IVF/ICSI vanaf Jan/Feb/Maart 2019 door tot roze !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Mauzy82, 17 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Helemaal goed danke was al aan stoeien geweest maar niet met succes haha
     
  2. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Als je tekst selecteerd, kun je daarna op het emmertje klikken (zie foto) en dan komt er een kleurenpalet tevoorschijn. Kies je kleur en je tekst staat in de kleur die jij wilt
     
    Mauzy82 vindt dit leuk.
  3. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Dat lukte me wel bij onderschrift. Zoala ik zie werkt dat t zelfde haha zal ik toch wat fout hebben gedaan ws... dank voor je de uitleg :thumup:
     
  4. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Nog 1 dagje en dan de 3e echo om te kijken naar de folikels. Ik hoop zo hard dat er al "flinke" te zien zijn en niet weer 22 dagen hoef te spuiten :confused: maar ook gewoon rond de 14 dagen, net als n "normale" cyclus :) we gaan het zien :thumup:
     
  5. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Hoe is het hier dames? Ik heb nu een maandje rust maar merk toch dat het lastig is om los te laten om ermee bezig te zijn. Ook al weet ik dat de kansen zeer klein zijn, toch houd je ergens hoop dat het dan toch spontaan een keertje raak mag zijn. Ik probeer het los te laten, maar dat valt niet mee
     
  6. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    @Nog anoniem : Los laten is bijna onmogelijk vind ik. Zelf als je jezelf attendeert er even afstand van te nemen blijf je wel geconfronteerd in de maatschappij waardoor je er weer ingezogen word. Tis gewoonweg bijna onmogelijk "loslaten" . Elk kansje is er 1 he! Hoe klein ook. Wie weet is dat geluk je wel bestempeld.

    Hier wel oké, wat meer "ei" druk in de buik en verlies sinds vandaag dat "plak" slijm. Dus mn ei is goed op weg denk ik. Afwachten wat het morgen word.
     
    Namar vindt dit leuk.
  7. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Inderdaad, loslaten is vrijwel onmogelijk, maar ik schat de kans toch echt zeer klein omdat vl vorige cyclys koorts heeft gehad en zijn zaad moet herstellen, en het op de natuurlijke weg zowiezo al moeilijk gaat. Maar goed, we zullen het zien. Ik zorg er wel voor dat we rond mijn vruchtbare dagen seks hebben.

    Spannend voor jou morgen. Krijg je dan weer een follikelmeting? En hoor je dan of de iui doorgaat? Veel succes

    Ik kijk uit naar vrijdag, dan krijgen we bloeduitslagen. Ben benieuwd hoe het met mijn eicelreserve staat. De gyn heeft telkens gezegd dat mijn eierstokken nog goed zichtbaar zijn voor mijn leeftijd, dus dat ze er nog "jong" uitzien. Ik ben benieuwd of de bloeduitslagen hetzelfde zeggen
     
  8. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Ja vandaag om 16:30 fm meting echo en horen we wat het plan word met de iui. Heb eerst ochtend route, middag scholing en dan zh dus 1e dag na de vakantie lekker druk haha

    Mijn man had vorige ronde koorts gehad en resulteerde in 240.000 zaadjes. Hopelijk deze ronde iets beter.

    Hopelijk zijn je reserves nog prima! Zal voor je duimen. Is er een oorzaak voor dan als je reserves laag of lager zijn? Als ik vragen mag he...
     
  9. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Idd een druk dagje voor je.
    Voor mij ook, dadelijk een afspraak, daarna boodschappen en dan vanmiddag werken tot 23 u
    Spannend ben benieuwd hoe groot je follikels nu zijn. Hoop dat je snel de iui krijgt en dat de waardes van je man ook verbeterd zijn.

    Ze meten in mijn bloed de AMH waarde. AMH is een hormoon. Die waarde zakt als je in de overgang gaat. Ze kunnen daaraan dus nog zien of je nog genoeg eicelreserve hebt en wanneer je in de menopauze raakt of misschien al zit. Ik word in februari 41 dus wel belangrijk om dat ff na te kijken dan kunnen ze daarop ook de medicatie instellen. Heb ff op internet de normaalwaarden opgezocht voeg het schema wel ff bij zodat je een beetje een beeld hebt
     
  10. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Ahh das helder dank je wel ! Wist ik niet dat het zo zat. Ben zelf 36. Maar pas opgang geholpen met een cyclus dus geen idee hoe t er voor staat maar denk verder wel goed. Had het wel geweten als t niet zo was denk k. Vandaag echo gehad en Yes !!! Morgenavond tussen 23:00/00:00 pregnyl. En donderdag om 11:30 de IUI :D
     
  11. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Ik denk ook dat het aan mijn leeftijd ligt dat ze dat hormoon testen, bij een vriendin van me hebben ze dat ook niet gedaan, ze was ook 36 geloof ik, toen ze naar die kliniek ging.

    Fijn dat je donderdag de iui hebt! Yes!!! Ik ben wel benieuwd wat de waarde is van het aantal zaadcellen. Als die bij je vriend weer een normale waarde hebben, boven het miljoen, dan heb ik voor mijn vriend ook goede hoop.
     
  12. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Ja das t gene waar ik nou zo zenuwachtig om ben. Hopen dat deze nu hoger liggen en niet nog lager. Dat zullen we moeten afwacten. Maar zal het melden als de iui is geweest ;)
     
  13. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Thnx, ik ben benieuwd
     
    Mauzy82 vindt dit leuk.
  14. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    @Mauzy82 veel succes morgen!!! Hoe laat staat de iui gepland?
     
    Mauzy82 vindt dit leuk.
  15. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Danl je wel :)
    Morgen om 11:30 is de iui :rolleyes:
     
  16. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Spannend! Ik ga heel hard voor je duimen
     
    Mauzy82 vindt dit leuk.
  17. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Dank je wel ! :) k laat het weten morgen ;)
     
    Nog anoniem vindt dit leuk.
  18. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    @Nog anoniem : iui gehad. Ruim 1.2 miljoen goede kwaliteit dit keer. Dus heb zeer goede hoop deze ronde.
     
  19. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Wow dat is een mooie score na vorige maand, super!!! Ik ga heel hard duimen voor je
     
    Mauzy82 vindt dit leuk.
  20. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    De gyn was ook heel te vreden dit keer. Dan begin je toch positiever aan de wachtweken. Dank je wel :)
    Denk toch dat de griep vorige keer invloed heeft gehad.
     

Deel Deze Pagina