Dit gaan jullie nooit geloven. Gisteren zijn er 3 gestopt met ontwikkelen. 3 zijn wel verder doorgedeeld maar 2 daarvan hadden vandaag een zodanige achterstand dat ze niet ingevroren kunnen worden. Geen cryo's dus. Wat een enorme domper Maar wel 1 mooie blastocyste, die hopelijk blijft zitten
Ik ga morgen weer testen maar ik ben eerlijk gezegd een beetje bang. Bang dat het negatief is en het een teleurstelling is. Ik heb vanacht ook zo raar gedroomd. En meestal heb ik rare dromen voor ik ongesteld word. @Trudy123 super zeg 9 cryo’s! Ik moet op de testdatum bloed laten prikken en dan hoor ik van het ziekenhuis of ik mag stoppen met de utro. @Nog anoniem oh nee wat ontzettend jammer dat er geen cryo’s zijn maar hopelijk is deze blastocyst een mooie plakker!!
@Zwero 1500 pregnyl is er al lang al uit 14dpo. Gefeliciteerd je bent zwanger Edit: iets te snel was ik, ik snap nu pas dat je 5 dagen na de laatste pregnyl bent.
Ja precies dit wat @RoGiJuLi zegt. 1500 pregnyl is zo een lage dosis dat je op 11 dpo al je eigen hcg zag hahaha. Bij mij was de pregnyl er pas op 12dpo uit maar dat was 10.000 dus 6x meer @Zwero
Gefeliciteerd met je 9 cryo's @Trudy123. Echt ongelooflijk. Ik hoop dat je morgen al een mooie positieve test in handen krijgt, maar dat anders een van je cryo's je brengen waar jullie op hopen. Enne... Waar geef je eigenlijk crossfit? Volgens mij moet ik bij jou op les haha. Lekker jong blijven door sporten
Oh @Zwero ik las nu net pas dat je nog maar 5 dagen na je laatste pregnyl bent (ik dacht al 14 dagen). Ahhhhhhh dat is wel anders. Dan durf ik het niet te zeggen.. Maar ik hoop het wel... Zeker omdat hij niet afloopt.
Trudy wat geweldig 9 cryos heb ik volgens mij helemaal overheen gelezen. Nog Anoniem wat een domper zeg maar deze ziet er wel echt heel mooi uit. Cellen zijn niet eens meer te tellen. Mijn duimen draaien!!
Ipv zaterdag waag ik maandag een test. 12 dpo en 10 dagen na tp. Voel ik me toch wat zekerder bij geloof ik.