Oohjaah klopt, nee dan vallen de kosten prima mee denk ik he. K ga komende week testen halen bij de kruidvat. Dat kijk venster vind ik makkelijker en duidelijker als die van action. Die moet ik meeatal slopen om wat te zien haha
Even een vraagje hier... ik vraag/klaag zelden over iets maar kan t nu beter even vragen. Meestal relativeer ik dingen onder pregnyl/utro. Kunnen of hebben jullie dit ook wel eens of word ht herkend? Ik kan nog steeds niet met "kracht" plassen. Onderbuik bij schaamheuvel in de buurt blijft gevoellig en heel strak en dof. Bij inspanning sinds gister ochtend soort hartklopping in de borst met een zeurderig plekje tgv de borst. Vanmorgen wakker geworden en licht misselijk. Op het toilet duwen voor nr 2 hahaha weer die druk en hartklop net boven de borst. Ik herken dit totaal niet van de iui periode met pregnyl en utro. Wie o wie heeft een idee of gewoon ha opzoeken ff. Edit: moeilijke stoelgang. En vagina word krap (ws door utro) maar nooit gehad op 6dpo.
@Mauzy82 wat fijn, 2 in de vriezer! Top! Wij zitten in het ziekenhuis te wachten op punctie. Dat wachten is best wel killing... pff!
Goedemorgen allemaal!!! Hoe gaat het met jullie? Zit net te lezen over een veto behandeling. Maar dan is de kans op zwangerschap erg weinig ... jeetje wat hard allemaal he!
Hier gaat het goed! Hoe gaat het met jou? Nog getest? Hier weer getest, nu vier dagen na pregnyl 1500 en de testen lopen niet op maar ook niet af, blijft spannend en helaas zegt het nog helemaal niks..
Punctie is goed gegaan! Ze hebben twee follikels aangeprikt. Eentje waar we sowieso al voor gingen en nog eentje die toch nog mooi gegroeid was. Uiteindelijk 1 eitje gevonden! Vriendlief zijn zaadjes waren ook goed. Qua pijn was het goed te doen vond ik. Nu vandaag gewoon lekker rustig aan en morgen weer aan het werk. Nu afwachten tot donderdagmiddag op het bericht of we vrijdag een verse terugplaatsing krijgen!
Lekker bijkomen !!! Fijn dat ze een eitje gevonden hebben. Nu lekker onder de lamp in het ziekenhuis en duimen maar!
Hey goedemorgen ... ik heb niet meer getest. Ben al op t punt dat ik denk ik stop met de medicijnen. Laat de ongesteldheid maar komen kunnen we door. Maar wat ik al eerder schreef CRYO behandeling geeft een laag percentage kans op zwangerschap zeg
@Trudy123 : ik denk niet dat je je daar blind op moet staren. Er zijn vele dames hier op zp dienprima zwanger zijn geraakt van een cryo. Zelf matige. En de verse tp slagen niet. Wellicht omdat cryo's al een stap verder zijn dan de verse tp's. Dus echt ... staat je er niet blind op meid. Edit: Statistieken staan niet altijd aan de praktijk gelijk.
Luna klinkt goed, hopelijk vrijdag een terugplaatsing, mag je samen op de bank met mij!! Mauzy ik herken het wel van het begin van mijn zwangerschappen, de hartkloppingen dan. Verloskundige legde uit dat dit kwam omdat je lijf meer bloed aan gaat maken en dit daardoor harder wordt rondgepompt. Last bij het plassen herken ik niet, misschien even het ziekenhuis bellen als je het niet vertrouwd! Nog niet getest. Trudy ik heb 2 prachtige cryo kindjes en 1 uit een verse tp. Alles is mogelijk. Denk dat het percentage ook vrij laag is omdat niet alles het ontdooien overleefd. Volgens mij is het vanaf het moment dat dat het wel goed gaat en er een terugplaatsing volgt de kans bij cryo of vers net zo groot. Zwero fotootje?! Bij 1 van mijn zwangerschappen zijn mijn testen ook nooit wit geworden!! Arendje nog getest? Ik heb ook zwanger en kids besteld, dipsticks. Vanaf na volgende weekend de ovitrelle eruit testen.
@Luna87 wat fijn dat het goed is gegaan en dat er een eitje is aangeprikt! Hopelijk vrijdag de tp! Spannend hoor @Mauzy82 ik herken dan juist weer het moeilijk naar de wc gaan en moeilijk druk kunnen zetten met plassen. Ik drink nu weer iets meer en dan gaat t wat beter. Ik was bang dat ik een blaasontsteking had maar denk echt dat het komt omdat alles daarbinnen nog opgezet is. @Trudy123 mijn dochter is ook van een cryo dus het kan echt! Ik had van de 9 cryo’s bij m’n eerste poging maar 1 die goed ontdooide. De rest ging allemaal stuk of stopte met delen. Maar die ene die wel goed ontdooide heeft tot een gezonde dochter geleid. @Kaaat ja ik heb getest en het streepje is nog maar heel licht. Dus afwachten overmorgen of hij oploopt