Maria: 37 jaar, 2e kindje, ICSI cryo Mauzy82: 36 jaar, 1e kindje, ICSI Nog anoniem: 41 jaar, 1e kindje, IVF1 mislukt nu ICSI Jess89: 29 jaar, 1e kindje, ICSI Thirza78: 41 jaar, 1e kindje, IVF2 JosjeM: 26 jaar, 1e kindje, ICSI Siepie85: 33 jaar, 2e kindje, IVF Wensmama2019: 23 jaar, 1e kindje, ICSI Tess27: 33 jaar, 1e kindje ICSI LisaW27: 26 jaar, 1e kindje, ICSI Diesel2013: 36 jaar, 1e kindje, IVF Kimm17: 26 jaar, 2e kindje, ICSI Liefeling: 34 jaar, 3e kindje, ICSI 1e wondertje: 32 jaar, 2e kindje, tese-ICSI Arendje: 29 jaar, 2e kindje, IVF Dascha: 35 jaar, 1e kindje, IVF Babsssss: 25 jaar, 2e kindje, IVF Nala001: 30 jaar, 1e kindje, IVF Trudy123: 42 jaar, 2e kindje, IVF SchoneNarcis: 21 jaar, 1e kindje, ICSI Mary2019: 39 jaar, 1e kindje, ICSI Kaaat: 32 jaar, 4e kindje, ICSI cryo Luna87: 31 jaar, 1e kindje, ICSI MNC Kaatje87: 31 jaar, 2e kindje, ICSI-PGD Zwero: 35 jaar, 2e kindje, ICSI Kiki11111981: 37 jaar, 2e kindje, ICSI/IVF-PGD Afspraken en echo's Maart afspraken 30 maart controle na currettage + bespreking cryoterugplaatsingen SD90 31 maart verse tp, Trudy123 April afspraken 1 april 1e zwangerschapsecho, sissiewiwi 1 april testdatum, kaatje87 1 april 2e FM Nog anoniem 1 april 3e FM, Mauzy82 4 april termijnecho, Lieveling 5 april testdatum, Jess89 6 april start decapeptyl, JosjeM 8 april testdatum MariaC 17 april evaluatiegesprek Thirza78 19 april start meriofert, JosjeM 28 april 1e fm, JosjeM Mei afspraken 6 mei tp cryo, Thirza78 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Zwanger! Siepie85: uitgerekend: 09-10-2019 Skiwi: uitgerekend: 23-10-2019 Liefeling: uitgerekend: 30-10-2019 evenanoniem: uitgerekend: 1-11-2019 1e wondertje: uitgerekend: 9-11-2019 Sissiewiwi: uitgerekend : ? ☆Sterretjes☆ SD90 - ma 8wk☆ Als je de lijst aan wil passen, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg en voer je wijzigingen door. Of tag @Arendje en geef de gegevens door.
Wauw wat goed Mauzy!! We duimen! Komt eindelijk dichterbij. Luister maar goed naar je lichaam en rust wanneer je kan.
Wat goed Trudy, 15 bevrucht! Verzorg je zelf goed, je bent in goed handen lees ik. Mensen zijn bezorgd om je.
Even een vraagje Mauzy of andere meiden, hoeveel moet het Bms zijn voor innesteling? Of dit hangt waarschijnlijk af wanneer ze het plaatsen (ik heb cryo van 6 dagen) dus zal wel afhangen van persoon tot persoon? Wat moet het dan minimum zijn?
Nou mooi kut hier.... Moet stoppen met spuiten want 1 follikel is echt mega groot 4cm en de rest is zelfs kleiner geworden ipv gegroeid... Weer 3 weken voor jan lul geprikt omdat ze niet naar mij wilde luisteren qua hoeveelheden gonal prikken Baal er dan zo van he... Nu wachten tot ik ga bloeden en dan op dag 2 of 3 een echo kijken of die grote follikel is gekrompen en dan weer opnieuw beginnen.
Ahhhh neeeeee !!!! Wat een kutzooi. Wat zul jij je beroerd voelen meis... bahbah Ik weet ook even niet wat ik moet zeggen behalve een hele dikke vette digi knuff ❤❤❤
@Trudy123 wat super goed nieuws, 15 bevruchtingen! Nu hopen dat er veel gaan delen! @Mauzy82 ook voor jou goed nieuws! Blij voor jou! @Kimm17 oh nee dat meen je niet? Jeetje zeg.. dikke knuffel! Hier vandaag prikinstructie gehad en medicijnen meegekregen. Zelf prikken viel me erg mee. Vind het ingewikkelder hoe die spuiten werken etc. Maar komt vast goed. Nu afwachten tot ik ongesteld wordt. Verwacht het vandaag, maar je zult zien dat het nu juist een dag later komt. Ben je een keer in je leven blij dat je ongesteld mag worden, komt het niet
@Arendje wat fijn! Mooi aantal groeiende follikels, hopelijk heb je straks een mooie oogst! Alvast succes voor zondag! Zet hem op! @Vogeltje123 welkom! @Mauzy82 netjes! Wat is je bms al lekker dik zeg! Ik duim met je mee dat vrijdag de punctie is!! @Kimm17 aaah nee wat klote zeg! Dikke knuffel!
Hey @Kimm17 misschien kan je toch kijken of je naar een ander ziekenhuis kan gaan. Je schreef al eerder dat dat verder reizen voor je was ofzo en daardoor lastig maar er lijkt geen goede klik te zijn tussen jouw lijf en het team dat je nu behandelt. Eerst 50+, 30+ en nu 1 dat zijn wel echt extremen. Dus misschien kan je toch voor een second opinion gaan, zelfs als het verder weg is. Ik vind het echt sneu voor je. Ik hoop dat de volgende stap in je zoektocht (in hetzelfde zh of toch elders) je een andere uitkomst brengt. Heel veel sterkte met het verwerken van deze teleurstelling. En pfff... Een follikel van 40 mm. Dat is echt heel groot. Aww, wat is dit vervelend voor je. Beterschap.
Hoi dames, ik meld mij af van het forum. Ik wens jullie heel veel succes en hoop dat jullie snel zwanger zijn. Willen jullie mij van de lijst afhalen? Ik ga mij even lekker richten op IVF/cryo pauze.