Oh @Daschaaa hoeveel kan een mens te verwerken krijgen zeg. Ach meis... Ik hoop dat de uitslag meevalt.
Hey @Dana77 wat een verhaal. Wist je voor de punctie niet dat dit aantal gevonden was? En dan je man... Wat goed dan dat er uit het tweede kwakje dan toch wat kwam en dat ze honger hadden (mmm eicel!!). Ik hoop dat deze lekker gaat nestelen. Maar allicht voor de toekomst: heb je wel eens gehoord van ubiquinol bij 'slechte' eicel kwaliteit? Zie de link hier onder. http://zozwangerworden.nl/nieuws/kwaliteit_eicelen Wat goed dat jullie naar Gent zijn uitgeweken. Ik hoor hele positieve verhalen over de behandelingen in België en Duitsland.
Yup de dag van de punctie is 0DPO (een kunstmatige ovulatie dus). Door de pregnyl de kt je lichaam dat je zwanger bent wat je ongesteldheid kan vertragen. Maar de pregnyl neemt natuurlijk af, hopelijk komt er hcg van het vruchtje bij en wordt je niet ongi. Wanneer mocht je testen van het zh? 5000 ie pregnyl kan nog tot 10 dagen aanwezig zijn in het bloed maar jij had 1500 toch?
Hallo Dames Even een ego post... Zh heeft me gebeld wij mogen door voor de cryo tp. Vandaag starten met progynova en dan 1 mei de echo en krijgen we te horen wanneer de tp plaatsvindt.
Ik zie dat het deze ronde niet gelukt is. Jammer. Mooi dat je gelijk al door mag zeg. Nog niet eerder gehoord
Dank je wel ❤ Nee kan normaal ook niet. Maar ik heb geen cyclus van mijzelf. Mijn ongi breekt nu alles af en valt daar weer stil. Dus ik gewoon door.
Wow.. Geen wachtmaand? Oh maar gezien jouw situatie is dat best te begrijpen, omdat je natuurlijk geen natuurlijke cyclus hebt. Hey gefeliciteerd! Ben je er al aan toe? Leuk, samen op het wachtbankje. Wie had dat gedacht maanden geleden. Gezellig
Nee hoefden geen wachtmaand. Na de ongi sta ik stil. Er dus alleen sprake van opruiming en geen opbouw. Mochten wel kiezen voor een pauze. Maar nee liever niet. Gaan lekker door. Ja ben er wel aan toe hoor je wilt het op een gegeven moment heel graag en het wachten opzich duurt al zo lang. En hoefde nu eens niet te wachten dus ja meteen beetje lyrisch erover.
@Thirza78 super bedankt voor de link. Ik heb er nooit bam gehoord. Ik ga zeker de tips volgen, ook de massage. Ik zal jullie op de hoogte houden of ik meer eitjes heb. Nogmaals bedankt!
bam is van Volgende keer ga ik mijn berichtjes teruglezen hahaha @Mauzy82 ik ben blij voor je dat je weer iets hebt om naar uit te kijken. Heel veel succes en geduld toegewenst
Was al aan het denken om hem een andere naam te geven Kan het niet... dus gewoon weer Dino maar dan 1.2 Ja idd gezellig samen op wachtbankje... maakt het wat dragelijker toch !
@Dana77 pff wat een verhaal zeg. Hopen dat dit toch een plakkertje is!! @Mauzy82 fijn dat je meteen weer mag beginnen. Nu zit je toch in die flow kun je beter maar meteen weer verder gaan!
Gister echo gehad alles was nog maar rond de 1 cm. Morgen vroeg weer een echo, ze houden me goed in de gate niet dat er dalik teveel follikels groot worden. Ze durfde de gonalf ook niet op te hogen want ze zagen teveel follikels zitten. Dus we gaan nog vrolijk verder met prikken Wie van jullie had ook orgalutran? Ik moet zeggen dat die wel heftig is qua hormonen zeg. Ben echt snel moe en heb soms echt een rot humeur 2 jaar geleden was Cetrotide een stuk minder heftig, vond ik
Wat een vervelende bijwerkingen Kimm, heb geen ervaring met orgalutran. Ik test natuurlijk vrolijk verder. Afgelopen dagen steeds zelfde tuur streepje, maar vandaag echt beter zichtbaar. Blijft nog even spannend maar het is een begin.
Nou was even offline, drukke dagen en moet een hoop terig lezen! @Dana77 welkom en wat Eem verhaal, ik duim voor je! @Mauzy82 wat fijn dat je meteen door mag gaan! @Kaaat ik zie wel duidelijk een streepje! Hoeveel dpo ben je nu?! @Daschaaa ik hoop zo voor je dat je snel door kan gaan! @Trudy123 heb je de teleurstelling beetje naast je neer kunnen leggen? @Kimm17 hopen dat de eitjes een beetje gaan groeien! Hier van de week nog een testje gedaan waarop 2-3 weken kwam te staan. Ik kan nog niet echt genieten want vind nog zo onwerkelijk na 7 terugplaatsingen! Gelukkig gaan de dagen wel voorbij. Heb ook nergens last van dus dat geeft ook wel stress.
@Zwero ben je eindelijk zwanger krijg je stress over of het goed blijft gaan. Zo herkenbaar van vorige zwangerschappen. Het is zoiets moois maar daardoor komt er ook angst bij helaas. Ik zit nu op 7 dagen na tp en op 11 dpo.