Hey meiden, Even een berichtje van mij. Ik had dus een positieve test begin van de week. Ik had nog een test liggen dus ik dacht vanochtend, laat ik die ook nog even doen. Negatief!! Ik heb meteen het ziekenhuis gebeld, ze zeiden al: je had ook niet meer hoeven testen, maandag was je testdag.. Euh tja, wilde graag die test zien oplopen.. De assistente heeft met de gynaecoloog overlegd, maandag moet ik toch nog een test doen, want het is apart dat ik nog geen krampen/bloedverlies heb.. Duimen jullie met me mee dat het toch nog goed gaat? Ik voel me ook gewoon zwanger.. Moe, zere borsten, rommelende darmen.. Ooooh waarom heb ik die test nou gedaan?? Zit nu alleen maar in onzekerheid...
Nou ja dat is vreemd! Met welke test heb je maandag getest? En met welke nu? Misschien is hij vandaag niet helemaal goed gegaan?!
Huh ? Dat is idd wel heel vreemd eerst positief en dan nu negatief. En je kunt nu niets meer dan afwachten, echt dikke kak ! Was die test wel in orde dan ?
Moet je nu echt afwachten dan of wat is het plan ? Is toch vaag dat eerst posi is, en dan nega en geen ongi Ik kan dat even niet rijmen eigenlijk...
Afwachten of er krampen en een bloeding optreedt.. Anders maandag toch nog een test doen. En die uitslag doorbellen.. Ja heel vaag he! Ik dacht ook vol goede moed, ik ga die test nog ff doen om te kijken of er al zwanger 2-3 staat.. Gewoon niet zwanger! Had ik echt niet aan zien komen!
Bah jaah dat is dan ook wel het laatste wat je verwacht wat er komen gaat... wat een klap zeg! K leef met je mee, en hoop ontiechelijk hard darde test fout was.
De punctie is goed gegaan, het drukken in mijn buik en de extra pijnstilling hebben enorm geholpen. Er was wel per ongeluk een adertje geraakt dus duurde ff voordat het bloeden gestelpt was. Er zijn niet 11 maar 12 follikels aangeprikt, met een 100% score, 12 eicellen!!!
Joehoe !!!! Topperdetop Nu hopen op hele goeie bevruchtingen. Lekker rusten en kalm aan doen dikke knuff
Fijn dat het deze keer beter ging, Is wel even schrikken met het adertje denk ik! Maar fijn dat er 12 eicellen zijn gevonden! Nu duimen voor goede bevruchtingen!
Gaat wel okay. Heb net een cyclus gehad van 53 dagen wat vervelend was. Maar heb 11 april een afspraak voor een echo en krijg dan denk ik te horen wanneer de cryo tp is