Iemand nog tips over hoe de pregnyl eruit te testen? Ik heb nog 6 action testen (normale, geen early) en 4 predictor express en 2 early... Zelf dacht ik vanaf zondagochtend 21-4 action tot hij wit is. Als hij wit is in dezelfde urine een express zodat je een startpunt hebt en vanaf dan met express verder? Als hij dan oploopt koop ik voor vrijdag 26-04 een clearblue met weken. Ik spuit vandaag dus nog 1500 eenheden en donderdag 18-4 nog 1500 eenheden.
Dat is echt gewoon onzin! Overal word aangeraden je 1e ochtend urine en ovulatie testen de 2e. Denk dat je in de war bent. En ik ben ook ervaren. Maar goed @Mauzy82 ik vind het er niet zo positief uit zien nu met Kruidvat, lijkt mij ook op de voorgedrukte lijntjes. Ben wel echt heeeel benieuwd naar je predictor.
Zoals jij het opschrijft is een goed plan, eerst de action, en als die wit is predictor erbij als startpunt
Ik begon met testen 2 dagen na laatste pregnyl 1500 met predictor. Ik had er alleen nog heel veel liggen!
@Mauzy82 gooi die rommel weg en koop een goede test. Ik vind het te weinig en zoals @Tess27 zegt: je eerste urine! Tweede urine is bij ovulatie. Maar als je nu 13dpo bent maakt het niet meer uit, dan moet ie ook overdag zichtbaar zijn... succes met de predictor! Uur van de waarheid xxx
Klinkt als een goed idee. Hoe lang zit 1500 eenheden ongeveer in je bloed? Ik ben de ovitrelle eraan het uittesten. Zie mijn rijtje hieronder. Zit nu op dag 9 na ovitrelle, dus misschien morgen nog een inieminiestreepje en hopelijk daarna weer omhoog. Mauzy kom door met die predictor.
Prima, jij je zin....als je mijn post leest zie je dat ik ook spreek uit ervaring, ik noem jouw ervaring toch ook geen onzin
@Mauzy82 eerlijk ik heb met 13dpo getest en dan moet je echt wel al een duidelijke streep zien en ik zie nog niks. Ik hoop dat ik het verkeerd heb want het is je zo gegund maar ik heb Mn twijfels. En ja bij mij een duidelijke streep op de kV.
Inderdaad de eerste urine. Ik snap niet goed waar die wijsheid vandaan komt van de tweede hoor. Haha Maar wat de test betreft, ik zie nog steeds niks. Nogmaals kv is vlut. Predictor doen. Anders blijf je onzeker
Oooh, ik ga voor je duimen! Ik weet niet zo goed wanneer die 1500 uit mijn bloed is. Er is hier iemand op het forum die daar heel veel verstand van heeft toch? Kan iemand haar taggen? Zondag 7-4: 5000 eenheden Dinsdag 9-4: punctie Vrijdag 12-4: terugplaatsing en 1500 eenheden Maandag 15-4: 1500 eenheden Donderdag 18-4: 1500 eenheden
Ik moest ook regelmatig 1500eh bij spuiten en eerlijk gezegd was dat wat lastig maar wat jij zegt , testen tot het wit is is een goede. Ik deed dat ook zodat ik niet in de war raakte. Succes
Hee.. wij zaten ook samen in de whatsapp groep. Wat super vervelend dat poging 2 niet gelukt is. Ik zie het in je handtekening! Gaan jullie gelijk door voor poging 3? Jullie hebben nog cryo's toch? Ik duim voor jullie!
Je halveert per dag ongeveer. Dus je start met 5000, 24 uur later zit er nog 2500, en zo halveer je tot er niks meer in zit.. elke keer als je bij spuit tel je dat erbij op! Volgens mij telling was 17dpo er alles uit maar iedereen breekt wel anders pregnyl af (langzaam, sneller)
Ja @Tess27 'geconcentreerder' betekent niet 'minder'. Dus ochtendurine voor je dpo en na dpo moet je zoveel hcg hebben dat het niet meer uit moet maken met welk plasje je test. Precies wat je zegt.