Wow wat ontzettend veel idd, veel kansen dus ook op meerdere emmy's wow. Nu rustig aan doen en veel drinken. Balen dat de punctue pijnlijk was, in ieder geval hoef je dat voorlopig niet meer
Wauw Trudy! Wat goed! Ben heel blij voor je. Dat worden een mooi aantal Emmy’s. Dat je een pijnlijke punctie hebt gehad is logisch omdat er zoveel is geprikt. Nu veel drinken en veel rusten!
Begrijp ik helemaal, nog altijd niets hier dus moet ik doorschuiven naar de volgende cyclus! TP zou net middenin mijn verlof vallen. Zal de lijst aanpassen. Niets aan te doen. Mijn cyclus is beetje in de war van de spuitjes. Dus na mijn verlof gaan we er weer met frisse en goede moed tegenaan!
@Trudy123 wow 39 eitjes!! Wat geweldig zeg. Gelukkig geen overstimulatie maar doe het rustig aan hoor. Wanneer hoor je iets over bevruchtingen?
Jeetje dat nieuws wil je ook niet horen zeg! Hopen dat het toch allemaal gaat lukken voor je ook met 1 Emmy als terugplaatsing!
Sow goeiedag zeg 39 eitjes!! Echt een goeie opbrengst mag je trots op zijn. Hopen dat de naweeën van de punctie gaan meevallen!
Lieve @Nog anoniem allereerst toch van harte met je mooi aantal follikels en je bms sat goed aan hrt opbouwen is. Wat zal je geschrokken zijn vandaag. Ik duim voor je dat de arts zich vergist.
Hey @Trudy123 negenendertig eitjes.. Je verslaat echt alle statistieken! Ik hoop dat ze er mooie en sterke emmy's uit ontstaan. Had je ook 39 eitjes of zelfs nog meer follikels? De andere meiden hebben het al gezegd: rust en veel drinken. En serieus: ga niet vliegen. Je lijf zal hier echt van moeten gaan herstellen. Dus volg het advies op van de verpleegkundige, hoe jammer het ook is. Beterschap en op naar mooi nieuws!