Dankje Hoop het zo! Ik heb niet getest met mijn eerste ochtend urine, dan had hij misschien donkerder geweest.. maar hij stond er binnen de aangegeven tijd!
WoW wat een goed nieuws allemaal! @Arendje wat fijn dat er zoveel bevruchtingen zijn! @Mauzy82 wat spannend! @Trudy123 wat een goed nieuws voor jou en toch gewoon lekker weg kunnen gaan, dat is wel fijn! Hier zijn we aan het wachten en al beetje aan het nadenken waar we de derde poging gaan doen... mogelijk dat we toch gaan uitwijken naar Duitsland..
Met welke merk zwangerschaptesten testen jullie?? Ik heb nu de predictor gebruikt, maar hoor er zo veel wisselende verhalen over.. Net nog even een fototje gemaakt, hij is toch wel wat duidelijker geworden, wat vinden jullie Die roze afscheiding maakt me zo onzeker maar verder totaal geen last van buikpijn of iets. Wanneer zouden jullie weer een restje wagen? Morgen of pas woensdag..
Dat is een mooie duidelijke streep hoor Zou me nog niet te druk maken. Roze verlies hoor je ook vaker maar ik zelf kan je daar geen uitsluitsel over geven helaas.
@Vogeltje123 predictors zijn een van de beste op de markt nu. Ik zou morgenochtend weer testen om te kijken of hij oploopt. @Zwero lastige beslissing lijkt me dat. Zijn in Duitsland de slagingspercentages hoger? @MariaC je bent nog vroeg met testen. Alles is nog mogelijk @Mauzy82 heb je al iets gehoord over de datum voor de punctie? Ik heb een dag vrij vandaag en merk echt dat ik dat nodig heb. Wat voel ik me beroerd! Buikpijn, hoofdpijn, duizelig, doodmoe. Ik zit maar onder een dekentje op de bank met m’n fles water en hopelijk gaat het snel wat beter.
@Arendje : Ik heb nog niets gehoord. Dus moet nog even afwachten. Doe maar lekker kalm aan meid en neem je rust, word je ook wel een beetje toegedwongen zo te lezen door je lichaam. Hopelijk voel je je snel weer beter. Dikke knuf
-IVF/ICSI vanaf Jan/Feb/Maart 2019- MariaC: 37 jaar, 2e kindje, ICSI cryo Mauzy82: 36 jaar, 1e kindje, ICSI Nog anoniem: 41 jaar, 1e kindje, IVF1 mislukt nu ICSI Jess89: 29 jaar, 1e kindje, ICSI JosjeM: 26 jaar, 1e kindje, ICSI Siepie85: 33 jaar, 2e kindje, IVF Wensmama2019: 23 jaar, 1e kindje, ICSI LisaW27: 26 jaar, 1e kindje, ICSI Diesel2013: 36 jaar, 1e kindje, IVF Kimm17: 26 jaar, 2e kindje, ICSI 1e wondertje: 32 jaar, 2e kindje, tese-ICSI Arendje: 29 jaar, 2e kindje, IVF Dascha: 35 jaar, 1e kindje, IVF Babsssss: 25 jaar, 2e kindje, IVF Nala001: 30 jaar, 1e kindje, IVF Trudy123: 42 jaar, 2e kindje, IVF SchoneNarcis: 21 jaar, 1e kindje, ICSI Mary2019: 39 jaar, 1e kindje, ICSI Kaaat: 32 jaar, 4e kindje, ICSI cryo Luna87: 31 jaar, 1e kindje, ICSI MNC Kaatje87: 31 jaar, 2e kindje, ICSI-PGD Zwero: 35 jaar, 2e kindje, ICSI Kiki11111981: 37 jaar, 2e kindje, ICSI/IVF-PGD Vogeltje123 : 28 jaar, 2e kindje ICSI Afspraken en echo's 1 april 1e zwangerschapsecho, sissiewiwi 1 april testdatum, kaatje87 1 april 2e FM Nog anoniem 3 april testdatum, Vogeltje123 3 april verse tp, Arendje 3 april Punctie Mauzy82 5 april testdatum, Jess89 6 april start decapeptyl, JosjeM 8 april testdatum MariaC 11 april testdatum, Trudy123 15 april testdatum, Arendje 19 april start meriofert, JosjeM 23 april 1e zwangerschapsecho Kaatje87 28 april 1e fm, JosjeM ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Zwanger! Siepie85: uitgerekend: 09-10-2019 Skiwi: uitgerekend: 23-10-2019 evenanoniem: uitgerekend: 1-11-2019 1e wondertje: uitgerekend: 9-11-2019 Sissiewiwi: uitgerekend : ? Kaatje87: uitgerekend : 6-12-2019 Jess89: uitgerekend: 9-12-2019 ☆Sterretjes☆ SD90 - ma 8wk☆ Als je de lijst aan wil passen, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg en voer je wijzigingen door. Of tag @Arendje en geef de gegevens door.
Ja echt wel ! Nu al nerveus... Zou roesje krijgen maar anesthesioloog was niet aanwezig dus word een spuit in mn bil