Ahh @Dana77 wat een teleurstelling. Hele dikke knuffel!! Luna die is al erg licht dat is fijn! Kimm wat fijn hopelijk ergens eind volgende week een punctie! Mijn testen zijn vergelijkbaar met die van gister! Hopelijk morgen een duidelijkere oploop.
@Dana77 : He dat is ontzettend sneu. Toch niet wat je wilt zien. Dikke knuffel. @Luna87 : Ik ga heel hard duimen op eigen HCG streepje @Kimm17 : Wat goed nieuws zeg ! @Kaaat : wat ben ik benieuwd naar jou testen ! Duimen duimen duimen.
Heel jammer. Sterkte met het verwerken. Zelfs al is de kans nog zo klein, je blijft er op hopen... Knuf.
Ik ben net volgens mij ongesteld geworden. Testen zijn best duidelijk maar toch vrij veel bloedverlies. Geen idee wat ik ervan moet denken. Maar testen zullen morgen wel een stuk minder zijn.
Hoi allemaal, een tijdje niet mee gelezen, wat een berichten. Voor iedereen heel veel succes in welk fase van het traject je zit Ik heb vandaag een positieve ovulatietest gehad. Aanstaande donderdag de terugplaatsing als de emmy goed uit de diepvries komt we gaan er weer voor!