Genoeg afleiding ... das fijn! En beter geen testen in huis. Kan je ook niet in de verleiding komen. Zondags zijn de winkels ook open tot laat hahaha
Jaah precies... dat zei ik ook net tegen mijn man Even zien hoe lang ik me in kan houden dit keer. En twijfel ook nog over welke testen, kV 2 voor 5 of die van de action. KV kijkt makkelijker dan de action vind ik,
Ja maar gaan ook verhalen over vals posi testen. Maar denk wel dat het kv word hoor ! Die kan ik tenminste zien haha ben zo kippig als de pest
Net de kliniek gesproken. Ik moet een maand rusten. Dus niet deze ongi maar de volgende starten we weer. Hoop dat tussen de 9 cryo’s ons gelukje zit❤️
Fijn dat je over een maandje verder mag. Al zal het wel kut aanvoelen natuurlijk zo'n verplichte rust maand. Idd heel hard hopen dat jullie gelukje de volgende tp is !!!
Verplichte rust voelt niet ok maar ze zullen het niet voor niks zeggen. Misschien word ik wel spontaan zwanger denk ik dan heel stom
Dat is helemaal niet stom! Wonderen zijn de wereld nog niet uit hor Je wilt niet weten hoe vaak je leest hier dat er zich een wonder geschiet. Dus wie weet Trudy !
Hier blijven de testen even donker. Geeft wel wat spanning of het allemaal wel goed gaat, maar moet proberen beetje los te laten!
Ik hoop het ook, de spanning of het wel goed gaat loopt nu wel op! Turen of de lijntjes lichter worden Worden lange dagen zo.. Haha ja testdrAng pffff