindje, ICSI Siepie85: 33 jaar, 2e kindje, IVF Wensmama2019: 23 jaar, 1e kindje, ICSI Tess27: 33 jaar, 1e kindje ICSI LisaW27: 26 jaar, 1e kindje, ICSI Diesel2013: 36 jaar, 1e kindje, IVF Kimm17: 26 jaar, 2e kindje, ICSI Liefeling: 34 jaar, 3e kindje, ICSI 1e wondertje: 32 jaar, 2e kindje, tese-ICSI Arendje: 29 jaar, 2e kindje, IVF Dascha: 35 jaar, 1e kindje, IVF Babsssss: 25 jaar, 2e kindje, IVF Nala001: 30 jaar, 1e kindje, IVF Trudy123: 42 jaar, 2e kindje, IVF SchoneNarcis: 21 jaar, 1e kindje, ICSI Mary2019: 39 jaar, 1e kindje, ICSI Kaaat: 32 jaar, 4e kindje, ICSI cryo Luna87: 31 jaar, 1e kindje, ICSI MNC Kaatje87: 31 jaar, 2e kindje, ICSI-PGD Zwero: 35 jaar, 2e kindje, ICSI Kiki11111981: 37 jaar, 2e kindje, ICSI/IVF-PGD Afspraken en echo's Maart afspraken 27 maart 1e fm, Mauzy82 27 maart 1e zwangerschapsecho 1e wondertje 27 maart 3e fm, Arendje 27 maart punctie, Zwero 28 maart 1e fm, Nog anoniem 28 maart punctie, Trudy123 29 maart prikinstructie, Luna87 29 maart 4e fm, Arendje 29 maart fm, Kimm17 29 maart bloedafname voor tp cryo April Kiki11111981 30 maart controle na currettage + bespreking cryoterugplaatsingen SD90 31 maart verse tp, Trudy123 April afspraken 1 april 1e zwangerschapsecho, sissiewiwi 1 april testdatum, kaatje87 4 april termijnecho, Liefeling 6 april start decapeptyl, JosjeM 5 april testdatum, Jess89 17 april evaluatiegesprek Thirza78 19 april start meriofert, JosjeM 28 april 1e fm, JosjeM Mei afspraken 6 mei tp cryo, Thirza78 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Zwanger! Siepie85: uitgerekend: 09-10-2019 Skiwi: uitgerekend: 23-10-2019 Liefeling: uitgerekend: 30-10-2019 evenanoniem: uitgerekend: 1-11-2019 1e wondertje: uitgerekend: 9-11-2019 Sissiewiwi: uitgerekend : ? ☆Sterretjes☆ SD90 - ma 8wk☆ Als je de lijst aan wil passen, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg en voer je wijzigingen door. Of tag @Arendje en geef de gegevens door.